Stella Polaris Black søger sidste spiller!
23. december 2018 kl. 14:30
Thorbek-
Heyo bois n' girls
Vi er 4 Spillere pt. på holdet Stella Polaris
Og det er vi stolte af.
MEEN manglede der ikke at stå 5? tror jeg nok lige, så derfor har du nu mugligeheden for at spille under en seriøst og herlig organisation, hvis du altså har hva der skal til.
Men først lidt om os spillere!
Vi har Emil "Kr0K" 14 år, på IGL/support, som er en meget dedikeret og ung spiller der har potentiale og er meget seriøs omkring sit spil. Han har både sit hoved og aim med inde i spillet og er rigtig god til at takle både svære og nemme situationer. Han har lidt over 2000 timer i spillet.
lvl 6
Og så har vi Mads "mLP" 16 år, som køre det vi kalder for 2nd-IGL og riffler. Jeg er en backup IGL der træder til når Emil er løbet tør eller mangler lidt hjælp, derudover svinger med jeg ak'en og er også en meget dedikeret og stabil spiller, har spillet i mange år og har derfra en masse hold-sense og gamesense at lære ud af. har spillet omkring 4500 timer i spillet, dog først brugt mine mange timer efter jeg har fået en yderst høj interesse indefor spillet.
lvl 5
Casper ''Thorbek-'' Thorbek, AWP'er
Han er en meget dedikeret og stabil spiller som er på hver eneste dag, han har 2000+ timer i cs og er 16 år
lvl6
Kenan ''Kez-'' Alma, som spiller 2nd awp/rifler, dedikeret og stabil spiller, som er på hver dag, 3000+ timer i cs, 15 år
lvl6
Vi kommer allesammen fra Jylland og ser gerne du gør det samme. og tilsammen dækker vi pt Stella Polaris' ts channel med masser af snak, team-com, og hygger når vi har plads efter træning til det. Derudover er vi meget dedikeret og ved alle hvad vi vil med vores CS, derfor søger vi 1 spillere der både vil tage info ind, og give af det i iforvejen ved.
MEEEN, vi har nogle KRAV:
Da vi i en længere periode har kørt meget MM, da vi har skulle pracce forskellige måder at træne kommunikation, er vi ikke jordens største Faceit-lvl, omkring lvl 5+. men vi ved også at med det rigtige holdspil og en dedikeret træning vil vi sagtens kunne nå toppen.
Vi træner stortset alle hverdage, og i weekenderne køre vi fx. scrims etc.
Så har du dedikationen i top. plads i din hverdag til masser af CS, og har det niveau vi står og mangler, syntes jeg du skulle kontakte os.
altså:
ROLLE: Entry
Niveau omrking 5+ faceit, på min.4 dage, og vil det her ligeså meget som vi vil, og er omrking 14+ år med så smid en PB, eller skriv en kommentar.!
Vi glæder os ihvertfald til at prøve at spille med dig, og se hvad vi kan opbygge under CS. :)
vi tilbyder en god komunnikation og et god venskab, og en yderst høj seriøsitet.
Mvh.
De 4 spillere fra Stella Polaris :)
+rep's, modtages med kærlighed
#1(Med 0 svar)
23. december 2018 kl. 18:27
Thorbek-
BUMP
#2(Med 0 svar)
23. december 2018 kl. 19:33
AsQ
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Ingen links så det er muligt at kontakte jer? :)
#3(Med 0 svar)
2. februar 2022 kl. 10:41
Boring
+rep krok
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.