Ny organisation søger repræsentation
28. september 2021 kl. 20:56
tHm
Hey Dust2,

Vi i HiDE Gaming står og mangler et CS:GO hold til at repræsentere os ved diverse turneringer. Som udgangspunkt leder vi efter et etableret hold, der søger repræsentation og support, men vi er åbne overfor projekter.

Vores forventninger overfor et hold vil være specifikt til det hold, som vi ender med at tage ind. Vi vil stille udfordrende, men realistiske mål i samarbejde med holdet, og vi vil i samarbejde lave milepæle og lign. i forhold til udviklingen og følgende resultater.

Den pakke vi kan tilbyde indeholder:

En organisationsledelse, som forstår CSGO og som har spillet længe selv
Server til træning og officielle kampe samt voice server, holdet vælger selv hvilken service, ie. teamspeak, mumble, discord.
Spillertrøjer til eventuelle LAN turneringer
Et garanteret månedligt minimumsbeløb, som holdet kan bruge til diverse udgifter, såsom LAN billetter, rejse til og fra, adgang til turneringer og lign.

Vores målsætning er at hjælpe med spilleres udvikling, og give dem plads til at fokusere hovedsageligt på spillet.

Lyder dette som noget for dig eller dit hold, så kan i sende en ansøgning på [email protected] eller finde mig på discord ved mikl#9380 og så kan vi tage en snak, og eventuelt et møde.
#1(Med 2 svar)
28. september 2021 kl. 21:17
BTD
Er det samme HiDE gaming som deltog til kf i 2018/2019 med FBM og Co?
#2(Med 1 svar)
28. september 2021 kl. 21:32
tHm
Ja. Jeg siger "ny" eftersom der har været en mindre reboot efter netop det hold gik fra hinanden.
#3(Med 0 svar)
28. september 2021 kl. 21:46
BTD
Nårh, det var ikke fordi jeg ville kommentere på Ny delen. Havde blot 2 gamle bodies som spillede for det hold nemlig :) det var ren nysgerrighed.
#4(Med 1 svar)
3. oktober 2021 kl. 03:00
iPjoxy
Søger i stadigvæk spillere til Hide. Jeg er interesseret i at høre mere om Hide gaming
#5(Med 0 svar)
5. oktober 2021 kl. 13:31
tHm
Der er ikke fundet et hold endnu nej, men der har været nogen ansøgninger, som vi selvfølgelig er i gang med at gå igennem
#6(Med 0 svar)
8. oktober 2021 kl. 10:31
tHm
Vi tager i øjeblikket ikke flere ansøgninger. Tak for interessen
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.