ishaQ søger hold :)
4. februar 2021 kl. 12:25
ishaQ
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hej, jeg søger enten et etableret hold/core som mangler en riffler eller enkelte spillere som søger hold og gerne vil starte noget.

Jeg er 22 år, bor i Hillerød. Jeg hedder Rizwan "ishaQ" Ishaq og læser på DTU til dagligt. Jeg har også et job ved siden af.

Jeg har hold og LAN erfaring. Jeg har dog primært spillet faceit, men det gør jeg typisk med mine 3-4k elo mates. Jeg har spillet diverese turneringer og LANs som mix, også vundet nogle stykker.

Jeg forsøger hele tiden at forbedre mig og kigger tit på mine egne fejl for at rette dem op. Det samme gælder for mig i et hold miljø. Jeg har gode kommunikationsevner og er en vokal spiller.Jeg er ikke bange for at tage initiativ og tilbyde mig selv.Jeg forstår de fundementale dynamikker i spillet, så som map kontrol og rotationer, både hvordan man selv skal og hvordan man udnytter modstanderen.

Jeg har oftest ideer som jeg gerne deler med holdet, både udenfor og midt i games, da jeg føler at det ikke er IGLs alene opgave da han ikke kan være alle steder på mappet på engang, men er godt klar over at IGL har det sidste ord.

Jeg har nogle svagheder som jeg arbejder på og som jeg har forbedret meget det seneste stykke tid. Jeg kan godt ryge lidt ned hvis jeg ikke performer eller har et dårligt game, da jeg føler jeg svigter holdet. Jeg er dog blevet bedre til at reset og tage en runde ad gangen. Udover det så skal jeg arbejde på min taktiske forståelse bl.a. og bare blive mere consistent.

LAN er ikke noget problem for mig.

Hvis faceit lvl betyder noget, så har jeg for 2 måneder siden ligget i 2500 elo, hvorefter jeg røg i lvl 7 og er på vej tilbage hvor jeg pt. er i lvl 9.
Hvis der noget i mangler eller skal have uddybet, så skriv endelig.

I kan fange mig på steam: steamcommunity.com/id/Hehecuonlan/
eller twitter: twitter.com/ishaQcs
#1(Med 0 svar)
4. februar 2021 kl. 15:10
Betteez
+Rep, mega nice personlighed og kan også godt FLÆK på serveren!
#2(Med 0 svar)
4. februar 2021 kl. 16:28
Zyllo
+rep til min dreng
#3(Med 0 svar)
8. februar 2021 kl. 16:49
Ch0zenn
+rep maskine
#4(Med 0 svar)
9. februar 2021 kl. 14:37
dewaffle
Guld Sæsonkort Sæson 15
+rep flæk
#5(Med 0 svar)
9. februar 2021 kl. 16:10
-Asiaten-
har lige prøvet og add dig på steam :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.