Søger hold efter pause fra cs
19. juni 2021 kl. 15:02
ForzaFCK

Info
Jeg hedder lukas, og er 17 år, bliver 18 den 11 juli. jeg bor på Sjælland i en lille by der hedder Skibby. Til dagligt er jeg i lærer som murer. Så når jeg har fri har jeg fri, som ville sige jeg kan fokusere fuldt ud på csgo. Jeg er en person som arbejder benhård på at nå mine/holdets mål.


Csgo info
Jeg går under navnet Forza. Jeg kan gode lide at spille som lurke og skabe plads til holdet. Jeg har ikke noget imod at gå første, når vi skal samles og angribe et site. På ct siden er jeg meget åben for at spille alle spots. Det ville sige jeg er klar på at spille det site, som er bedste for holdet. Udenfor prac, bruger jeg meget tid på at blive bedre som spiller, men også som hold, som ville sige at jeg ser demoer, både vores modstander men også vores egen, så vi kan rette op på vores fejl. Jeg har ikke noget mod at sidde med vores igl, og hjælpe med at finde på tacs, og finde vores fejl. Jeg bruger også meget tid på at pracce nades/aim.
Mine styrker
- Godt aim, er god til at finde entry, og skabe plads til holdet
- Når jeg går ind i noget, gør jeg det med liv og sjæl og ligger altid 110% i det
- jeg er villig til at ofte meget, for at vi kan blive bedre som hold.
- Jeg er god til at kommunikere, som jeg også synes er en meget vigtig del som hold.
- Jeg er god til at tage imod kritik, og rette op på den kritik jeg får

Mine svagheder
- Jeg kan godt blive overmodig, og tag et peak for meget, i stedet for at trække. Men det er noget jeg arbejder meget på at blive bedre til!
- Jeg er ikke den bedst til at bruge mine nades.

Min erfaring:
jeg har ikke så meget hold erfaring. Jeg har tidligere spillet for Serenity Gaming i div 2. som ikke gik så godt.


På faceit ligger jeg lige nu kun 2k, da jeg har haft det lidt for sjovt, med at spille med venner, hvor fokus ikke har været at vinde. Jeg har ligget stabilt på 2600-700 elo.
Faceit: faceit.com/en/players/Tindertorben


i kan kontakte på min steam steamcommunity.com/profiles/76561198248586142/
#1(Med 1 svar)
20. juni 2021 kl. 12:11
Seppda
+rep! Mega flink og god spiller med lækkert aim ;)
#2(Med 0 svar)
20. juni 2021 kl. 12:24
ForzaFCK
Ty <33
#3(Med 1 svar)
20. juni 2021 kl. 15:10
hardt
+rep, han er faktisk meget dygtig :)
#6(Med 0 svar)
25. juni 2021 kl. 18:15
ForzaFCK
Tak brother
#4(Med 1 svar)
21. juni 2021 kl. 08:35
Nickname
+rep!
#5(Med 0 svar)
25. juni 2021 kl. 18:15
ForzaFCK
Tak
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.