Get_Left søger hold
6. maj 2024 kl. 21:11
Get_Left
Mit navn er Nikolai Gustafsson (Get_Left), er 19 år gammel og kommer fra sjælland
mit projekt de seneste par sæsoner fik brug for nogle ændringer, så jeg har fået lov at søge nye veje!

jeg er ret fleksibel på roller da jeg tit har spillet som awp/hybrid og i sin tid IGL, men søger primært som aggro riffler ( og second caller)
Jeg er en meget vokal spiller, der ikke er bange for at tage plads og bringe en masse initiativ. Jeg er en spiller med meget energi der nok skal hype op i runderne, men er heller ikke bange for at tage en timeout og ændre tingene on the fly hvis jeg syntes noget går galt eller komme med masse imput til forbedringer under pracc(ærlighed er vigtig på et hold imo)

Jeg har snart 8k timer i spillet
er 2k elo
holderfaring: en masse 4div og 1 3div. (CSerious, Syntox, cph esport, ice + coachet SIN esport i metal ligaen)
møder altid til træning (aflyser meget sjældent)
prioritere cs højt og har snart sabatår med masser tid til cs
kan gi/tag konstruktiv kritik
mulighed for bootcamp i hele landet

hvad jeg forventer af jer:
Cs server, disc/TS og alt det der
mulighed for bootcamps
spille i powerligaen
et frit system med plads til ideer plays osv.
prac 3 gange om ugen
mødestabile mates

hvis det lyder bare nogenlunde interessant så kontakt mig her, uanset hvad i tror i kan bruge mig til, er åben for alt
kommenter på opslag hvis i skriver :D
discord: nikolai1889
twitter: x.com/GetLeft220125?t=cHlNR72iinXzflvYSpEw8A&s=09..
#1(Med 0 svar)
8. maj 2024 kl. 14:17
Get_Left
Bump
#2(Med 2 svar)
9. maj 2024 kl. 13:01
Get_Left
B
#6(Med 1 svar)
12. maj 2024 kl. 13:25
Get_Left
B
#7(Med 0 svar)
18. maj 2024 kl. 19:02
Get_Left
B
#3(Med 0 svar)
9. maj 2024 kl. 19:08
Heiberg
+rep
#4(Med 0 svar)
10. maj 2024 kl. 20:21
Patchi
b
#5(Med 0 svar)
10. maj 2024 kl. 22:20
sebber2770
b
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.