2.7k elo // Lurker // Entry // Riffler // sT4bY
6. januar 2022 kl. 06:06
Daddy_sT4bY
Hejsa Dust2:)

Jeg står og søger efter hold igen efter et par måneders pause, da jeg har fået glæden for cs igen :)

I kender salgstalen:
Jeg hedder Christoffer, jeg er 18 år. Jeg er fra Østjylland men har kørekort og bil så kan komme til bootcamps og Lan's i hele landet.
Jeg har "sabbatår" indtil august engang hvor jeg starter på HF i Aarhus. Så har tiden men ikke mindst motivationen til at gwind ;)
Jeg er hovedsageligt lurker eller entry og har spillet de 2 roller på størstedelen af mine hold. (Dog er jeg ikke fastlåst på noget)
Er lige nu 2800 elo+- med et peak på 3.2k for en 2 måneder siden.
Har hold erfaring fra en håndfuld hold gennem de sidste 2-3 år. Af dem kan der nævnes: Favrskov Esport, Unidad Esport, Celeritas Esport, Luxera og Quantaya Gaming.

Det jeg søger hos jer:
Søger gerne et hold hvor der allerede er en 2-3 spillere på. Da jeg før har stået at skulle bygge noget op hvor det bare er faldet fra hindanden igen :)
At holdet har faste pracc tider (gerne om aftenen fra 19-22 ca da jeg arbejder som vikar om natten)
At der er en hvis modenhed hos alle spillerne, alder er jeg piv ligeglad med da en 13 årig kan være mere moden end en på 20 ;) Med det sagt så skal man slef kunne have det sjovt :)
Ser gerne at alle er lvl 10 dog kan det jo ske at man har ramt en lose-streak så man er nede i lvl 9 igen :P
Jeg ser også gerne at holdet enten har et powerliga spot i 3-4 div, eller at der bliver skaffet et til næste sæson.
Og som det sidste ser jeg gerne folk spiller uden for pracc, om det er faceit, dm eller noget helt tredje :)

Hvis i mangler en fyr som mig så smæk mig da et add på steam :) (gerne en kommentar på steam eller her inden da spam invites fra scammers er en ting -.-)

Links til de nysgerrige ;)
Steam: steamcommunity.com/id/sT4bY/
Faceit: faceit.com/en/players/StabY

Ellers må i ha' et mægtigt 2022! Pease out :P
#1(Med 0 svar)
6. januar 2022 kl. 09:38
Ano__
Er være at starte nyt projekt op vi er 2 indtil videre med ambitioner om at spille power hvor alle kommer til at dedikere sig. Vi kommer til at pracce 9 timer om ugen og forventer man aim praccer hver dag for at vedligeholde ens individuelle præstationer. Orgen tilbyder kontrakt hvis man lever op til niveauet der bland andet sponsorere turneringer og ligaer osv. Hvis det fanger din interesse lam du kontakte mig på disc Ano
#6412. niveau mæssigt søger vi kun folk der lvl 9 eller 10.
#2(Med 1 svar)
6. januar 2022 kl. 11:58
Zutte
+repz dejlig dreng
#4(Med 0 svar)
6. januar 2022 kl. 18:08
Daddy_sT4bY
<3
#3(Med 1 svar)
6. januar 2022 kl. 17:09
lmartinl
Hej Christoffer,
Jeg repræsenterer organisationen Frag Out Esport som pt. er ved at søge forstærkninger til vores CS hold. Vi vandt sidste sæson af Metal Ligaens 1. division og vil nu over og spille Power liga. Vi leder efter spillere med de kvaliteter du nævner i dit opslag, så hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt os gerne på Twitter, facebook/ messenger: facebook.com/gaming/FragOutEsport eller send os en mail på [email protected]
Vh. Martin - FOE
#5(Med 0 svar)
6. januar 2022 kl. 18:10
Daddy_sT4bY
har skrevet på jeres messenger :)
#6(Med 0 svar)
6. januar 2022 kl. 18:13
Daddy_sT4bY
B
#7(Med 0 svar)
6. januar 2022 kl. 18:34
G1LB
Addet :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.