RAVN3N Søger nyt hold!
9. oktober 2020 kl. 16:05
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Hej mit navn er Nikolaj "RAVN3N" Hansen, jeg er 18 år gammel, er bosat i Haderslev og går på stx 2.g.
Mit mål er at blive noget stort indenfor den danske scene. Jeg vil gøre alt i min magt for, at få det til at ske.

Hold jeg har spillet med:
Code4: Hastii, Birdy, D4ddy, Ramos
eSpuma acd: D4ddy, Ramos, Yopii, P4tRicXb0b
Sørby pg1: Gravityy, Juul, Twix, Lux
Team Validus: Qt, FBM, Wafl, ?

Info:
Jeg er villig til at spille alle positioner og alle rifle roller bortset fra IGL. Jeg har dog haft mest erfaring med en support rolle. Jeg kan sagtens tage imod og give kritik, da jeg gerne vil have mit hold og jeg selv bliver bedre.
Jeg kan spille alle ugens dage, fra klokken 19-23.
Jeg har ikke været til nogle lans endnu, men jeg har muligheden for at rejse hele Danmark rundt og det nordlige Tyskland hvis det kræves.

I faceit er jeg lvl 10 (ca. 2400-2550 elo)

Stærke sider.
-Stærkt aim
-Stabil
-Lytter når der er en der snakker, og tager så meget erfaring med som muligt.
-Kan tage imod konstruktiv kritik

Svage sider.
-Gamesense på den måde at, når jeg høre en masse information som jeg sagtens kan forstå og reagere på. Dog så er det ikke altid jeg reagere på den rigtige måde. Dette er noget jeg arbejder intenst med og jeg føler selv, at jeg er blevet meget bedre til det, men der mangler stadig lidt, som jeg håber at jeres hold kan bidrage til at hjælpe mig med, ligesom jeg kan bidrage med andre ting.


Mine ambitioner:
Jeg vil gerne grinde så meget som muligt, ikke på den måde, at jeg vil spille faceit hver dag fra når jeg står op til vi skal pracc, men på den måde, at jeg sidder i en ts eller discord og lytter til hvad jeres Igl/coach kan hjælpe mig med. Mit mål er nemlig ikke bare at være en god aim'er, men også at være en klog spiller, aim'et kan altid praktiseres og man har altid tid til at træne det, så derfor vil jeg bare tage så meget med som muligt. Jeg vil selvfølgelig stadig spille dm og aim_botz, faceit, øve smokes osv. i min fritid.

Mit første mål er at jeg gerne vil op og lege med sub-toppen i Danmark (top 20-10 holdene) Hvor jeg så derefter ser på hvad det næste mål skal være for mig. Derfor vil det være et kæmpe plus at i også har store ambitioner om at komme højt.

Jeg vil ikke være urealistisk og sige, at mit første mål vil være at nå op til top 20-10 holdene i Danmark. Derfor vil mit første mål være at spille op i toppen at div. 1 i elgiganten ligaen, fordi jeg er næsten sikker på at jeg godt kan spille med deroppe, og når det mål er nået så kan det næste mål så være, at nå op til top 20-10 holdene i Danmark.

Krav:
-Holdet skal kunne give konstruktiv kritik.
-Holdet skal være klar til at tage til lans og deltage i diverse online turneringer!
-Jeg foretrækker at holdet har en stabil core på mindst 3 spillere, men jeg er villig til at bygge noget op fra bunden, HVIS jeg føler at tilbuddet er rigtigt.

Hvor i kan finde mig:

Steam:
steamcommunity.com/id/RAVN3N/
her kan i kontakte mig.

Faceit
faceit.com/en/players/RAVN3N

Glæder mig til at høre fra jer
//Nikolaj "RAVN3N" Hansen
#1(Med 0 svar)
9. oktober 2020 kl. 16:09
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Steam linket virker ikke, så her er der lige et nyt link :D

steamcommunity.com/profiles/76561198129280913/
#2(Med 1 svar)
9. oktober 2020 kl. 16:26
FBM
+rep virkelig dedikeret fyr, som har hovedet det rettet sted :D
#7(Med 0 svar)
10. oktober 2020 kl. 19:12
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
ty <3
#3(Med 1 svar)
9. oktober 2020 kl. 17:04
BTD
+rep
#8(Med 0 svar)
10. oktober 2020 kl. 19:12
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
ty
#4(Med 1 svar)
9. oktober 2020 kl. 17:36
k1b
+rep
#9(Med 0 svar)
10. oktober 2020 kl. 19:12
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
ty
#5(Med 0 svar)
9. oktober 2020 kl. 19:04
HaNi123
Har addet dig hedder itachje
#6(Med 2 svar)
10. oktober 2020 kl. 13:01
StoneZz35
+rep sindsyg spiller og en super sød fyr
#10(Med 1 svar)
10. oktober 2020 kl. 19:12
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
ty <3
#11(Med 0 svar)
10. oktober 2020 kl. 21:45
StoneZz35
self keyziins lillebror <3
#12(Med 1 svar)
16. oktober 2020 kl. 20:46
KeyziN
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
+rep nogle gange en ret god spiller. For det meste super træls, når han skriver klokken lort om natten fordi han skal have et lift!!!!
#13(Med 0 svar)
18. oktober 2020 kl. 19:07
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
DU KUNNE BARE HAVE SKREVET "NEJ" xD
#14(Med 1 svar)
19. oktober 2020 kl. 11:23
CrRey0y0
Hey Allesammen. :D

jeg søger nu et CS:GO hold at spille med da jeg ikke rigtigt har nogle at spille med udover på ''DK5MANDSTACK''


Lidt om mig:

Ligenu deranket fra lvl 8 til 4, spiller meget med faceit lvl 10 hvor at jeg sagtens kan følge med, med samme kills, kan clutche osv. hvis folk ikke tror på jeg er deranket fra lvl 8 kan de selv tjekke det..

Jeg er 16 år og kommer fra jylland, jeg er klar til at tage til turneringer osv. når corona er overstået. :)
Hvis folk er toxic kan jeg også blive lidt irriteret, men ellers er jeg overhovedet ikke toxic

Jeg spiller Mandag, onsdag, fredag & lørdag.
#15(Med 0 svar)
19. oktober 2020 kl. 14:02
RAV3N
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Hey m8 :D
Kan du ikke lave din egen tråd i steder for at skrive på min? :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.