Søger hold :)
9. marts 2018 kl. 19:14
zlash
Søger hold!

Hey csgodk, jeg søger et hold.
Jeg er 13 år, bliver 14 til maj.
Mit nick er zlash.
Jeg kommer fra Jylland, mere specifikt Horsens.
Jeg er ikke specielt helium.
Jeg er med på at pracce og grinde ofte.
Jeg er ikke toxic, så længe folk spiller ordenligt og holder sig til strats og planer.

Jeg vil selv mene jeg er meget flexibel på et hold. Jeg kan knap igl'e, men jeg kan entry, hævne, lurke og evt. svinge stokken.
Foretrækker at være spille refragger/hævner.
Mit niveau er high level 6/low7 - men tror sagtens niveauet kan blive løftet hvis vi spiller sammen som hold.
Jeg er en god holdspiller imo, lytter til calls, går hellere 2on1 end selv at tage duellen.

Jeg forventer i er et par stykker der er godt rutineret i forvejen. Orker ikke rigtig at skulle sidde og blive halvsur over folk tager dumme peeks osv.
Orker heller ikke at bare fordi man i scrim er foran 15-4, at man skal sidde og trolle.
Niveauet skal ligge på faceit level 6+. Self. kan en godt være level 5, men helst lvl 6-7.
Så hellere bare færdiggøre kampen.

Navn, org osv. siger mig ikke så meget.
Vi skal bare spille godt sammen. Vi kan sagtens have det sjovt udenfor scrims, hvis vi spiller pug og sådan.

Forventer at i enten er fra Fyn eller Jylland - Jylland er nok bedst, hvis vi skal bootcampe eller til lan.

Skriv en pb eller kontakt mig igennem steam.
steamcommunity.com/id/zlashCSGO/

Sorry for det måske er en lidt dårlig ansøgning.
#1(Med 0 svar)
9. marts 2018 kl. 21:21
Confirm
vi er 3 friske drenge på 13 og 14 år vi er faceit level 7 og har vundet faceit cups, lan events og mange scrims manger pt 2 spiller add vis du vil joine

Confirm: steamcommunity.com/profiles/76561198212810016/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.