DreamYy søger hold
15. august 2022 kl. 21:44
Dream
Jeg hedder Emil, er 19 år gammel, og har ingamet navnet "DreamYy".
Jeg har spillet 7.4 k timer og har spillet cs i 6+ år. Jeg er ligger pt omkring de 2.5 k elo.

Rolle: AWP
By: Farum

Hold erfaring:
Quantaya ACD (Standin førsteholdet)
XI ESPORT ACD


Liga erfaring:
2x 3 division
1x 4 Division
2x ESEA Open.

Jeg er villig til at deltage i bootcamps over hele landet. Jeg forventer dog, at holdet er motiveret, klar på at nå langt samt at de kan tilbyde pracc server, ts, bootcamps, lans og turneringer, derudover forventer jeg at i praccer 3+ gange om ugen, og allerede er 3-4 personer.

Jeg forventer holdet kommer til at spille i den kommende sæson af power ligaen 3 division+.

Jeg forholder mig roligt frem for at være toxic, og er åben for konstruktiv kritik og ser frem til at i vil være det samme.

Kontakt mig på steam, hvis det lyder fristende.
Steam: steamcommunity.com/id/DreamYy_/
#1(Med 0 svar)
16. august 2022 kl. 11:46
z1mZe
+rep Kæmpe dygtig Awper
#2(Med 0 svar)
16. august 2022 kl. 14:32
SuperCamper
+Rep god awper og nice dude
#3(Med 0 svar)
16. august 2022 kl. 15:40
rub08450
Hej

Jeg søger 1 spiller til et hold jeg er igang med at bygge.

Jeg søger 1 spiller:

Awp spiller

De skal være mellem 15- 19 år.
De skal være mellem 2300 + elo.

Jeg har allerede 2 spiller hvor den ene er 2500 elo og den anden er snart level 10.

Der forventes at køre meget hård træning og skemalagt alt fra du står op til du skal i seng.

Der kommer til at være træner på og en personlig træner på som sørger for fysisk træning og skema til cs.

Skriv hvis du vil høre mere.
Du kan skrive til mit nummer 30934803
#4(Med 1 svar)
17. august 2022 kl. 13:45
NAKi99
-rep troller og kender ikke utility på a Vertigo
#5(Med 0 svar)
17. august 2022 kl. 15:48
Dream
bot xd
#6(Med 0 svar)
17. august 2022 kl. 18:54
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Vil hverken +rep eller -rep.
Klart en spiller som er dygtig på serveren som bla besidder god mekanik, godt aim og god taktisk forståelse
Dog også en som ikke altid tænker før han taler eller skriver. Men kan det løses og fixes, så det bestemt en spiller med potientale for at nå højt.

\Bubz
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.