Hvad finder i mest spændende at se?
26. april 2020 kl. 12:52
GoffmanN
Sidder og grubler over, hvad andre folk end mig finde fedt eller spændende at se på, når det kommer til gaming eller IRL videoer på youtube.

Hvad fanger jeres interesse og hvorfor?

Evt. Sende links til hvad i kan lide at se :)
#1(Med 0 svar)
26. april 2020 kl. 13:47
zentoc
100% gaming
#2(Med 0 svar)
26. april 2020 kl. 14:08
kREZ
Træning
Gaming
patty mayo (bounty hunter)
SAS - Who dares to win

Det tror jeg er det mest væsentlige ting udover random ting
#3(Med 0 svar)
26. april 2020 kl. 14:20
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
På twitch ser jeg næsten kun cs streams, med undtagelse af Cohhcarnage som streamer forskellige rpg spil.

På youtube ser jeg:
Bushcrafting
Japan relateret vidoer
Musik fra kunstnere der ikke er på spotify
cs relateret videoer
New game releases mm.
#5(Med 0 svar)
27. april 2020 kl. 11:51
thiezen
Jeg elsker at se David Dobrik. Der er altid grin at hente. Derudover ser jeg nogle enkelte danske træningsvideoer ellers er det meget random. Jeg ser ikke gaming mere, men gjorde meget før i tiden.
#6(Med 0 svar)
27. april 2020 kl. 12:56
xone
Jeg følger en del trænings/dagligdags vlogs, men der er 2 der får langt mere opmærksomhed end resten:
Team Richey
Jakob Heppner

Derudover så jeg en del Jon Olsson vlogs, men jeg synes simpelthen de er blevet kedelige.

For nyligt er jeg faldet lidt i fælden og ser "Ludwig".. Jeg synes der er nogle sjove ting i det! :)
#7(Med 0 svar)
27. april 2020 kl. 13:00
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Sidemen er imo meget grineren.. Der er både noget gaming nogle gange og så laver de nogle meget nice videoer :D Dog er det ikke alle der kan lide dem :D
#8(Med 0 svar)
27. april 2020 kl. 13:40
WeiZ
Sidemen, comedy, gaming(lol og cs). Elsker at se fragmovies, etc scream, furiousss.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.