Bardarquzkush søger hold
9. august 2022 kl. 12:47
Bardarquzkush
Hej Dust2 community :)

Mit navn er Victor "Bardarquzkush" Præstegaard med en alder på 20 år fra Odense.
Timer i cs: 4,9k
Faceit: faceit.com/en/players/Praestegaard
Rolle: Solid rifler der både kan fungere som lurker og entry, samt en fantastisk kølig clutcher.
Jeg har ikke den store hold erfaring, hvilket er grunden til at jeg søger et hold hvor jeg kan udfolde mig og skabe noget erfaring.
-------
Jeg er en åbensindet spiller der med glæde tager imod konstruktiv kritik. (Alt kritik kan bruges til udvikling). Man kan forvente en spiller der tager initiativ og en der gerne hjælper en igl med at forme og udføre strats. Jeg er lige blevet færdig på gymnasiet og tager derfor et sabbatår, hvilket betyder at jeg er åben for holdtræning de fleste dage på ugen. Samtidig vil jeg fortsat træne individuelt!
Dette er min første ansøgning, så hvis jeg ikke har fået det hele med, skal du være velkommen til at kontakte mig :)
-------
Hvis jeg skaber interesse hos jer, så kan jeg kontaktes her:
steamcommunity.com/id/bardarquzkush/
twitter.com/Bardarquzkush
Victor -_-#1476
#1(Med 0 svar)
9. august 2022 kl. 12:51
Frix-
Sølv Sæsonkort Sæson 15
+rep
#2(Med 0 svar)
9. august 2022 kl. 17:02
Bardarquzkush
Jeg har ingen krav til division, så smid gerne en dm og lad os snakke :) ikke være bange ;)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.