DyAc on/off?
31. oktober 2021 kl. 14:25
Lepke
Har I DyAc sat til på jeres 240hz skærm?
Jeg har lige købt en BENQ XL2546K og er nysgerrig om det er noget I andre bruger eller ej.
#1(Med 1 svar)
31. oktober 2021 kl. 14:44
ZeRPeX_WoLF
Altså, S1mple som eksempel, spiler vidst ikke med DyAc. Men det er jo en personlig præference. I korte træk, så gør DyAc, at dit billede på skærmen bliver mindre sløret/ryster, når billederne bevæger sig hurtige. Det kan være når du sprayer, så ryster/blimrer det ikke nær så meget, som det gør uden DyAc.
#2(Med 0 svar)
31. oktober 2021 kl. 14:44
ZeRPeX_WoLF
Og derudover, så er der vidst også lavet en del sammenligner on and off på youtube, hvor du kan se forskellen. Men tror s1mple er en af de eneste pro som har det off.
#3(Med 0 svar)
31. oktober 2021 kl. 14:54
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg synes det giver en eller anden form for lagghosting når jeg tager det på på skærmen, har efterhånden ejet 7 computere mens jeg har haft den skærm her, og det er det samme på dem alle, ligesom om der kommer stutters så snart playermodels er i bevægelse.
Det er specielt slemt hvis man går ind på aim_botz og kigger på bots løbe fra side til side, og så slår dyac til og de gør det samme.
Indtil teknologien bliver udviklet til at være bedre synes jeg det er et hoax.
ellers ville ALLE spille med det uden sammenligning jo.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.