Søger ORG eller spiller til nyt hold
2. maj 2021 kl. 16:10
Django_xD
Hej Dust2 Vi 2 friske gutter som sidder og leder efter vores næste hold.

Om os:

Emil "Django" Pedersen
Jeg er 18 år bliver 19 her den 13 maj. Jeg kommer fra Odense og går pt på HF Esport (1g) og til dagligt bruger jeg min tid på at sidde på en server og lære nye strats se demoer og andre ting som kan udvikelde min hold erfaring. Jeg har 2½ års Hold erfaring, hvor 2 år har været som IGL. Jeg har spillet på mange små mix hold som har deltaget i Yousee liga og Metal liga (Blå Liga). Jeg ligger pt lvl 6 hvor mit peak har ligget på 1800 elo. Jeg kan spille Support, Rifler eller IGL.

Simon "R0sKa" Jepsen
Jeg er 14 år bliver 15 her den 18 maj. Jeg kommer fra Albertslund og går pt i 8 klasse.
Til dagligt bruger jeg min tid på at lære nye utilitys, Setups, og mange andre former for nye strats. Jeg har 3 års hold erfaring som AWPER. sidste season spillede jeg elgiganten liga for Catchii ACD så har også en smule liga erfaring. Min faste Rolle er AWP. Jeg ligger pt 3k elo.

Vi brænder rigtig meget for at finde vores næste hold som forhåbligt er klar til at komme så langt som muligt.

Krav:
Vi forventer at Holdet/Orgen har en TS og en Pracc server til brug 24/7 (Retake server er ekstra nice ikke nødvendigt tho)
Har spillet sammen i over 1 måneded sammen.
Seriøsitet. Men skal også have det sjovt.
Alder er ligegyldigt for os så længe man er moden.
Coach er ikke nødvendigt men nice hvis man har.
Vi Forventer at hvis vi kommer på tryout er det ikke bare bliver 1 game men måske 1-3 dages Tryout.

Hvis det her opslag lyder intrasant så skriv til mig på discord, Twitter eller add mig på steam
Discord: Django#0018
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198803680855 (Skriv en kommentar på min steam)
Twitter: twitter.com/Django_CSGO


#1(Med 0 svar)
4. maj 2021 kl. 09:13
KasperJM
+rep, 2 rigtig gode spillere.
#2(Med 0 svar)
4. maj 2021 kl. 09:49
ch1llii
Har add dig :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.