Awp/entry fragger søger hold.
1. marts 2017 kl. 17:44
JensSeve
Hej Dust2

Mit navn er Jens Severinsen, jeg er 20 år, bor i Vejle og går lige nu på Campus Vejle E-sport linje.
Jeg har spillet på forskellige hold samlet set i 1 år. Jeg har en del erfaring indenfor holdsport/strategier.
Jeg har spillet counter-strike i snart 3 år og håber at spille i mange flere. :D
Jeg har spillet cs i omkring 3.300 sammenlagt og spiller omkring 70-85 timer hver anden uge.

Forventninger af jer:
I er et hold som har spillet sammen i lidt tid og er villige til at udvikle sig med mig. (Dog er det helt fint hvis i er 4 som skal til at starte et hold)
I kan standard smokes/flashes på i hvert fald 5-6 maps.
Jeg forventer at kommunikationen er i orden, man ved hvad man skal calle, og man ikke rager eller whiner. Hvis der er et problem ingame, så tager man det efter, og i stedet for fokuserer runde efter runde.
I skal kunne spille forholdsvis consistent, alle har deres dårlige dage, been there done that, men at man som hold kan præstere når det er nødvendigt.
Pracc tider 3-5 gange om ugen

Hvad jeg kan tilbyde:
En consistent Awp/entryfragger.
Er fokuseret ingame og ved hvornår det er tid til virkelig teamplay.
Jeg er god til at overholde prac tider, men kan give advarsel i god tid hvis jeg ikke kan en dag.
Jeg har ikke været til forfærdelig mange lan events, men er 100% klar til Lans eller bootcamps så vi kan lære hinanden bedre at kende og spille side om side som et rigtigt hold.

Faceit lvl: 10
ESEA Rank: A-
MM: Mener det er LEM lige nu, men spiller ikke mm.

Faceit profil:
faceit.com/en/players/JensSeve

ESEA profil:
play.esea.net/users/1080631

Steam profil:
steamcommunity.com/profiles/76561198182017343/
#1(Med 1 svar)
1. marts 2017 kl. 17:46
zinyy
Dygtig spiller som har styr på sit, tager sig god tid og investerer tiden i det han laver og han har en god personlighed (Y) :D!!
#2(Med 0 svar)
2. marts 2017 kl. 10:15
JensSeve
Du er dejlig Ziny, takker :-*
#3(Med 1 svar)
2. marts 2017 kl. 12:57
f4c3m4ch1n3
Kan også varmt anbefale JensSeve - har både spillet mod- og med ham.
Fin fyr som tager tingene seriøst.
Good luck maten.
#4(Med 0 svar)
3. marts 2017 kl. 14:01
JensSeve
Tak tak Face ;)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.