Fynbo søger hold
9. juni 2019 kl. 21:21
MathiasCSGO
Hej. Jeg er en flink fyr fra Odense, i min hverdag går jeg i folkeskole (8.klasse), og i min går jeg til Amerikansk fodbold og spiller Counter Strike. Jeg har valgt og lave dette opslag her på d2 fordi at jeg vil prøve og finde drømmeholdet, som forhåbentligt kan jeg mig til næste niveau. Jeg er 15 år gammel og har spillet Counter Strike i 4 år, har spillet ESEA lidt hvor jeg var i B-C, men er ny gået over til faceit hvor jeg lige nu er i level 5. Min rolle er AWPER, men det kan også godt blive til en rifler, hvis der allerede er en awper, jeg er ikke vanvigtig til IGL og har aldrig været god til at kaste med nades osv. så mit aim og mit hoved er klart min største fordel når jeg spiller, kan selvfølgelig godt smokes osv.
Jeg tænker at hvis jeg kommer på drømmeholdet, at vi selvfølgelig i fremtiden kommer til at deltage i turneringer både online, men måske også tage til lan's osv.

Hvis i tænker at jeg er den brik i puslespillet der mangler så kontakt mig her:
Mathias (Lucky)#6098

faceit.com/en/players/retkeskurva
#1(Med 3 svar)
10. juni 2019 kl. 08:01
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Tænker det kunne være noget for espuma.
#2(Med 2 svar)
10. juni 2019 kl. 18:21
MathiasCSGO
Har hørt om dem, men kun deres semi-pro / pro hold
#3(Med 1 svar)
10. juni 2019 kl. 18:31
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg har skrevet til Apel på Twitter 👌🏻
#4(Med 0 svar)
10. juni 2019 kl. 18:58
MathiasCSGO
Tak for det!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.