Hæææphup 2020
16. april 2020 kl. 04:40
Daring
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg var i gamle dage kendt for lorte blogs der blev slettede af admins fordi jeg var meget ung og ikke kendte til rigtigt og forkert. Ikke fordi jeg skal jeg diktere hvad der inden for hiphop er rigtigt eller forkert, som jeg havde en tildens til. EAST COOAS.... Ikke så meget mere hvis vi snakker 2020.


Der er ingen tvivl. Den her fyr er uden et major label og har gjort alt ham selv. Derfor har han min aller mest seriøse respekt! Han var også motivationen til jeg fik startet med min træning. Grime/hiphop/trap is er jo lidt i samme genre i 2020.

Men første track vi høre er, netop ''Black Cunt'' fra Guy Ritchies ''The Gentemen'' Bugzy Malone feat. Skip Marley - Cause a Commotion
WAAAHGWHAAAAAAAN
youtube.com/watch?v=6xYVtV63NSc&t=48s


Nummer 2 track er min altid blæste Flatbush Zombies hvor alles producers the fucking ''The Alchemist'' var produceret på det tingen. Det er self Flatbush ZOMBiES - "Monica" (ft. Tech N9ne) Prod. The Architect youtube.com/watch?v=ov8CROpCelI

Nr.3 er Dababy, hans half-ass musical med BOP er for mig legendarisk. Møder du mig helt steeegt i byen, kan du regne med med jeg render rundt og syger ''I NEEDED SOME SHIT WITH SOME BOB INNIT''
youtube.com/watch?v=28hYUZMufDg

The Game.. My g, især det jer track som fraktisk er fra 2019 sidst i december så vidt jeg er orienteret er nødsaget til at være her fordi jeg har næsten ikke hørt andet i 2020.
youtube.com/watch?v=tvrIOGeu5Dk
#1(Med 0 svar)
16. april 2020 kl. 04:41
Daring
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Min mus dobbelt klikker. Sorry for dobbelt indlæg :(
#2(Med 2 svar)
16. april 2020 kl. 08:12
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Spil nu bare noget med Slayer.
#3(Med 1 svar)
16. april 2020 kl. 08:57
Daring
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Det er pænt svært når vi snakker pop. Altså i forhold til bois fra Slayer!
#4(Med 0 svar)
16. april 2020 kl. 11:18
Hateville
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jaa, nogle sygdomme kan ikke kureres :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.