Major
28. marts 2024 kl. 16:28
diMitri-_-
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Mouz eller G2?

hvem tror i vinder kampen ?
#1(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 16:52
Baenke
Hej, jeg tror Mouz vinder.
Mvh
#2(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 16:53
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
G2
#3(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 16:53
JakobHelms
Mouz. Jeg synes de er det stærkeste hold pt., de ser utroligt stærke og sammenspillede ud. Ekstremt stærk IGL både taktisk og mht. at skyde hoveder, en AWPer der endelig er veludnyttet og så tre stærke unge riflere der har spillet ekstremt godt gennem turneringen, selvom deres rating selvfølgelig også er påvirket af hvor vildt de kørte Complexity over.

Og så har du G2 med NiKo der ser skidt ud pt. (og selv indrømmer at han ikke kan få det til at fungerer i CS2), en ekstremt stærk AWPer, en IGL der taktisk godt kan følge med Siuhy men ikke kan skyde på samme niveau, og så Hunter og Nexa der mildest talt har været svingende på det seneste, dog i den positive retning pt.

Kigger man på map poolen, så synes jeg ikke der er supergode argumenter pt. for at Mouz ikke skulle være favoritter på Ancient, Overpass og Vertigo, og de får lov til at spille 2 af dem, en af dem endda hvor de starter på den stærke side. Jeg kunne godt forestille mig at det bliver 3 maps efter en tæt omgang på Inferno som G2 godt kunne gå hen og tage, men det tror jeg ikke det bliver på de to maps der reelt er Mouz valg.
#4(Med 0 svar)
28. marts 2024 kl. 17:56
diMitri-_-
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
tak for tilbage meldingerne gutter :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.