søger hold/seriøse spillere.
29. december 2020 kl. 18:24
Hipster
hej!

lidt om mig:
jeg er 15 år. Går ikke til sport, men træner flere gange om ugen. Med andre ord, har jeg for meget tid til cs. Jeg har spillet counter-strike siden jeg var 9. Jeg har spillet dpl-b de sidste par måneder nu, men som mange nok ved (og jeg har fundet ud af) får man ikke så meget ud af dpl, som jeg gerne vil ha'. Derfor skriver jeg nu herinde.

- jeg ligger imellem de 1900-2200 elo på faceit (fra solo q og dpl-B)
- 4000+ timer
- tilter aldrig
- moden
- kan spille når som helst
- lytter til igl, kan også godt finde på at calle strats, hvis jeg føler de ville virke
- Spiller helst awp, da det er den jeg er mest vandt til, men kan også sagtens spille rifle/entry
- har spillet for 2 hold før, men jeg synes det var lidt for useriøst, så det er ikke noget at prale om

hvad jeg forventer af jer:
helst lvl 10+ faceit, går nok hvis i er lvl 9 med mange matches, gerne en del matches på faceit (så i ikke er 4 lvl 10'ere med 100 matches, fordi i har vundet mange i starten). 3000+ timer, da det siger noget om spilforståelse/gamesense. ikke toxic - vigtigeste punkt. Dét at i kan indrømme jeres fejl, og forbedre jer. gerne 15+ (i er modne) tager spillet seriøst, men stadig godt kan have det sjovt.
bruger ts!

kontakt mig på linksne under hvis i synes jeg er interessant - god dag :) skriv gerne inden i adder :)

steamcommunity.com/profiles/76561198153648387/ - steam profil
The Sloth#9190 - discord (helst skriv til min stream)
faceit.com/en/players/YungHipster -faceit
#1(Med 0 svar)
31. december 2020 kl. 09:33
Hipster
.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.