Den farlige duo søger hold!!!
1. december 2022 kl. 17:07
Sant1c
Hej!

Efter en sæson i Luxera rising og dybhosting - så er vi klar til at søge hold igen, og komme ud og flække!

Min makker og jeg står og søger hold som mangler de sidste 2, ellers søger vi 3 der er klar til at starte noget nyt op!
Vi er totalt klar til at komme i gang igen, efter vores tidligere hold disbandede. Vi har begge gnisten for CS og vil gerne spille med der hvor det er sjovt! Vi har flere års holderfaring, og vi har spillet sammen i den sidste sæson under luxera rising, indtil vi begge hoppede fra. Jeg holdte en lille pause fra cs, DreamYy gik og hjalp luxera dybhosting i 2 div
Vi er begge klar til at ligge en masse timer i det, og er klar til at træne 3-5 gange om ugen, vi er selvfølgelig også klar på at komme til de diverse lans, bootcamps og turnering, hvor det nu er henne i landet.

Lidt om os individuelt DreamYy:
Mit navn er Emil, jeg er 19 år gammel, og har ingamet navnet "DreamYy".
Jeg bor i Farum og har ca 8 k timer og har spillet cs i 6+ år. Jeg ligger pt på 2,9 k elo
Liga erfaring:
1x 2. division
3x 3 division
1x 4 Division
2x ESEA Open.
Rolle: AWP

Hej mit navn er Daniel Laugmann Nielsen. ingame går jeg under navnet Zant1q
Hvem er jeg?
22 år, jeg bor i Terndrup
Jeg har spillet med et par hold før, og vil derfor sige at jeg har fået samlet en del erfaring derfra. Jeg har spillet 2 div, 3 div, esea intermediate og esea main
Rolle: IGL


Vores forventninger:
Primært søger vi et hold i 2 eller 3. div.
At vi kan pracce 3-5 gange om ugen til senest 23.00 i hverdagene.
At folk kan tage imod konstruktiv kritik.
At folk møder op til de aftalte tidspunkter
At forberede sig til hver pracc.
Folk er dedikeret.
Folk tilter ikke.
Vi går også op i at der er lige så stor kemi på serveren, som der er udefra serveren.

Hvis det lyder fristende så kan du kontakte os gennem: steamcommunity.com/id/Zant1q/
#1(Med 0 svar)
1. december 2022 kl. 17:10
Dream
:D
#2(Med 0 svar)
1. december 2022 kl. 17:11
Sant1c
#3(Med 0 svar)
1. december 2022 kl. 17:20
Django_xD
+rep det jer nu gutter!!!!!!!
#4(Med 0 svar)
1. december 2022 kl. 17:47
Heise
+rep
#5(Med 0 svar)
1. december 2022 kl. 18:34
ZQC
+rep
#6(Med 0 svar)
1. december 2022 kl. 19:51
NAKi99
+rep!
#7(Med 0 svar)
1. december 2022 kl. 20:10
p0se
+rep
#8(Med 0 svar)
2. december 2022 kl. 01:21
SuperCamper
+Rep venligste gutter at spille med, plus varme spillere
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.