Stau søger hold
9. marts 2021 kl. 21:08
Stau
Hey dust2
Jeg hedder Gustav "Stau" Staulund, og jeg er 16 år, 17 til maj.
Jeg går lidt og leder efter et team, som kan spille seriøst og pracce 2-3 gange om ugen, hvor der er plads til forbedring og hvor vi søger at nå et højt niveau.
Forventer I har samme ambitioner, og ca. samme niveau.

Lidt info om mig:
ign: Stau
faceit: lvl 8 (1709) 3k timer
rolle: Jeg ville helst spille second entry eller lurker, men hvis entry er det eneste skal jeg nok tage den

Har spillet for mange forskellige mixhold, som aldrig blev til noget, men har også spillet for orgs såsom madsport, sørby, Reaper, falcons mfl. og har spillet på holdniveau i ca. 1,5 år. Jeg har spillet med i den blå liga, og har været til andre online turneringer, men det blev aldrig et godt resultat.
Jeg har god erfaring indenfor smokes og strats, og har viden på mange maps. Jeg har spillet i ca. 4 år. Jeg kan spille mange forskellige roller, og føler ikke jeg er træls at spille med, men har god energi og en god bemærkning her og der hvis der er brug for det. Jeg vil gerne modtage konstruktiv kritik, og kan også give. Jeg ser helst at vi holder det positivt i gamet og snakker nagativer efter, da det har fungeret bedst for mig. Og hvis jeg bliver sur over noget individult som nok er det eneste jeg bliver muter jeg lige 2 sekunder og tager mig sammen. tak for tiden og håber vi kan skabe et velfungerende og velspillende hold.
Håber vi kan finde ud af noget - Stau
#1(Med 0 svar)
9. marts 2021 kl. 21:43
M0RTENSEN
#2(Med 0 svar)
9. marts 2021 kl. 21:55
Stau
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.