Arv1ng søger hold
1. marts 2021 kl. 14:52
YungArving
Hej...

Jeg er kommet til et tidspunkt, hvor jeg er blevet lidt mere interesseret i og prøve noget hold cs, hvor det før bare har været faceit grind.

Lidt om mig:
Jeg hedder August "arving" Andersen og er 15 år. Jeg bor i Aalborg, hvor jeg går i 9 klasse. Jeg har ekstra meget tid til cs her i corona, men normalt vil jeg sagtens kunne pracce 3+ gange om ugen. Derudover skal jeg nok selv sørge for mit individuelle skill.


Lidt om mig, som spilller!:
Jeg vil sige at jeg som spiller nok er lidt af en playmaker. Jeg vil ofte være den der søger det første kill. Jeg spiller rifle, og det vil jeg gerne fortsætte med. Er en spiller der er rimelig vokal, men jeg respekterer også at der er en der caller.

Jeg ligger lige pt. lvl 10 på faceit, med omkring de 2150 elo

Lidt om jer:
Jeg ser gerne i er 3-4 mand som søger sidste. Jeg vil gerne spille i dust 2 ligaen (Div betyder ikke det store). I skal have spillet sammen i lidt tid og have nogle faste roller.
Lvl 9+ faceit

Add mig gerne på steam eller discord
steamcommunity.com/profiles/76561198799251..
faceit.com/en/players/KingArving/stats..

God dag!
- arving
#1(Med 2 svar)
3. marts 2021 kl. 22:50
Stripss
Har skrevet pb :)
#2(Med 0 svar)
4. marts 2021 kl. 20:55
Tapzii
-rep
#3(Med 0 svar)
4. marts 2021 kl. 20:55
Stripss
-rep
#4(Med 0 svar)
4. marts 2021 kl. 20:55
BoP
-rep mødte ikke op til tryout og blokeret os der efter
#5(Med 0 svar)
5. marts 2021 kl. 10:09
YungArving
Det var ikke helt sådan det foregik. Der kom desværre noget i vejen for det. Jeg har ikke blokeret nogen af jer ved sku ikke hvor det kommer fra?
#6(Med 0 svar)
5. marts 2021 kl. 10:10
YungArving
Det var selvfølgelig ærgerligt men der skete noget andet som ikke gjorde det muligt. Fik bare ikke givet ordenligt besked da det ikke var muligt på givent tidspunkt
#7(Med 1 svar)
5. marts 2021 kl. 10:10
YungArving
opslaget er lukket da der er kommet noget i vejen
#8(Med 0 svar)
5. marts 2021 kl. 19:42
Stripss
Forstår bare ikke at du ikke gav melding om at der var noget i vejen, men istedet så bare unfriende en og ikke skrive noget. Vi så godt du var i et game, hvis det er det, men stadig ik god stil. Add gerne igen, hvis du vil snakke det ud.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.