Playstation 4 fifa22 probs.
28. september 2021 kl. 19:50
emilo
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Hey guys.
Jeg er en frusteret mand pt
Jeg har en playstation 4 Slim, fra 2017(ca), og nu har jeg så købt fifa22. Men jeg oplever lag i både menu, og især når jeg er i kamp, er der delay. Jeg har prøvet at rense min playstation, efter diverse youtube guides. Jeg oplever ikke lag, i nogen andre spil på min playstation, kan det seriøst passe at min ps4 er outdated, så den ikke kan klare fifa22?
Har prøvet at gendanne database også..

#1(Med 3 svar)
29. september 2021 kl. 18:49
fLix8
Spillet er stadig nyt og det er derfor ikke så nemt at finde oplysninger omkring det. Der er dog et par Reddit posts hvor folk klager over lag spikes som ikke er internet relateret (sker også i offline mode). Mit bud er, at spillet skal optimeres til diverse konsoller. Har du tjekket om der er nogle updates til spillet?
#2(Med 2 svar)
30. september 2021 kl. 15:16
emilo
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Har lige haft spillet slettet, og fuldstændig reset min ps4, og problemet er stadig tilstede :/ Har bare ikke kunne læse, om mange andre som har ingame lag og menu lag samtidigt. Det er som om det hele er 10-15 fps..
#3(Med 1 svar)
30. september 2021 kl. 20:47
fLix8
answers.ea.com/t5/Bug-Reports/FIFA-22-PS5-LAG-STUT..

reddit.com/r/FIFA/comments/puha4p/fifa_22_a_pain_t..

reddit.com/r/FIFA/comments/pxhn60/menu_on_ps4_is_s..

Lader til at der er mange som oplever en meget langsom menu på både PS4, PS5, Xbox og PC. De fleste af dem beskriver også at spillet lagger, men siger at menuen er den værste del. Der er en som skriver, at han har løst problemet ved at erstatte den originale HDD med en SSD. Hvis du har en SSD liggende ville det være et forsøg værd.
#4(Med 0 svar)
30. september 2021 kl. 21:55
emilo
Støttet Dust2.dk med 9 julekugler i 2019
Yes, vil jeg forsøge at gøre - lyder billigere end at skulle investere i en ny playstation..
- Jeg siger mange tak for hjælpen, og vil prøve at fikse det.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.