3.2k | Zlause søger hold.
8. juni 2023 kl. 18:13
Zlause
Hejsa Dust2!

Jeg hedder Silas (Ign Zlause), er 19 år gammel fra Aalborg og søger et hold der har plads til mig.
I øjeblikket afslutter jeg 3.G, og det afspejles også i mine timer det sidste stykket tid.
Men jeg går på sabbatår efter sommerferien, så jeg får rigeligt med overskud til CS.

Jeg har spillet 4 div, en hel del gange efterhånden med hold som Tricked, Linx Legacy Invictus hvor vi kom 3 plads og nu med Depressed Criminals i 4 divA. Derudover har jeg for et par år siden spillet 2.div i et års tid på Stidholt efterskole.
Jeg har 2 sæsoners ESEA open erfaring og en masse små turnering og få Lan-partys (KF-lan, TPNG, Hobro-Lan + helt små lan)

Lidt om mig som spiller:
Jeg er primært Support, som passiv spiller men har rigeligt med Aim til at kunne slå fra mig.
Derfor fungere jeg sådan set også ret godt så længe jeg ikke svinger stokken ;).
Jeg kan spille Lurker og 2. entry, også entry selvom det nok ikke er min stærkeste side spillestilsmæssigt.
På CT er jeg primært rotation, fylder dog også anker rollen nogle gange.

Jeg ligger på 3.2k Elo lige nu, og er også mit peak
5k timer i spillet
Jeg har omkring 4 års hold erfaring.
Jeg har en god spilforståelse, og nadeknowledge og brugen af mine nades, og kan derfor også hjælpe med at call in-game en smule.
Jeg kommunikere meget og vil altid give så meget info jeg kan få fat i og give videre.
Jeg aim praccer/Dm og nadepraccer og er helt okay med at bruge krudt på noget Demo. (dog noget jeg skal gøre mere).

Mine stats denne sæson i 4 divA:
Rating : 1.17
K/D : 1.29
HS% : 48%
ADR : 81.95
KAST : 71.49%

Mine forventninger:
Jeg søger et hold som er frisk på at give mig en chance i 3div-4div, da jeg mener jeg har niveau til det. Men jeg er naturligvis åben for alle tilbud i 4div. 5 div kan ske hvis det er et interessant lineup.
Jeg kan træne 4-5 gange om ugen, og er også det jeg søger som hold.

Hvis jeg lyder interessant så giv et pip på enten discord eller twitter, så skal jeg nok vende tilbage hurtigst muligt.
I er selvfølgelig også velkommen til at skrive hvis i har nogle spørgsmål.

Diverse links:
twitter.com/ZlauseCS
Zlause#6674 - Discord

faceit.com/en/players/Zlause
play.esea.net/users/2201323
steamcommunity.com/id/ZlauseXD/
#1(Med 0 svar)
8. juni 2023 kl. 18:15
Troski
+rep
#2(Med 0 svar)
25. juni 2023 kl. 20:21
Zlause
Bump
#3(Med 0 svar)
30. juni 2023 kl. 00:01
rub08450
Hej

Hvis du stadig søger så skriv endelig til mig
rub08450#7958
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.