Alex AJ søger hold (3k Elo)
16. maj 2025 kl. 13:07
AlexAJ
efter en halv sæson i sashi er jeg på jagt efter et nyt hjem
jeg er 16 år gammel og ligger omkring 150 timer på 2 uger og har muglighed for pracc 7 dage om ugen
Jeg har næsten 7000 timer i spillet og har ca 3000elo på faciet og har erfaring i 2x4div 1x3div 1x1div
Foretrækker at spille Star Riffler eller 2nd Star, men er åbent for lidt af hvert.
kontakt mig via steam eller twitter
#1(Med 6 svar)
16. maj 2025 kl. 13:59
Daweg
Bro… du dropper en 0.63 rating i 1. div og kommer her og siger du vil være Star Rifler? 😂
Det lyder som om din crosshair har mere ferie end dine modstandere mand, Måske skal du overveje at blive coach i stedet, så kan du i det mindste forklare os hvordan man ikke skal spille
Men hey, respekt for grinden Måske det næste hold kan få dig over 0.70 rating, drømmen er gratis
#2(Med 2 svar)
16. maj 2025 kl. 14:57
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du er sku da en klovn. Snak når du overhovedet kan ramme level 10 på faceit bot
Han skriver ikke engang hvilken division han søger, hvorfor skulle han ikke kunne være 2nd star riffler på et 3/2 div hold?
Håber dust2 admins kigger med her og fjerner sådan en ligegyldig dum kommentar på også evt bare ban brugeren, udfra kommetarene han har virker han som en træls lille dreng.
#3(Med 1 svar)
16. maj 2025 kl. 15:10
Daweg
jeg giver dig i den ONDESTE! Du lyder som en faceit lvl 4 med storhedsvanvid Du forstår INTET om CS, og alligevel åbner du kæften? Du er en joke. Jeg håber seriøst Dust2 smider dig ud bare for at redde alles IQ
#6(Med 0 svar)
16. maj 2025 kl. 15:28
weKz
Godt sagt min dreng.
Det grinern at dit eneste comeback simpelhen bare er at vende min besked rundt, det viser også lidt hvor underligt et menneske man er.
#4(Med 1 svar)
16. maj 2025 kl. 15:12
Em1lo
Nok den mest unødvendige kommentar jeg har ser herinde til dato, og har alligevel været medlem herinde siden 2017, så tillykke med det. Så hans rating igennem en sæson definere ham fremadrettet?

Du da dummere end gennemsnittet. Vil næsten håbe for dig selv at det en dårlig dag som gør du skriver sådan, kun for din egen skyld.
#7(Med 0 svar)
16. maj 2025 kl. 15:27
weKz
Tjek hans andre kommentare, det ikke noget med en dårlig dag, han er decideret bare dum 😂
#5(Med 0 svar)
16. maj 2025 kl. 15:25
WitaCasts
Dust2.dk Caster
Dust2 fantasy vinder
Hvis du gad bruge 2 sekunder på at kigge hans ligaprofil igennem, så ville du kunne se at han jo tidligere har ligget med 1.11 og 1.12 rating i 3. og 4. div. Skridtet op i 1. div har nok været for stort, men derfor kan han jo sagtens efterspørge at spille star roller på et lavere niveau når han tidligere har vist at han har niveauet?
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.