Søger input til tjeneste for sikker handel med skins
1. marts 2021 kl. 16:49
Kvitteringen
Hej

Jeg går med tanker om at lave et website, som kan agere mellemmand ved handel med skins.

Jeg vil derfor høre, om andre end mig, kunne se fordelen i det.

Konkret, vil det fungere på den her måde

- Sælger og køber, skal oprette sig på vores tjeneste med deres steam konto.

- Sælger opretter handelen og
- vælger det skin fra sit inventory der skal handles
- vælger, hvem køberen er ved at søge vedkommendes profil frem
- angiver prisen på det skin som skal trades
- vælger hvilken betalingsmetode der ønskes anvendt

Køber vil herefter blive bedt om at godkende vilkårene for handelen og herefter om at overføre pengene til vores tjeneste.

Når vi har modtaget pengene, modtager sælger en besked om at beløbet er indbetalt og køber og sælger kan nu lave deres trade. (der trades ikke gennem bots fra vores platform, men direkte mellem køber og sælger)

Vi tjekker så efterfølgende via STEAM API'et om køber har modtaget sit skin, og når køber har modtaget det, frigiver vi pengene til sælger konto.

Det hele vil blive opsat automatisk, så man kan trade sikkert med hinanden døgnet rundt, og en handel kan gennemføres på få minutter.

Prisen for sådan en sikker handel her, vil blive sat til måske 5 kroner + omkostninger til betalingsudbyder som ligger på 1 kroner for MobilePay, og 0,25% for betalingskort.

Planen er at lave det billigt og nemt tilgængeligt, så at folk kan handle sikkert og nemt med hinanden.

Hvad siger folket herinde?
#1(Med 0 svar)
1. marts 2021 kl. 18:00
brink
docs.google.com/presentation/d/1y3t5RIati81h6HJ-4T.. se den her vil hjælpe dig vis du skal være sikker
#2(Med 0 svar)
2. marts 2021 kl. 08:19
Kvitteringen
Tak
#3(Med 0 svar)
2. marts 2021 kl. 09:50
FragR
Det er allerede lavet, jeg ved ikke om de er launchet helt endnu. Men GamerPay gamerpay.gg/ er ihvertfald meget tæt på at launche hvis ikke de allerede er launchet. Vi har også csgoboost.dk/ som fungerer lidt ligesom BUFF, BitSkins etc.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.