Led1 søger hold
2. december 2020 kl. 20:45
Ledet
Hendrik Ledet, 20 år gammel, bosat i Værløse. Har taget et sabbatår, for at fokusere på cs og se hvad det kan blive til. Jeg har massere af tid som jeg lægger i spillet og dermed kan pracce alle ugens dage. Håber på at kunne finde et hold med nogenlunde ligeledes lyst til at lægge tid i spillet og forbedre sig på et individuelt plan, men også som et hold, dog forventer jeg ikke nødvendigvis at I har ligeså meget tid.

Hold erfaringer:
-Jeg har spillet på en masse forskellige hold gennem tiderne
-Eneste nævneværdige hold "DeFantastiskeFem", hvor vi fik andenpladsen i den forgående 2.div C elgigantligaen 2020 liga.dust2.dk/stilling/2-division-c/ og spillede esea open

Info omkring mig
-Spillet cs siden 2015
-3000 elo på faceit +/- faceit.com/en/players/-Led1
-Hovedsageligt taget rollen som IGL, men foretrækker at kunne fokusere mere på eget spil og derfor vil og kan jeg spille andre roller.
-Engageret og villig til at lægge mange timer i spillet, både in-game og teoretisk i form af demoer

Svagheder:
-Bliver påvirket af negativt på kanalen
-Kan godt gå hen og blive irriteret på mig selv, hvis jeg laver fejl

Styrker:
-Vil selv mene at jeg har en god forståelse af spillet
-Rigtig stærk og hurtig på utility
-Spiller bedst under pres
-Viljen og lysten til at forbedre mig individuelt og på holdplan

Hvad forventer jeg af jer?
En etableret core bestående af 3-4 spillere, om i er tilknyttet en organisation er underordnet, men vil være et plus. Spillere som har vedholdene lyst og engagement for at prøve at opnå resultater og som har erfaring. At der er en plan for hvad der skal ske.

Kontakt mig på steam eller mail. -Ser frem til at høre fra jer

steamcommunity.com/profiles/76561198196513945/

[email protected]
#1(Med 0 svar)
2. december 2020 kl. 23:15
Sinzey
Har tilføjet - Sinzey
#2(Med 0 svar)
13. december 2020 kl. 18:56
Br0wnyy
+rep stabil spiller <3
#3(Med 0 svar)
13. december 2020 kl. 19:42
Kjaerulff
Kæmpe +rep mødte ham i en faceit prem kamp, og han var så nede på jorden og venlig at spille med.
#4(Med 0 svar)
13. december 2020 kl. 20:42
m1key
Guld Sæsonkort Sæson 16
+rep maskine exitfragger
#5(Med 0 svar)
4. januar 2021 kl. 17:19
Ledet
Tak for det alle sammen, det værdsættes
#6(Med 0 svar)
5. januar 2021 kl. 21:38
Ledet
b
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.