Zutte FREE AGENT
16. juni 2022 kl. 22:17
Zutte
Efter 2 sæsoner med eSpuma main, er jeg blevet free agent, og fuld motiveret til at finde nyt hjem.

Jeg går på HHX til daglig, og bosat i nordjylland.
Fylder snart 18, og har køre kortet, det vil sige at bootcamps osv.. ikke er noget problem.

Jeg har spillet på forskellige hold gennem de sidste par år.
2018-2019 DARK INC (Zutte, Catrix, St0rmskji, Tetrix & Slapo)
2019-2020 VØ (Zutte, Frank (minifessor), Dalle, Malvin & Stan.)
2020-2020 Quantaya ADC pt 1(Zutte, Dreamy, Drude, F0UR & Grammagie
2020-2020 Quantaya ADC pt 2(Zutte, Convinc1ng, Tobakko-, staby & FOUR)
2021-2022 eSpuma Main pt1 (Zutte, Convinc1ng, Tobakko-, Grammagie, & mazzy)
2021-2022 eSpuma Main pt2 (Zutte, St0rmskji, Stan, Grammagie & Lynb0b)

Jeg søger umiddelbart som AWPER, kan godt tage IGL rollen op, sammen med AWPEN. Men ser helst at jeg er fri fra IGL rollen, eller er mere som en 2nd caller. (Kan jeg også tage riffle rollen op hvis det rigtige tilbud kommer, men kommer meget an på tilbuddet!)

Mit niveau ligger på 3k elo plus hvis i går op i elo, har elo peek på 3900 cirkus :D
Har en kæmpe motivation for at spille, og harmeget høje ambitiøsere for at lære, eller lære fra mig.
Kan spille alle dage i ugen, det betyder jeg er frisk på at pracc when ever.

Forventninger til jer som hold eller project!

Jeg har mine forventninger, til at holdet god tone, når vi spiller, samt have det sjovt, kritik er selvfølgelig nødvendig på et hold, det er slet ikke det. Bare tilt mellem runderne osv..
At i selvfølgelig også er fuld motiveret til at tæske newbs på serveren, som jeg har!
At i ligger tid i holdet uden for spillet, så i holder jer varme! (Aimbotz, dm osv...)
Ser også helst at i har ts server :)

Smid mig en DM på twitter eller steam!

twitter.com/ZutteCSGO
steamcommunity.com/id/Zutte/
#1(Med 0 svar)
16. juni 2022 kl. 22:23
LilSalt
+rep, kæmpe maskine
#2(Med 1 svar)
23. juni 2022 kl. 20:13
Zutte
b
#4(Med 0 svar)
25. juni 2022 kl. 22:07
Zutte
b
#3(Med 0 svar)
25. juni 2022 kl. 21:12
Damsi
+rep fuld maskine
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.