Opret Log ind
Officielt: nitr0 ude af Liquid
Det er officielt, at nitr0, som har været en del af organisationen i fem år, ikke længere vil være at finde på holdets startfemmer.
Skrevet af: mad0    2. august 2020 13:00      

nitr0 og Liquid vandt blandet ESL One Cologne i 2019.

For et par dage siden blev det rygtet af DBLTAP, at nitr0s tid i Liquid ville komme sin ende i møde, hvilket højstsandsynligt skyldtes holdets skuffende resultater gennem den første del af året.

Liquid bekræftede i går aftes, at nitr0 er ude af startfemmeren.

I artiklen, som er skrevet af DBLTAP, nævnes det også, at Liquid har i tankerne at erstatte nitr0 med den 19-årige, Thriump-spiller Grim.

nitr0 var en del af Liquid i intet mindre end fem år, og under fanen formåede han blandt andet at vinde 2. sæson af Intel Grand Slam, få flere topplaceringer i Major-turneringer og vinde samlet 10 turneringer.

Allerede den 8. august kan Liquid og Grim ses i aktion, når holdet deltager i Dreamhack Open Summer - Nordamerika, hvor der er knap 570.000 kroner på spil.

Med Grim på holdet, består holdkortet af:

  • us Stewie2k
  • us ElIGE
  • ca Twistzz
  • ca NAF
  • us Grim
     
  • us adreN (coach)

LÆS OGSÅ
Medie: nitr0 er fortid i Liquid

#1 Rubel
2020-08-02 13:01
Med Grim på holdet, består holdkortet af:

4 spillere og en coach, som ikke er Grim..
#4 Luffe-
2020-08-02 16:04
Okay. Den får du. Den var sgu meget sjov :)
#5 Rubel
2020-08-02 16:10
Det var faktisk ikke ment som en joke :D Det var fordi Grim ikke var på listen da nyheden var ny :D

Der stod:
Med Grim på holdet, består holdkortet af:

Stewie2k
uElIGE
cTwistzz
cNAF

adreN (coach)
#6 Luffe-
2020-08-02 16:47
Gør faktisken joken endnu bedre 😂
#2 fLix8
2020-08-02 14:03
Må ærligt indrømme, at jeg er meget overrasket over måden hvorpå de gik fra at være nummer 1 og Astralis' eneste rigtige konkurrent, til at tabe så mange kampe. Havde faktisk forventet at de ville finde deres vej tilbage til toppen med det nuværende line-up, men den seneste tid har da ikke set for kønt ud.
#3 JsV
2020-08-02 15:05
det forventede man også med det gamle SK...(MIBR) men det er heller aldrig sket :) uden fornyelse på serveren, så der kun spiller skifte som det næste led.
#7 fLix8
2020-08-02 16:56
Enig. Havde også regnet med at SK og FaZe ville fortsætte deres stime, da de lå i top 3 med Astralis. Men det skete ikke.
#8 magnusdk124
2020-08-02 17:08
Ay jeg er en gud hvis jeg har ret, på Instagram på valdes my story viser han sin kniv, og i dag viser msl valdes kniv på hans my story samt og være sammen med ham tideliger den dag;)
#10 Apnemt
2020-08-02 19:28
Så du siger north har købt valde tilbage?
#11 Guldholmos
2020-08-02 19:31
Hvis du går ind på begges Steam profiler, kan du se, at de begge har Butterfly Fade, de har bare hver deres :D.
#12 magnusdk124
2020-08-02 20:24
Så meget har heg altså heller ikke chekket haha
#9 Bjelanden
2020-08-02 18:48
Er jeg den eneste der så det mere oplagt og fjerne Stewie? Hvis det er for at få mere fire power i hvert fald..
#13 bruja
2020-08-02 22:46
Tror det var oplagt med nitro efter han smed IGL-rollen
#14 Bjelanden
2020-08-03 01:45
Det havde jeg slet ikke hørt eller sat mig ind i. Så giver det bedre mening! :) Mange tak!
#15 bruja
2020-08-03 16:56
Selvfølgelig! Glæder mig til at se Grim i aktion, kender ham slet ikke.