Slaske_ Søger nyt hold!

9. december 2025 kl. 21:22
Slaske_
Efter min tid hos Wagyu Warriors søger jeg nyt hold.
Rifler
Kan træne 2-3 gange om ugen udover kampe.
Kontakt mig her.
Mit navn er Daniel, jeg er 24 år, og jeg spillede senest i Powerligaen for Wagyu Warriors.
Jeg har spillet CS det meste af mit liv, men sidste sæson var min første i Powerligaen, hvor jeg spillede sammen med min mate Krølle. Vi tog skridtet op for at teste os selv på et højere niveau – og det gav mig virkelig blod på tanden for at fortsætte i et seriøst miljø.

Min spillestil som rifler

Som rifler er jeg en energisk, konsekvent og disciplineret spiller, der går ind til hver kamp – uanset modstander – med 110% fokus. Jeg er meget anti-tilt og arbejder aktivt for at holde moralen høj, både gennem god kommunikation og ved at rose holdkammerater for stærke plays. Jeg tror på, at et godt team-miljø giver bedre individuelle præstationer.

Jeg spiller med stor taktisk forståelse og aktiv kommunikation. Jeg er god til at give hurtig og præcis info om det, jeg ser i runden, og jeg er ikke bange for at tage initiativ, når der skal kaldes en reaktion eller et mid-round adjustment.

Jeg er komfortabel i både selvstændige roller og team-baserede setups. Jeg fungerer godt i systemer, hvor alle forstår deres roller og kan tilpasse sig den overordnede gameplan. Min tidligere udfordring var, at niveauet på holdet var meget blandet, og jeg følte ofte, at jeg skulle levere meget individuelt for at vi kunne vinde. Derfor søger jeg et miljø med spillere, der forstår strukturen i spillet og kan adaptere.

Roller & Positioner

Jeg er vant til at spille faste rifler-roller på flere maps og trives særligt i mid-round pres, spacing, trades og åbninger i defaults.

Mine primære CT/T-roller:
•Mirage: Connector
•Nuke: Ramp
•Ancient: Mid
•Inferno: B
•Train: A pop/ivy
•Overpass: Con/A

Maps

Mine favoritmaps er Mirage, Nuke, Overpass og Dust2, men jeg er komfortabel på de fleste og har intet problem med at lære nye setups eller indgå i et etableret map-pool system.

steamcommunity.com/id/daniel010301/
faceit.com/en/players/Slaske_
powerstats.dk/player/76561198059765177
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.