CS2
5. september 2023 kl. 14:59
TryingToLose
Hvad er folks holdning til det nye Counter Strike 2?
Tænker der mangler en ordentlig debat omkring gode og dårlige ting omkring spillet, da det er et spil som virkelig deler vandene.
#1(Med 3 svar)
5. september 2023 kl. 15:22
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
De vande bliver samlet lige, så snart spillet er endeligt ude.
#3(Med 2 svar)
5. september 2023 kl. 15:29
TryingToLose
Jeps! Desværre. Jeg tror i hvertfald det er den klogeste beslutning TV2 har taget, da de droppede Counter Strike.
Hvad gør i med Ligaen, hvis der midt sæson pludselig ikke er csgo mere?
#8(Med 0 svar)
5. september 2023 kl. 15:40
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
CSGO forsvinder når CS2 kommer, så det bliver umiddelbart et skifte.
#9(Med 0 svar)
5. september 2023 kl. 15:41
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Så fortsætter vi nok i CS2. Lige nu har vi rigtig mange mulige scenarier i luften, og vi har brugt meget af sommerpausen på at forberede os så godt som muligt på de scenarier, der måtte kunne opstå, altså at vi fx er tvunget til at spille færdig i CS2. Det er selvfølgelig farligt at sige, men vi er ret fortrøstningsfulde i forhold til at få det afviklet, men det kan godt være der ryger nogle stats og andre features, fordi det ikke fungerer i CS2, som det gjorde i CS:GO, men det er svært at vide med sikkerhed, før vi står der.
#2(Med 1 svar)
5. september 2023 kl. 15:24
Ged1
Synes generelt at lydene sucks. Spray pattern og lyden på AK er forfærdelig. Make overs er tiltrængt og banerne har aldrig set bedre ud,det er et plus. Men det kræver så også noget mere af din pc.
#4(Med 0 svar)
5. september 2023 kl. 15:30
TryingToLose
Det er i hvertfald virkelig noob venligt, jeg forstår godt at Casauls synes det fedt, det må være sjovt pludselig at kunne komme som level 5 og skyde s1mple ud haha
Ak er umulig at spray med. Det er Galil > Ak lige pt
#5(Med 5 svar)
5. september 2023 kl. 15:31
xone
Der er godt nok mange, der ikke kan huske hvor fuldstændig forfærdeligt CSGO var , da det udkom i beta.
#6(Med 4 svar)
5. september 2023 kl. 15:33
TryingToLose
Men glemmer vi ikke også at csgo er 10år siden? Tænker teknologien og programmeringen nu til dags, er en smule nemmere og bedre. Derudover skal vi os lige huske at betaen snart har været ude i hvad? 6mdr?
#7(Med 3 svar)
5. september 2023 kl. 15:38
xone
Selvom det er 10+ år siden, så er en beta fase vel stadig det samme? Et hold testere kan jo kun teste så og så meget. Så snart der kommer x antal tusinde brugere ind, så er det bare noget andet og der bliver fundet flere fejl.

Er betaen ikke kun lige blevet åbnet for pøblen for et par dage siden? I lang tid var det jo "blot" streamere og kendisser, som skulle teste og skabe hype omkring det.

Synes folk skal vente indtil at spille udkommer, og så kan vi være kritiske.
#10(Med 2 svar)
5. september 2023 kl. 15:43
TryingToLose
Jamen er det ikke også netop mange af dem som egentlig ved noget omkring cs som har haft adgang længe?
Mange af de emner jeg ser gå igen og igen for bl.a HLTV er jo det samme der er blevet snakket om siden betaen åbnede for mange måneder siden, så synes jeg da det er lidt skræmmende der ikke er gjort noget ved det.
Jeg synes bare ikke produktet er godt nok til at skulle komme ud som det er nu, og hvis man skal tro rygterne, så er det jo lige om hjørnet at et skifte sker.
#11(Med 1 svar)
5. september 2023 kl. 15:48
xone
Mange af dem som har haft adgang til betaen eller alphaen, som det jo nok egentlig var dengang, de kan knap nok åbne office pakken på deres PC. De er gode til at skyde hs, og så er det ligesom det. De var der for at skaffe hype som deres primære opgave. Det var jo ikke tilfældigt at der også var gold nova 1 folk, men som sjovt nok var store streamere, der havde adgang.

Gas nu ned, og lad os se hvordan spillet ser ud, når de rammer udgivelse. Det KUNNE jo være at valve har haft lyttet og kommer med en fin release.
#12(Med 0 svar)
5. september 2023 kl. 15:51
TryingToLose
Jeg forstår godt hvor du vil hen, men jeg må også se mig lidt uenig, der er mange pro spillere og ex pro spillere som har brugt timer på det, både på stream og udenfor stream som har skrevet diverse "fixes" på twitter osv. uden at der er sket noget.

Jeg håber at det færdige produkt bliver bedre, hvis de får fikset Movement, sounds og sprays, så kunne spillet godt gå hen og blive ganske fornuftigt. Men jeg frygter at vi ser det som vi gjorde i GO at der går laaaaang tid før tingene bliver ændret.
#13(Med 0 svar)
5. september 2023 kl. 22:00
skov
syntes spillet føltes lidt laggi
#14(Med 0 svar)
6. september 2023 kl. 07:03
grand
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Min holdning er... GIV MIG ADGANG FOR FANDEN. Steambruger med CS spillet i +15 år. Hallo...
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.