Knuten søger hold
23. marts 2023 kl. 17:12
mikkelknudsen6
Selvom det at være en fri agent i cs kan give en vis frihed til at udforske forskellige muligheder og taktiske tilgange, kan det også være en udfordring at finde det perfekte hold at tilslutte sig. Som en erfaren rifler med en skarp strategisk sans, er jeg i øjeblikket på udkig efter et hold, der deler min passion for spillet og ønsker at nå de højeste niveauer af konkurrence.

Jeg hedder Mikkel og er en spiller på 17 år med 4400 elo der værdsætter teamwork og kommunikation i høj grad. Jeg er vant til at samarbejde tæt med mine holdkammerater og arbejde sammen for at nå vores fælles mål. Mit fokus ligger altid på at forbedre mit eget spil, men jeg er også altid klar til at give feedback og støtte mine holdkammerater, når det er nødvendigt.

Jeg har spillet på en række forskellige hold som Rydhave, Esport Harte og Linx Legacy og har opnået betydelige resultater i forskellige turneringer. Jeg har en stærk forståelse for spillets mekanikker og er i stand til at analysere modstanderholdenes strategier og taktikker for at udvikle vores egne. Jeg er altid villig til at lære og forbedre mig selv og mit hold, og jeg stræber altid efter at nå vores fulde potentiale. Jeg har spillet ESEA Main, 3x 2.div, 2x 3.div, 2x Redbull flick finalist.

tager offers fra 2.div+

Hvis dit hold er på udkig efter en engageret, disciplineret og rutineret rifler, der er klar til at tage udfordringen op og arbejde hårdt for at nå jeres mål, så kontakt mig endelig. Jeg ser frem til at høre fra dig og udforske mulighederne for at vi kan spille sammen:)
#1(Med 0 svar)
23. marts 2023 kl. 19:27
rub08450
hej mikkel så 4 div er ikke noget for dig?
#2(Med 0 svar)
24. marts 2023 kl. 20:42
ZQC
Kæmpe +rep <3
#3(Med 0 svar)
25. marts 2023 kl. 13:59
Fr0do-
+rep
maskine - til brawlhalla
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.