IGL søger nyt projekt
22. februar 2021 kl. 21:19
SnaQe
Hej D2

Mit navn er Elias Qader aka. ZnaQe in-game. Jeg har efter længere periode på hold nu muligheden for at søge et nyt projekt, da der var nogle forskelligheder på det sidste projekt jeg spillede på.

Jeg er 23 år og er bosat på Nordsjælland. Jeg spiller IGL og har fra dags dato omkring 3 års erfaring med at spille rollen.
Jeg er en person som arbejder hårdt, og gerne ligger ekstra timer i holdet for at se resultater.
Jeg har nogle styrker og svagheder inden for min rolle som jeg er klar over og som jeg altid arbejder på at forbedre.
I den tid jeg har spillet IGL har jeg selvfølgelig også ramt nogle forskellige præstationer, jeg vil ikke mene det er meget jeg kan prale med, men synes dog det er noget.
De tidligere projekter jeg har været del af har været præget af forskellige problemer, mest roller som ikke blev udfyldt og derfor ser jeg gerne at det projekt jeg går ind i har nogle definerede roller.

Styrker:
-Jeg ligger meget tid i strats, nades, studerer modstandere samt individuelt arbejde.
-Jeg har efter egen mening et godt read af spillet, og midrounding er nok det jeg er mest komfortabel i.
-Jeg har en god mentalitet overfor teammates og er sjældent i argumenter eller skænderier omkring personlighed på et hold.
-Jeg ligger gerne det ekstra tid eller arbejdskraft i holdet som skal til for at rykke sig fremad.

Svagheder:
-Har nogle gange problemer med tilt over min egen individuelle performance.
-Kan miste motivation hvis ikke jeg ser samme dedikation fra hold kammeraterne.
-Bliver nogen gange irriteret hvis spillere ikke lytter eller har andre tanker mens man spiller.

Jeg ligger på en elo der hedder mellem de 2100-2300, dog har jeg generelt ikke været den største faceit grinder. Det er ikke en undskyldning og jeg spiller faceit for at komme højere op i Elo da jeg ved det giver bedre muligheder.
Dog vil jeg selv mene at den elo jeg har ikke repræsentere mit niveau, da jeg giver mere end bare min individuelle performance på holdet. Og mit individuelle spil er altid omkring en 30-40% bedre på hold.
Jeg har - som tidligere beskrevet - haft projekter som har været præget af problemer, som jeg gerne ser ikke er tilfældet i det projekt jeg finder.
De præstationer jeg kan snakke om er hhv. 5-8 i fragleague regional denmark, 3-4 i metal-liga div. 1 (Dog var dette med et dødt lineup). Udover disse præstationer som kan virke små, så sidder jeg og spiller elgiganten liga div. 4
yousee - dgi-ligaen pokal række og metal-liga div 2 hvor vi er på vej ind i playoffs.
Det eneste jeg ikke har noget af, desværre, er lan erfaring, og der kommer noget af det selvfølgelig fra corona tiderne, da vi havde nogle lans planlagt på det gamle hold.
Med dette hentyder jeg selvfølgelig til, at jeg er klar på bootcamps og lans såfremt det er muligt.

Forventninger:
Jeg forventer at kunne hjælpe et igangværende projekt, som måske står og mangler en erfaren IGL eller som vil prøve kræfter med en anden IGL end nuværende.
Selvom jeg sidder og spiller i de lavere divisioner lige nu, så mener jeg selv at jeg kan spille op med dem i de højere divisioner. Derfor ser jeg gerne at mit fremtidige projekt
mindst sidder og rykker rundt i div. 1 i elgiganten ligaen eller det niveau som er lignende.
Min calling er bedst når jeg har spillere med en gamesense som er god nok til at kunne tage egne beslutninger, så forventer derfor også en hvis awareness fra spillerne på holdet.
Der skal ikke være et rolle clash på holdet når jeg kommer ind, da jeg har spillet på hold før med udefinerede roller.
Jeg har ikke noget imod at starte et projekt op, men skulle dette være tilfældet ser jeg gerne at det er inde under en org eller anden form for støtte.
Jeg har ikke planer om at finde spillere eller starte noget op med 1 eller 2 andre spillere. Der skal mindst være en core på 3-4 eller det ovenstående tilfælde.
Min forventning til holdets spillere eller organisationens mål er, at de vil lave et navn for sig selv inden for den danske og internationale scene.
Samt ville ruske til nogen af de store drenge, og har en realistisk tankegang om hvad det arbejde kræver for at komme derop.
Da jeg er på den lidt ældre side, må jeg nok også sige at jeg ikke er meget for at spille med folk under 17 år, men der kan forekomme undtagelser. Så rammer i ikke den alder kan i give mig en besked alligevel.


Der er mere som kan snakkes om - hvis dette opslag fanger jeres interesse - som ikke kan tages på skrift.
Så hvis i er intra kan i tilføje mig på
Steam:
steamcommunity.com/id/ZnaQe/
Dm mig på Twitter:
twitter.com/Sn4Qe
eller tilføje mig på discord:
Tårnborg ZnaQe#8752

Jeg sidder pt. også i en kontrakt som udløber til maj, det vil derfor sige at jeg ikke kan spille i hhv. Elgiganten ligaen, metal-ligaen eller yousee-ligaen før kontrakten udløber.
Dog har jeg mulighed for at træne med holdet og ligge alt andet tid i det, som skulle være nødvendigt ved siden af turneringer.
Dette er selvfølgelig noget som sætter lidt af en klods i spænde, men i vil ikke blive skuffede over det jeg kan bringe når først vi er i gang med turneringer.
#1(Med 1 svar)
22. februar 2021 kl. 21:32
Cacci
Meget klog spiller, som kan tilføje meget til ethvert hold. Helt klart et skud værd
#2(Med 0 svar)
22. februar 2021 kl. 21:37
SnaQe
Ty maten. <3
#3(Med 1 svar)
22. februar 2021 kl. 21:43
JD-
KÆMPE +REP mega god gut <3
#4(Med 0 svar)
22. februar 2021 kl. 22:22
SnaQe
<3
#5(Med 2 svar)
23. februar 2021 kl. 10:41
HaNi123
+rep men vil sige 1 div er lidt for højt men anden div er bedre for dig
#6(Med 1 svar)
23. februar 2021 kl. 12:30
SnaQe
Ty maten
#7(Med 0 svar)
23. februar 2021 kl. 12:55
SnaQe
Jeg kan dog godt overraske hvis jeg får chancen. :)
#8(Med 1 svar)
23. februar 2021 kl. 13:03
MagnusVadstrup
+rep Next Karrigan
#9(Med 0 svar)
23. februar 2021 kl. 14:20
SnaQe
Ty maten <3
#10(Med 1 svar)
23. februar 2021 kl. 16:18
bayz-
+rep Next Gla1ve
#11(Med 0 svar)
23. februar 2021 kl. 16:19
SnaQe
<3
#12(Med 10 svar)
23. februar 2021 kl. 16:23
elgaard-
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Jeg ville ikk være toxic eller noget, men du sidder lige pt med -kd/under 1 i rating i 4. div og regner med at spille 1. div? måske lidt højt sat :)
#13(Med 9 svar)
23. februar 2021 kl. 16:54
SnaQe
Som jeg skrev tidligere har der været problemer i lineuppet, og jeg sætter ikke mig selv op. Kan da godt se hvad du mener, men jeg har mere at vise end bare nogle tal. :)
#16(Med 8 svar)
23. februar 2021 kl. 17:13
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Tal er bestemt ikke alt, men som jeg har lært og mange andre nok også har. Hvis du er igl eller spiller, skal du enten have sindssyge personlige stats, eller dit hold skal over performe for at folk tager dig seriøst. Dit hold er 7-3 i 4.div og ingen af de andre ting du nævner med metal eller frag league er specielt imponerende. Når det så er sagt skal du da have et gl, men jeg synes det ser dumt ud og ved jeg mange andre også ville. Man skal sælge sig selv, men måske ikke oversælge.
#17(Med 7 svar)
23. februar 2021 kl. 17:37
SnaQe
Har søgt hold i noget tid nu, og mit problem er at jeg tit sidder på projekter som ikke hjælper mig ved at tage fokus væk fra mit eget spil. Jeg kan skrive med folk en masse omkring forskellige grunde, men vil hellere bare vise hvad jeg kan. :)
#18(Med 6 svar)
23. februar 2021 kl. 18:46
elgaard-
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Det helt fair at du vil vise hvad du kan, men at starte i 1. div at højt at starte for de flest. Hvis hvad du kan i 2/3. div så kan det være :D
#19(Med 5 svar)
23. februar 2021 kl. 19:56
SnaQe
Nu har jeg spillet hold i godt og vel 5 år og samlet en del erfaring, vil derfor ikke mene det er at "starte" i div 1. og har da også spillet mod en del af de drenge fra div. 1 i både wins og losses før, det er det jeg basere mit opslag og min evne ud fra. :D
#20(Med 4 svar)
23. februar 2021 kl. 21:13
Lyng
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Det lyder måske lidt hårdt, men hvis du har spillet hold i 5 år og “kun” er i 4. Div, så er der måske noget som tyder på 1.div er en tand for højt sat. Som Elgaard skriver, så grind op igennem de lavere div. Og bevis os at vi tager fejl. Du skal ihvertfald have et gl med med på vejen, behold din dedikation så skal du nok nå dertil :)
#21(Med 3 svar)
23. februar 2021 kl. 21:45
SnaQe
Tja sætter bare et mål for mig selv i opslaget i stedet for at få for mange henvendelser som ligger lidt for lavt. :)
#22(Med 2 svar)
23. februar 2021 kl. 22:23
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Nu skal jeg passe på fordi mit formål er ikke at hakke ned, og jeg håber da ved gud at du har ret, og kan du finde et hold i 1.div så godt for dig. Det jeg mente var bare at jeg personligt som ligger i toppen af 2.div må se lidt grinende til. Det ser useriøst ud at skrive at du helst ser at dit kommende hold ligger omkring 1. div. Min pointe personligt var nok bare at du kunne have skrevet mange ting som havde set mere seriøst ud, givet din nuværende situation.
#23(Med 1 svar)
24. februar 2021 kl. 07:54
BTD
Er enig med Nordby, ligger selv toppen af div 2. Har tidligere haft spillet med dig, og jeg vil personligt ikke mene div 1 er der for dig endnu. Jeg har spillet div 2 de sidste 2 seasons. Sidste var ikke særlig "rough" da der var alt fra 3k elo hold til 1800. Hvor der nu er meget mere centeret og flere bedre hold i bla div 2. Ved godt at stats ikke siger alt men den div du ligger i nu skal du 3 højere op og med de stats tvivler jeg på du kan følge med. Men ikke fordi jeg skal hakke, Håber det bedste for dig GL!
#26(Med 0 svar)
24. februar 2021 kl. 12:27
SnaQe
Fair
#14(Med 1 svar)
23. februar 2021 kl. 17:02
A1msterG
+rep
Meget dedikeret IGL!
#15(Med 0 svar)
23. februar 2021 kl. 17:05
SnaQe
<3
#24(Med 1 svar)
24. februar 2021 kl. 08:03
kr4gh
Har selv spillet mod denne mand. Vi fik tæsk, lvl 10 vs lvl 10.
Dygtig spiller og IGL, læste os fra første runde.
+rep
#25(Med 0 svar)
24. februar 2021 kl. 12:26
SnaQe
<3
#27(Med 0 svar)
24. februar 2021 kl. 12:31
SnaQe
Edit til opslag:
I stedet for div 1 præference så er præferencen div. 2 men er åben for alle tilbud, så er i intra så send mig en besked. :)
#28(Med 0 svar)
24. februar 2021 kl. 19:44
Kroelle
added ang hold
#29(Med 0 svar)
27. februar 2021 kl. 01:27
HolgerDanskeSr
kom evt. ind og snak med mig på Holger Danske discord
bare spørg efter Holger Danske Sr
discord.gg/eBZFtYA
#30(Med 1 svar)
3. marts 2021 kl. 00:37
ishaQ
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hey, har prøvet at add og skrive på twitter men kan ingen af delene.
Kan du adde mig på steam:
steamcommunity.com/id/Hehecuonlan/
#31(Med 0 svar)
3. marts 2021 kl. 14:26
SnaQe
Added :)
#32(Med 0 svar)
11. marts 2021 kl. 10:26
SnaQe
B
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.