Hvad gør jeg herfra?
9. juni 2020 kl. 20:02
tangaroo
Hej alle derude,

Har spillet CSGO siden Januar, er 450 timer inde, er LE i MM og 1200 elo på FACEIT.

Synes dog efterhånden jeg har ramt en mur. Er ved at være træt af solo queue, hvor jeg udelukkende matcher op med russere der rusher B hver runde.
Vil gerne udvikle mine evner og spille med nogen jeg kan kommunikere- og samarbejde med. Noget mere seriøst.
Jeg har ingen venner der spiller CSGO, så hvad gør jeg for at skabe et "netværk" af spillere jeg kan queue med?
Derudover er jeg interesseret i at høre jeres råd til at forbedre mit aim og reaktionstid/flick. Jeg synes dette halter sammenlignet med resten af mit game.
Har prøvet flere tests i reaktionstid og kan stabilt ramme 200ms i gennemsnit.
Jeg er 25 år så må nok erkende at jeg aldrig bliver den næste Dev1ce, men jeg har en ambition om at udvikle mig så meget jeg kan.

Er interesseret i at høre jeres input.
Det er mit første post på siden, så beklager hvis mit post er oprettet forkert.
#1(Med 0 svar)
9. juni 2020 kl. 20:17
cleansation
Har du ikke mødt nogen som er værd at queue op ved endnu? Ved bestemt godt de fleste randoms man møder ikke er, men der må da være et par i blandt.

Eventuelt så prøv dust2s faceit ligaer (dpl). Der er satme også mange børger derinde, og en del toxic folk... Men der er også nogen rigtig flinke gutter, som der også gerne vil spille 5 stack osv.
#2(Med 0 svar)
9. juni 2020 kl. 20:16
thiezen
DPL for netværk eller find folk her som du queuer op med i fremtiden frem for at soloqueue! :D
#3(Med 2 svar)
9. juni 2020 kl. 22:21
raxtuzz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
DPL Admin
Der er jo helt klart dpl der også spilles på faceit, som jeg kan anbefale. Du kan finde mere om det her dpl.gg/ , det er dust2 som står for det.

Men der er også det her dansk community på faceit "Dansk 5 Mands Stack Hub"
faceit.com/en/community/a0d1151c-1be1-44ab-9c3b-ec.. Så er der lidt mulighed for at udvide netværket lidt, eller ihvertfald at que/spille med dansker.
#4(Med 1 svar)
9. juni 2020 kl. 23:48
myhre
+1 på "Dansk 5 mands stack hub".
Der er noget for alle niveauer derinde og så er man garanteret danskere. Synes du skal give det et skud.
#5(Med 0 svar)
10. juni 2020 kl. 01:54
disty
+2
#6(Med 0 svar)
10. juni 2020 kl. 10:00
bitFisk
Oldboys.gg er stadig for alle os der ikke længere er helt unge :-) Via discord kan du finde ca 5000 danskere der alle er 20+ på forskellige niveauer link fåes her: discord.gg/D97VShz
#7(Med 0 svar)
10. juni 2020 kl. 17:31
tangaroo
Tak for alle jeres gode input!
Jeg må undersøge de forskellige muligheder :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.