Cheat i pro cs go
24. november 2021 kl. 04:20
perwann
Jeg undre mig over hvorfor ingen gider snakke om alt det snyd som bliver brugt i pro cs go??

Det undre mig at xantares græder over et andet hold bruger aimlock, når han taber. Men han bruger selv aimlock?

Hvorfor er der ingen som gider sætte fokus på det her åbenlyse problem?? Ingen snakker om det, alle kigger bare væk??


Og ja, jeg ved godt i vil kalde mig bot, silver, og jeg ved ikke hvad. Men istedet og gøre det, burde i så ikke prøve og overveje at i enhver sport i denne verden hvor der er store penge præmier, vil der være nogle som snyder.


Den mest simple måde og fixe dette problem : Dem som afholder turneringen, skriver ud til de forskellige teams og spørger hvilken mus/tastatur spillerne vil have, og sørger for og stille det til rådighed for spillerne, så der ikke er fiflet med det.

Det er så simpel måde og løse problemet på, men ingen vil gøre det, fordi alle har økonomiske interesser i det her.

Smid nu lidt fokus på det her åbenlyse problem. Det er begyndt og blive dumt og se på.
#1(Med 3 svar)
24. november 2021 kl. 05:42
perwann
youtu.be/7NPdzZ-Mz1M?t=62

Sæt afspilningshastighed til 0.25, så bliver det endnu mere tydeligt. Efter han har skudt ham i smoken, er der lock på den anden spiller, tydeligt og se. Hans aim følger ham sågar, IGENNEM væggen!!


youtube.com/watch?v=7NPdzZ-Mz1M&t=536s

Den her er lidt mere, hmm. Men det ligner nu også aimlock. Hvorfor ville han rykke sit aim derhen?? Hvor er meningen med det, han kan se der ikke står nogen der???

Jeg syntes det er sååååå vildt folk ikke kan se det.


Desværre ønsker ingen og sætte fokus på problemet, fordi det går udover deres pengepung. Deres levebrød.
#13(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 15:05
sSen
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
#20(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 18:31
Dokuist
Men crosshair er jo ikke engang på nogle af dem? Det er over deres hoved, hvilket jeg tænker der faktisk er en del af os der gør + at aimlock locker på den der er tættest på hvilket ikke går ind i det andet clip du ligger?
Jeg håber at det her er en joke som er fløjet over mit hoved
#36(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 21:36
sn0w
meget simpel forklaring på begge.

1. Brollan
Trader sin mate og ender med 4 bønner tilbage i magasinet, så derfor yeeter han musen til højre for at reloade, men løber med 99% sikkerhed, tør for plads på måtten, men retter derefter op på sit aim.

2. woxic
prosettings.net/counterstrike/woxic/
#2(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 06:30
MENIX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
han løfter vel bare musen meget
#4(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 07:46
RasmusRoev
Synes faktisk, det er en rigtig interessant snak!
Og alligevel noget af en påstand at komme med.
Men din idé med at stille mus og tastatur til rådighed støtter jeg 110%!
#5(Med 4 svar)
24. november 2021 kl. 09:12
WeiZ
Det er en rigtig god snak, bare ærgerligt at verden ligger sådan at hvis du ikke bliver vacbanned, så har du ikke snydt :)
#6(Med 3 svar)
24. november 2021 kl. 09:17
xone
Bliver det ikke for lemfældigt, hvis man som TO, bare kan sige "jeg mener at xantarres snyder og derfor skal han ikke deltage i min turnering!" ?
#7(Med 2 svar)
24. november 2021 kl. 09:20
WeiZ
Jojo, bestemt. Vi kan ikke bare have folk udelukker andre pga deres egne holdning. - Min kommentar var nu også mere sådan, at der sker intet ved vi bliver ved med at snakke om dette. Og vi kan ikke gøre så meget ved det.
#8(Med 1 svar)
24. november 2021 kl. 09:28
xone
Udfordringen er jo desværre lidt, at man som valve nærmest altid vil være et skridt eller to bagefter i forhold til en cheat udvikler.

NÅr det så er sagt, så er jeg dog af den overbevisning at hvis vi tager top50 holdene, så snakker vi en meget lille promille der rent faktisk snyder.
#9(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 09:38
WeiZ
Jeg er enig, fuldstændig. Jeg ved ikke hvor mange der snyder. Men man vil være lidt naiv, og sige at ingen snyder. Er helt med på, at en cheat udvikler storset altid vil være foran. - Det eneste håb, er vel hvis en person udefra, som kender til cheat udvikling, kan gå ind og lave et anti cheat fx. Det nok der vil være mest med.
#10(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 11:05
Zutte
Flere tusinde timer i spillet, og været en af verdens bedste aimers. Også nu snyder han. Når du ligger så mange timer i spillet, opnår man sådan en 6 sans.
#11(Med 1 svar)
24. november 2021 kl. 11:55
kaut1c
Statistisk set er det urealistisk at der ikke er nogen som gør det.
Spørgsmålet er bare hvordan, og hvad kan vi gøre for at opdage det:
youtube.com/watch?v=gRWjd6o4LO4
-
Tænker at det dog er en lille del, men hvis vi kigger bare på coach buggen er der ikke noget som fortæller at eSport er et bedre sted moralsk set end nogen anden sport.
Dette skal dog ikke fjerne min glæde ved at se det.
#22(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 18:57
kaut1c
Tror jeg skulle have sat en label på den video.
Den video er ikke af pro's som jeg eller andre mistænker for at snyde.
Det er bare et POC på at det kan lade sig gøre.

Den viser et POC på hvordan du putter lidt snyd ned i en mus ;)
#12(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 14:51
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg siger ikke at der ikke er folk der snyder, men til gengæld synes jeg ikke dine to eksempler beviser noget som helst..

Det første klip du har timestampet forstår jeg ikke. Er det stadigvæk woxic vi kigger på? Men det er brollan der er i POV? Han ved xfl0ud er der, han har lige skudt, så han vender sig selv den vej, evt. for at lytte for directional footsteps? Hans aim er ikke på noget bestemt sted på kroppen, så medmindre han tapper en aimkey som er opsat til random hitbox, så virker det sådan set bare som om han drejer rundt? Desuden, hvis aimlock var sat op til at ignorere walls, så ville det jo ske konstant...

Jeg tror du ville blive meget overrasket over, hvor tit man sigter på fjender igennem væggen uden man er klar over det..

Det andet klip med woxic, det er jo et helt almindeligt preaim på en standard position og med hans sens så kan jeg ikke se hvad der skulle være mistænkeligt ved det. Selv hvis der var tale om aim smoothing, så ser det ganske naturligt ud for en med så høj sensitivity.

Du konkluderer direkte at woxic snyder, uden belæg. Pas på med det, hvis du vil tage en seriøs debat.
#14(Med 1 svar)
24. november 2021 kl. 16:41
Gilborg
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Been there done that. Folk vil bare ikke indse det, folk er hvad mange personer ville kalde meget naive.

Folk tror simpelthen ikke på det en mulighed, det fuldstændig umuligt. Selvom man kunne til events gøre små ting som ville gøre en gigantisk forskel for, hvor nemt det virker til at være for at bruge snyde.
#24(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 19:03
Radski
homie du også helt sejle når det kommer til det der ngl
#15(Med 1 svar)
24. november 2021 kl. 16:45
perwann
Lad mig lige tilføje at jeg ikke er ny til cs.. Jeg har spillet siden 1.6, og har nok 10k+ timer i cs go! Så jeg er ikke helt ny til spillet, og jeg har selv snydt rigtig meget, muligvis derfor det også er nemmere for mig og spotte hvis andre snyder.

Det ville være SÅ simpelt for dem og løse problemet. Det ville være små penge for dem og skulle gå ud og købe den mus og tastatur spillerne ønsker, og stille dette til rådighed, og aldrig lade dette være i hænderne på spillerne uden det er under opsyn.


De kunne sikkert få det sponsoreret, så jeg kan ikke se problemet i og gøre det. Så fuck anti cheat og alt det lort, det ubrugeligt anyway. Løs nu problemet ved at en trusted person går ud og indkøber mus/tastatur til spillerne, og dette aldrig får lov til og være i spillernes varetægt uden det er under opsyn!!! Hvor simpelt kan det være???


At de får lov til og medbringe egen mus/tastatur er en KÆMPE joke, og det undre mig i den grad ingen løser problemet på den her måde.

Det sjove er dog at hvis dette sker, så vil holdene jo bare sige de ikke har tid til og deltage lige netop i den turnering, eller hvad de kan finde på, fordi de så ikke kan bruge deres cheats. Holdene har desværre en alt for stor magt på det område.


Jeg er bare træt af og se på det, og det undre mig ingen stiller ????? ved det.


I det mindste, så snak om det, og gør det til en mulighed at der faktisk bliver snydt!

Dem som tror at spillerne ikke har kendt til den der coach bug, i burde virkelig tænke jer om. Selvfølgelig har spillerne vidst det, men der har jo været en aftale helt fra starten af at hvis man bliver taget i og snyde, så tager man skraldet SELV, og tager ikke hele holdet med i faldet. Det er jeg sikker på er en udskreven regel i det miljø.

Her kan i få et eksempel fra heroic aka b0RUP. Det kunne være tilfældigt at han lige rykker musen derover og rammer ham tilfældigt i hovedet, men det er det ikke. Han ville aldrig kunne gøre det samme på en frisk pc stillet til rådighed af mig, og mus/tastatur som jeg har indkøbt efter ønske fra ham. Det ville være SÅ sjældent at det skete. Lige pt sker det jo i hver kamp de spiller, og det er det som er problemet. Og det sker også flere gange i løbet af deres kampe.

youtube.com/watch?v=S5XdeWrVXIA

Her har i poizon, som locker på personen og følger ham igennem væggen. Det er en imponerende 6 sans de har, at de sådan kan følge folk igennem væggen!

youtube.com/watch?v=6TKzBt5L3RM


Jeg har ikke så meget mere og sige. Jeg håber nogle vil tage min ide med og stille mus/tastatur til rådighed for spillerne seriøst. For det ville løse cheat problemet simpelt og nemt.
#16(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 17:30
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Vil du ikke lige prøve at forklare mig hvordan det er du tror de auto injecter software fra deres hardware på de PC'er de spiller på, uden at der er noget bevis herfor?
En simpel procmon ville jo afsløre det.

Tror ikke så meget at problemet ligger i at man ikke vil tro på der er snyd på pro scenen, problemet er jo bare at de klips der ikke er beviser for noget som helst.

Du kan tage et hvilket som helst game og der vil altid være tilfælde hvor man sigter på folk direkte igennem væggen.

Du må tro hvad du vil, det står dig helt frit for og jeg afviser heller ikke at de ikke snyder, for jeg har heller ikke beviser for det modsatte, men nu har jeg trodsalt en ret stor indsigt i hvordan software og hardware fungerer, samt jeg har et OK kendskab til de mest almindelige former for aim assistance, så jeg spørger, ligesom jeg gjorde længere oppe: hvis de snød, hvorfor skulle de så sætte deres software op til at fungere igennem vægge og ikke kun når modstanderne var synlige?

Det er suspekt ud, men den slags ses hele tiden i alle kampe på alle niveauer. Uden beviser, så er det farligt at postulere andet. Jeg kan slet ikke forestille mig, at turneringsarrangørerne ikke har værktøjer i brug som sørger for at den slags ikke kan ske.
#17(Med 5 svar)
24. november 2021 kl. 17:49
perwann
Så du tror ikke det er muligt og have snyd indbygget i sin mus, så når du injecter usb i en pc, så har du faktisk snyd?? Hvis du ikke tror på dette, så er det jo umuligt og diskutere med dig.

Men det er jo bare en aimbot, groft sagt. Og de bruger den ikke til og skyde deres modstander, men til og få info!!!

lidt ligesom en aimbot locker på modstanderen, og hjælper dig med og ramme ham.


Pro spillere bruger bare aimbotten til og få info, så når de kan mærke musen stopper et bestemt sted på en væg feks, så ved de at der står en spiller der.. Kan du slet ikke se det smarte i det, og hvor svært det er og opdage??

Og deres aimbots er jo så godt codet idag, at det er FUCKING svært og se om de faktisk aimer med deres eget aim, eller bruger en aimbot...


youtube.com/watch?v=A_KW9a4TFP8

Prøv og se den her video, så burde du blive lidt klogere på emnet ^^
#19(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 18:28
xone
DanM
#21(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 18:36
Dokuist
ham der har lavet videoen er inkompetent imo
#23(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 19:03
Radski
fuck den video er dum, utroligt du efter 10k timer kan have så lille forståelse af cs
#26(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 19:20
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Læs min kommentar igen og så hæv niveauet, ellers er du ikke værd at diskutere med.

Fortæl mig hvordan du tror de kan auto-injecte software ved at plugge en USB-enhed til deres computer. Kan det lade sig gøre? Teknisk set kan det godt. Er det noget der bare lige kan gøres uden at det ville være ualmindeligt nemt at opdage? Nej.

Jeg tror ikke helt du begriber hvordan software fungerer. Ikke mindst skulle hver enkel enhed være fysisk modificeret medmindre de har non-volatile hukommelse, hvilket jeg ikke har kendskab til at særlig mange enheder har fra fabrikken.

Nu ved jeg ikke hvilke foranstaltninger man tager sig som turneringsarrangør, og jeg taler udelukkende LAN, men jeg antager at man har software til både at scanne OnAccess applikationer, procesmonitorering, enhedsscanning, samt diverse andre, sikkert skræddersyede værktøjer, til dette. Så medmindre man fysisk modificerer sin mus til på en eller anden vis, at lave en kernelinjection, så virker det utrolig langstrakt, at den her slags cheats eksisterer. Det skulle være virkelig sofistikeret og metodisk, for at kunne omgå de gængse checks som AntiCheat-software, OS monitorering og procesmonitoringsværktøjer opfanger.

Jeg siger IKKE, at det ikke kan lade sig gøre, men det er BY FAR mere kompliceret end du tror og jeg tvivler meget stærkt på, at der skulle være tale om så systematisk snyd.

Din video er desuden lidt sjov. Igen, jeg siger ikke, at der ikke er folk deriblandt som ikke snyder, men hvis man skal tro på din kanal der, så snyder samtlige spillere jo.

Så medmindre du har gang i den helt store konspirationsteori om, at turneringsarrangører og Valve og hele communitiet vender det blinde øje til og samtlige professionelle snyder, så burde det været givet at der ikke er hold i en fis af det der.

Jeg er udemærket klar over at der findes masser at tools og cheats som er sofistikerede og kan omgå både anticheat og alt andet ovennævnt, jeg siger bare, at hvis sikkerhedsforanstaltningerne er bare nogenlunde, så burde det være piece of cake at gardere sig imod.

Deraf mener jeg ikke, at snyd på nogen måde skulle være udbredt i toppen af Counter-Strike.

Du er velkommen til at mene noget andet, men jeg synes du skal finde noget belæg for det, frem for bare en masse random videoklip på YouTube.
#39(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 22:13
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg kan ikke helt gennemskue om du troller, eller om du legit bare er tabt bag en vogn. Håber for dig at det er et troll opslag, ellers er du da godtnok en 🤡
#18(Med 5 svar)
24. november 2021 kl. 18:23
Wasin
Omend man selvfølgelig er uskyldig til andet er bevist så er jeg nok egentligt også af den opfattelse at jeg tror der sker mere snyd på pro scenen end man lige går og tror.

Jeg er enig til alle events burde ALT gear - computer/mus/keyboard/headsæt blive stillet til rådighed af arrangørerne og samtidigt aldrig være i kontakt med spillerne/organisationen eller lignende :)
#28(Med 4 svar)
24. november 2021 kl. 19:26
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Men come on se lige de clips han præsentere.. Det er det samme med en anden herinde der bliver ved med at sige vi ikke fatter noget og folk sover og whatever. Ingen benægter at vi tror der kunne være noget snyd indblandet INGEN ved noget. men de beviser og de påstulater de kommer med er bare under niveau og så kan man satme ik tilslutte sig noget.
#29(Med 2 svar)
24. november 2021 kl. 19:35
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Elsker at du siger beviser 😂😂

"Se lige det her 3 sekunders klip i den her 45 minutter lange VOD! Det er TYDELIGT at de bruger aimlock, jo."

Konspirationsteoretikerne har fundet esport.
#31(Med 1 svar)
24. november 2021 kl. 19:48
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Skulle nok have sat det i anførselstegn kan jeg godt se at du har ret i :D

Haha Det håber jeg fandme ikke, jeg har nok af dem på facebook :D Men altså, det er bare så typisk.
#32(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 19:50
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nej nej, jeg forstod det fuldstændig, det var bare sjovt 😂

Og indeed.
#38(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 22:07
Wasin
Haha - jeg har ikke engang gidet se de videoer. Det er ren og skær hvad jeg tror :D
#25(Med 2 svar)
24. november 2021 kl. 19:15
perwann
Det var forventet der ville være nogle som mente jeg var dum, kunne jo se hvordan Dan M blev gjort grin med, pga han satte lidt fokus på problemet :)

Der vil være nogle som godt kan se hvad jeg mener, og se problemet.

Og så vil der være nogle som prøver og tale problemet ned, fordi de selv er en del af problemet.
#27(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 19:30
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Og så ville der være nogle som ønskede du var saglig omkring emnet, i stedet for selv at trække niveauet ned. Din retorik, indstilling og manglende evidens hjælper jo ikke ligefrem din sag. 🤥
#34(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 20:24
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
“Fordi de selv er en del af problemet”. Vil du da holde op…
#30(Med 2 svar)
24. november 2021 kl. 19:47
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Dine eksempler taler ikke din sag. Se bare flusha, flere professionelle mente jo også at han snød, men der skete aldrig mere. Zywoo, enormt mange mente han snød. Private udviklere af snyd til (bl.a.) CS, er formodentligt bare for gode til omgå alt og alle, og tilpasse snyd til high-end snydere, så det ikke er så ligetil at bevise.

Har hørt priser på over 5.000eur for privatudviklet snyd, som ikke udgives eller sælges til andre, end den enkelte person. Om det passer, skal jeg ikke kunne sige - men et par Google søgninger viser at mange typer "undetected legit cheat" kan købes helt ned til 5-10$ om måneden, så mon ikke der er en sandsynlighed for at det er realistisk.

Med tanke på CS' historie i både 1.5, 1.6, CS:S og nu CSGO og de mange penge der kan vindes samt den prestige det kan medbringe - er jeg slet ikke i tvivl om at der er langt flere der snyder end man tror - jeg mener, hvorfor ikke? Lad os sige det koster 1.000euro for noget vanvittigt godt legit cheat - de penge har du jo hurtigt vundet i de utallige (!) online turneringer man kan deltage i. På højere niveau kræver det formodentligt heller ikke lang tid på kontrakt for at have fået de penge ind.

C'est la vie.Det er min holdning og tro, jeg har fuld forståelse for de der kalder folk som mig naive, ligesom jeg kan finde på at kalde dem det samme ;-)
#33(Med 1 svar)
24. november 2021 kl. 19:53
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg kan følge din udlægning og jeg kan også sagtens tro på at det finder sted. Jeg siger bare at vi mangler håndgribelige beviser, men når vi hverken kender til softwarens natur, eller til hvilke foranstaltninger som arrangørerne har, så er det jo netop kun teorier.

Jeg ville aldrig turde sige at der ikke var snyd i toppen, men at det skulle være så markant og udbredt, det tror jeg simpelthen ikke på. Er der nogle iblandt? Det kan potentielt sagtens være.

Men vi mangler beviserne og jeg synes ikke de klip der eksempelvis deles i denne tråd er tilnærmelsesvis tilstrækkeligt til at kunne drage en konklusion. Skyldig indtil det modsatte er bevist :)

God dag og tak for et sagligt indlæg.
#35(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 21:00
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg er helt, helt enig med dig. Jeg har ingen beviser, eller følger nok med aktivt til at kende til de "nye" spillere der bryder igennem fra sub-tier til top-tier. Men det er typisk der man finder nogle af de formodede syndere - altså i stil med bodybuilding-verdenen hvor nogle vælger at bruge "snyd" for at nå til en vis grad af masse m.m., for så bagefter at træne rent (altså en genvej). Samme har været tilfældet i 1.6 og CS:S, så jeg nægter at tro det ikke sker i CSGO også.

Jeg tror man skal have en form for indblik i udvikling af snyd, eller selvfølgelig kende en der har/ gør, før man har en jordisk chance for at vcide den slags. Men, med de penge der kan vindes i de maaaange turneringer, som ikke er hypet i medierne, så tænker jeg der er mange penge at vinde :D
#37(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 21:52
PtrsN
Prøv og se en vilkårlig demo fra en af dine egne kampe eller en hvilken som helst anden kamp - der vil være “lock” igennem vægge og alt muligt mærkeligt, men som er helt naturligt, da det er fuldstændig tilfældigt! Vildt at du ikke fatter, at en pro spiller med over 10.000 timer og så meget gamesens vil gøre det mange gange under en kamp uden at det har noget med snyd at gøre.

P.S. i øvrigt useriøst, at du har oprettet en bruger bare for at lave dette opslag.
#40(Med 0 svar)
24. november 2021 kl. 22:28
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Forskellen her er at cs ikke fungere som andre sportsgrene, alle spillere spiller sammen med hinanden os udenfor turneringer, hvilket resultere i venskaber på kryds og tværs af holdene, så hvis Cheat havde været en hyppig ting på cs scenen, ville mange folk nok være klar over det også var vi nok os allerede nået til et punkt hvor flere aktive som pensionerede spillere var gået ud og lagt fokus eller indrømmet.

De sidder med så meget anticheat på de computere at jeg simpelhen ikke tror på at “cheat i en mus” ville være en mulighed, da det ville opfanges ligeså snart USB’en blev proppet ind, derudover står der folk og kigger bag dem konstant til lans.
Der skal nok være nogle der snyder, men jeg vil næsten med 99% sikkerhed garantere at ingen fra toppen af pro scenen sidder og snyder.
Jeg synes det er en helt grotesk påstand og nogle ligeså groteske videoer du linker.

Jeg forstår ikke hvorfor nogle mennesker er intresseret i at sætte fokus på noget som de ikke engang er klar over om det i virkeligheden er et problem, det virker mere som om det er for drama’en og opmærksomhedens skyld du gør det.
#41(Med 4 svar)
25. november 2021 kl. 00:41
perwann
Faceit anticheat er det eneste de har imod cheat, der er ikke rigtigt andet som skulle sikre at spillerne ikke kan snyde :)

Og de her hold kan nemt smide 100k dollars efter en eller anden dygtig coder, som kan sørge for at så snart du trykker på en bestemt knap, eller tager usb stikket ud af computeren igen, så bliver ALLE spor slettet.

De her pro teams køber jo ikke cheats som koster 5000 euro, de har en coder tilknyttet deres hold som kan udvikle deres cheat, og de kan NEMT betale ham ualmindeligt mange penge for og udvikle cheat for dem. Han får sikkert en % af gevinsten hvis de vinder en turnering osv osv.

Det kan sammenlignes lidt med et antivirus program. Bare fordi du har sådan et, og det er dygtige mennesker som har udviklet det, findes der stadig nogle andre mennesker som er endnu dygtigere som kan udvikle en virus som ikke bliver set som en virus..


Men hvor er problemet i at dem som arrangere eventet indkøber mus/tastatur til spillerne efter ønske fra dem?


Det ville gøre det 10000 gange sværere for dem og snyde, så hvorfor ikke gøre det?


Jeg giver ikke en skid for anticheat eller noget i den dur, ALT kan omgåes hvis man er dygtig nok, eller kan betale sig fra det.


youtube.com/watch?v=3xSio1VW2RQ


Mange af jer har nok set den, men det altså 4 år siden, og dengang var problemerne de samme ^^ ingen giver en fuck, alle kigger væk, eller tror bare på at de her spillere har en 6 sans. Det er så komisk.
#42(Med 0 svar)
25. november 2021 kl. 02:22
MENIX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Du må rigtig gerne bruge svar knappen!
#43(Med 0 svar)
25. november 2021 kl. 08:08
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du sejler rundt i gætterier og konspirationer. Du har lige nøjagtig intet hold i dine påstande.
#44(Med 0 svar)
25. november 2021 kl. 08:36
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Tak for at minde om DanM. Sikke en legende!
Crisp clean lock boyZ.

Ingen modsiger dig i dine forslag, men ingen af os har så mange penge til lige at hoste sådan en turnering i weekenden.
Hvis du vil have communitiet bag dig, så kom med håndgribelige beviser på alle dine konspirationer - og “beviser” er ikke 3 sekunders klip af en som sigter på en anden igennem en væg.
Siden du nævner private cheatudviklere, så må du have en eller anden form for indsigt - med mindre der selvfølgelig er noget du hiver ud af numsen ?
#49(Med 0 svar)
27. november 2021 kl. 03:27
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
"De her pro teams køber jo ikke cheats som koster 5000 euro, de har en coder tilknyttet deres hold som kan udvikle deres cheat, og de kan NEMT betale ham ualmindeligt mange penge for og udvikle cheat for dem. Han får sikkert en % af gevinsten hvis de vinder en turnering osv osv."

- Det her fortæller mig du er en retard.
#45(Med 0 svar)
25. november 2021 kl. 17:59
Chr1z
Jeg kan på ikke, udelukke at der er et par pros, der snyder.
Men såfremt, at anklage XANTARES, for snyd!!!
Det er satme langt ude.

Af alle pros, er manden en af dem, som nok er blevet tjekket, og spekuleret mest på.
Hvis han skulle skjule snyd, ville være praktisktalt umuligt.

Du har ingen former for beviser.

Der er snyd i alt kompetitivt, der handler om penge.
Der kan altid spekuleres, og det skal der være plads til.

Men direkte at anklage, en af top 3 verdens bedste spillere, er satme stupidt!
#46(Med 0 svar)
25. november 2021 kl. 20:45
kragh
Det jo ikke svært at se hvis du folk snyder.
Jeg tørrer slet ikke tænke på hvor mange gange de har prefiret den position de sætter deres crosshair hen på.

Og der er sjovt nok også en grund til de er pro.
#47(Med 0 svar)
26. november 2021 kl. 10:53
Stenovich
Du har squ fået noget du ikke kunne tåle. Der er jo intet cheat over de ting du har sendt, det kan være alt fra ikke nok mussemåtte, til bare at dreje til siden, for at lytte efter steps. De ting du har sendt, har intet vist, noget som ligner nogen form for cheat. Altså hvis man ser tingene ude fra, vil alt ligne snyd så jo, det virker lidt som om, at hvis man bare har crosshairet på en igennem muren, så er det en anklage fra din side af. Hvis man fx tager udgangspunkt i ropz, som alle også mente snød, der havde faceit jo også fløjet ham til deres headquarter, og fået ham til at spille på deres helt egen computer, med deres gear, og alt, og det bevidste jo bare at han hellere ikke snød, og hvis man har så stor en tro om at folk snyder, bare fordi de måske har en god timing, eller vil lytte efter steps eller lign, så kan du fandeme fylde et bibliotek, med bøger fyldt med klips. Synes de ting du kommer med, ikke rigtigt beviser noget, så ved ikke hvorfor de skal bringes op.

Og hvis du siger du har over 10.000 timer, i cs:go, og har spillet tilbage i 1.6, så er der godt nok mangel på erfaring.

God dag.
#48(Med 2 svar)
27. november 2021 kl. 02:15
perwann
Sjovt og se der nærmest ingen aimlocks er her til Blast premier.

Hvis man keder sig, og vil prøve og forstå mig, så se den her demo!

youtube.com/watch?v=fgr33Jno_F4


Og bagefter, så ser du den her :

youtube.com/watch?v=UvKIX9PT7dg


Der er nærmest INGEN aimlocks her til Blast premier, men sjovt nok tidligere turneringer rammer deres aim altid modstanderen igennem væggen. Det er jo fucking åbenlyst der ingen aimlocks bliver brugt her til blast premier, men ved tidligere turneringer rammer de sjovt nok modstanderen konstant igennem væggen med deres aim for og få noget info.


Jeg ser super mange af de highlights videoer, og jeg ser vitterligt nærmest INGEN aimlocks i kampen mellem astralis og faze her idag feks.


KÆMPE respekt herfra :) Fortsæt den gode stil.
#50(Med 1 svar)
27. november 2021 kl. 10:54
PtrsN
Du linker til 2 videoer, som hver er 38 minutter lange 😂 Vi har andet at give os til end at se og høre på dine spekulationer.

Nej, jeg synes du skal kontakte Valve og vise dem hvilke helt utrolige observationer du har gjort dig. Er sikker på de bliver blown away og ansætter dig med det samme.
#52(Med 0 svar)
27. november 2021 kl. 13:42
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det må være en troll der tror han er sjov.
#51(Med 0 svar)
27. november 2021 kl. 13:09
DH_JanLund
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.