L1nd Søger Hold!
4. november 2021 kl. 22:20
magic-F
Hej mit navn er Philip"L1nd"Vive jeg er 16 år gammel og er bosat på Sjælland. jeg ligger 2900 elo på faceit.

Rolle: Jeg spiller awp, som awper er jeg meget dynamisk det ser jeg selv som et stort plus. med det sagt kan jeg også hive en rifle frem og bruge den, men er mest til awpen.

Hvad i kan forvente af mig:
Jeg er en dedikeret ung dreng, som ved hvad han vil, Jeg går meget op i seriøsitet, og det gælder de individuelle spiller men også holdet som helhed.
Mødestabil og fokuseret.

Hvad jeg forventer til holdet:
jeg forventer seriøsitet, og at alle er mødestabile
Alle skal kunne være åbne for konstruktivkritik og at der skal være plads til fejl.

Krav:
3-2 division
pracc server
Ts server
En org der har fokus på holdet og de individuelle spillere.

I kan kontakte mig på min twitter:
twitter.com/L1ndCS
#1(Med 0 svar)
4. november 2021 kl. 22:22
PagE
+rep flink fyr
#2(Med 0 svar)
4. november 2021 kl. 22:22
magic-F
Erfaringer:
Aalborg Rebels Oohtrade
Aalborg Rebels Academy
Impact Esport
Stand-in for Brøndby Esport i Fragleague
#3(Med 0 svar)
4. november 2021 kl. 23:02
Youbay
+rep
#4(Med 0 svar)
4. november 2021 kl. 23:11
Vaizz_123
+rep
#5(Med 0 svar)
4. november 2021 kl. 23:20
zh4de
+rep
#6(Med 0 svar)
6. november 2021 kl. 23:11
hartvig-
+rep håber han finder hold, klart en af danmarks bedste premium spiller, atittude i top, altid godt humør, så meget fis i kasketten at det halve kunne være nok... fin fyr og hive ind på sin startfemmer :=)
#7(Med 0 svar)
6. november 2021 kl. 23:11
Brainlagz
+rep meget fin og dygtig spiller, klart en af Danmarks opkommende danske talenter. Adfærd er der ikke noget at komme efter, og helt sikkert en af de bedste dynamiske evner jeg har set længe i mine prem games. Håber han repræsentere Brøndbypissports org. som noget værdigt, og han kommer meget længere på sigt. M.v.h Brian :-)
#8(Med 0 svar)
7. november 2021 kl. 13:37
AndersenS
man kan ikke sende dig en pm på twitter
#9(Med 0 svar)
7. november 2021 kl. 18:27
Sn4x
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.