Opret Log ind
Winspai: "Vi ramte slet ikke det niveau, det kræves af os for at spille med"
Efterfulgt af en skuffende åbningskamp for Tricked, har Dust2.dk fanget Winspai og spurgt ind til dagens kamp.
Skrevet af: mad0    15. juni 2019 22:22      

Winspai er med Tricked-mandskabet til Dreamhack Open Summer.

Efter en skuffende åbningskamp har Dust2.dk fanget Winspai og spurgt ind til nerver, niveauet og om de er klar til morgendagens kamp mod Winstrike som er knald eller fald. 

Hvad går der galt i jeres åbningskamp mod Aristocracy?

Jamen, altså vi havde lagt en plan, hvilket vi også prøver at følge, men det går bare galt lige fra starten af. Vi ramte slet ikke det niveau, det kræves af os for at spille med. Over all er der generelt også bare fejl.

Kunne det eventuelt være fordi, at det er jeres første "store" event som hold? Nogle nerver?

Ved ærlig talt ikke om det er nerver, men jeg kan da mærke, at man lige skal vænne sig til scenen og publikum.

Hvordan får I nulstillet og bliver klar til i morgen?

Vi har snakket en del igennem, praccet og lagt en plan til kampen mod Winstrike i morgen, hvilket vi føler os sikre på.

Til slut bliver der spugt ind til, om det var individuelle problemer eller holdet som helhed, der var gunden til nederlaget.

HUNDEN tilføjer, "Vi suttede den brede", hvorefter hans holdkammerat, Bubzkji, tilføjer "I dag var vi takers, i morgen er vi givers".

Winspai kommenterer til sidst: "FULDSMADDER!".

Trickeds lineup er således:

  • dk HUNDEN
  • dk Bubzkji
  • dk sjuush
  • dk acoR
  • dk b0RUP
     
  • dk Winspai (Coach)
#1 chrissy
2019-06-15 23:20
spændende læsning
#2 Butler
2019-06-15 23:26
Hunden stepper op i morgen og skyder 6 ;) GL til drengene
#3 granzales
2019-06-16 01:09
“HUNDEN tilføjer, "Vi suttede den brede", hvorefter hans holdkammerat, Bubzkji, tilføjer "I dag var vi takers, i morgen er vi givers".

Winspai kommenterer til sidst: "FULDSMADDER!".“

Ja okay
#7 10_Gr0n
2019-06-16 13:27
Hahaha
#4 Messias
2019-06-16 07:23
Hahahaha! De der kommentarer 😂
#5 Afloringerdk
2019-06-16 13:06
Hvorfor har man dog valgt Winspai. Det begriber jeg ikke. Der er så mange dygtige trænere derude med en baggrund i CS. Han kan ikke engang spille op i MG1.
#6 10_Gr0n
2019-06-16 13:26
AfloringerDanmark > Winspai ?
#8 Smackyy
2019-06-16 14:17
+1
#9 Mrnobody
2019-06-16 14:22
:D
#10 Winspai
2019-06-16 15:18
Heldigt jeg ikke skal spille :D hahahahahaha MG1 er også højt btw.
#11 Afloringerdk
2019-06-16 15:29
Du er jo en joke. Der er så mange gode trænere derude, der besidder langt mere viden end dig. Et så godt hold som Tricked burde virkelig have valgt en med erfaring inden for CS.

Og inden du kaster din salgstale af med hvor god du er fordi du har været træner for Sørby Acd. Så bare lad være. Den holder sku ingen steder.
#12 Winspai
2019-06-16 15:35
+1
#13 klit
2019-06-16 15:50
Du er vidst joken her.
#14 Afloringerdk
2019-06-16 16:10
Jeg er stor fan af Ticked, og den samling af spillere. Men de fortjener en god coach.
#15 Phy
2019-06-16 17:07
Du har ingen indsigt i tingene, du lukker bare lort ud. Sørgelig tilgang
#16 10_Gr0n
2019-06-16 17:11
Meget enig. Os som tilskuer kan jo kun kigge på hans faceit level/mm rank. SpaceSoldiers havde også en level 3 coach, men han var jo dygtig i rollen som Coach. Og hvis det samme gælder Winspai, er der jo ikke noget at komme efter. Det er trist vi har nogen internet krigere, der tror de altid har en bedre løsning på alt.
#17 Afloringerdk
2019-06-16 19:06
Forklar mig hvad Winspai kan bringe til gamet? Som ikke omhandler psykologi, struktur eller andet standard pis.

Hvad kan han bringe af setups samt individuel træning som kan hæve niveauet til andre højder?
#18 Bertelsen
2019-06-16 19:44
Du skal nok ikke forvente et svar på det spørgsmål :D
#19 Afloringerdk
2019-06-16 19:59
Forventede jeg heller ikke ;D
#20 Winspai
2019-06-16 20:01
How you like me now?
#22 mad0
2019-06-16 20:19
Genitalt :D Held og lykke i kampen i morgen!
#23 tromlereN
2019-06-16 20:25
Sjuush var god. Jeg kan dog godt lide dig uanset! Flot kamp af jer alle 6, flæk lige OpTic imorgen også! :)

Hilsen tromlereN
#36 pkn
2019-06-17 08:22
Fald nu helt ned altså
#21 Phy
2019-06-16 20:11
Din nedladende tone gør lige præcis at jeg ikke ønsker at debattere med dig. Du lyder mest af alt som en der godt kunne bruge et kram.
#24 Afloringerdk
2019-06-16 20:28
Phy, jeg tænkte det nok. Du kan nemlig ikke svare på det.

Til Winspai: Bare fordi Sjuush skyder 30, så gør det ikke dig til verdenmester. Vent, var det ikke også noget med at Hunden synes at folk går for meget for kills? http://www.dust2.dk/Community/8705-hunden-heroic-s..
#25 PMVejle
2019-06-16 21:59
Altså du kan betvivle alt du vil, men vil mene at vi har en track record der viser at når vi har en person i tankerne til en position i organisationen, så plejer det at være det rigtige valg.
#26 Afloringerdk
2019-06-16 22:05
Jeg betvivler ikke Tricked som Esports hold. Jeg betvivler Winspai.
#27 PMVejle
2019-06-16 22:08
Og som jeg lige skriver, vi tager ikke en beslutning som ikke er gennemtænkt, og vi står 100% bag Winspai og hans evner.
#28 Basta1n
2019-06-16 22:15
Mage til intetsigende kommentar skal man trods alt lede længe efter. Intet sagligt belæg for din påstand, der mest af alt minder om misundelse. Hvis du vil have folk tager dit mudderkast seriøst, så hav dog i det mindste noget faktuelt at bak det op med. Fjols
#29 Afloringerdk
2019-06-16 22:25
Jeg har skrevet det. Læs dog.
#30 Basta1n
2019-06-16 22:30
Det du skriver giver ingen mening? - Du skriver selv han besidder nogle kvaliteter, som du så afgør som værende "standard pis."
Med din logik så pga. du selv svarer på dit dumme retoriske spørgsmål, så ekskluderer du disse kvaliteter fra at være vigtige som coach? Altså du er helt væk.
#31 Afloringerdk
2019-06-16 22:32
Han kan ikke bringe noget taktisk, der kan højne holdet. hvorfor tror du Zonic er hos Astralis?
#32 Basta1n
2019-06-16 22:35
En Coach behøver jo ikke udelukkende bringe noget taktisk. Udover det, hvad aner du så om det?
Du bør fremover måske at ytre dine udsagn som meninger eller antagelser i stedet for fakta. Du udstiller dig selv.
#33 Afloringerdk
2019-06-16 22:40
Basta1n. Han kan på ingen måde bringe holdet videre. Han har ikke den nødvendige erfaring. Hvor skal det så komme fra?

I så fald de bare skal have en "træner", så kunne de have valgt hvem som helst. Det kunne have været træneren nede fra den lokale fodboldklub.
#34 Basta1n
2019-06-16 22:45
Hvad ved du om hvorvidt winspai er god til specifikke ting? Det kan være han har mange gode inputs omkring hvor han ser tricked skal forbedre sig, kan være han er god til at analysere demoer, anti-stratte, organisere pracs, opmuntre og hype holdet osv osv..

Ved ikke hvorfor jeg prøver, dit svar her var vidst svar nok.
#35 Winspai
2019-06-16 23:59
Haha bare rolig :D
Heldigvis ved holdet og jeg selv hvad jeg bringer til holdet.

Tilgengæld vildt han kender så meget til mig, når jeg ikke aner hvem han er. :D Måske vi skulle ringe sammen en dag og snakke tingene igennem måske du kan give mig nogle fif til min egen udvikling :D

Peace out nu må jeg hellere tilbage til arbejdet kl. 00 :D
#38 WeiZ
2019-06-17 14:05
Don't let people bring u down! - Du er en dygtig coach, som kan lære mange noget nyt! Keep going m8 :D
#39 Afloringerdk
2019-06-17 18:46
Mange? Ja. Men ikke Hunden og co.
#40 WeiZ
2019-06-17 19:55
Hvor ved du det fra? :)
#41 Mrnobody
2019-06-17 20:04
Det hele skal nok gå
#51 sirr
2019-06-18 13:10
Hej Winspai. Du gør det fuckin' godt og jeg er ikke i tvivl om dit bidrag til holdet :-)

Internet-krigerne skal man sgu ikke tage sig af. Ved reelt set ikke hvorfor jeg overhovedet nævner det, dine kommentarer herover er fantastiske. Godt gået til DH af jer alle.
#52 Winspai
2019-06-18 19:48
Tusind tak :D
Det betyder en del :)
#37 Zemax
2019-06-17 12:21
Må jeg spørge hvor du ved fra hvad Winspai bringer? Har du haft ham som coach, eller hvad baserer du dine kommentarer på? For hvis det er udelukkende baseret på han ingen erfaring fra cs på højt niveau som spiller eller lignende, så gør det altså ikke at man ikke kan være en elite coach.
#42 leandr
2019-06-17 20:05
Nu har jeg hørt Winspai caste mange gange, og der må jeg altså bare sige, at det er minimal viden om CS, af det jeg har hørt.
#46 Zemax
2019-06-17 22:25
Forsvarede ham skam heller ikke. Jeg spurgte bare. :)
#43 Afloringerdk
2019-06-17 20:07
Det er ligemeget hvor fra jeg kender Winspai. Men, jeg kender ham, og hans coach gerning.
#44 WeiZ
2019-06-17 22:09
Apperently not. =D
#45 Del337ed
2019-06-17 22:21
Jeg vil næsten gætte på at det er en eks sørby spiller eller lign. som skriver med falsk navn for at komme ud med de raserianfald han har gemt hele livet igennem, men er nervøs for at skrive på sin rigtige profil. Synd at vi skal ende med et sprog som han bruger, men hva faan.
#47 Zemax
2019-06-17 22:26
Det må være dejligt at være en kujon på internettet. Sig dog hvor du er, og hvor du kender ham fra, så vi ka vide om du er en trold, eller om der er hold i de ting du påstår. :)
#48 Mrnobody
2019-06-17 22:33
Hvad ville han få ud af og vise sit rigtige nick kun at alle vil hate på ham?

Måske kommer han med hans mening omkring det og fordi du deler en anden gør ikke hans vurdering forkert.
#49 Zemax
2019-06-17 22:38
Jeg har absolut ingen mening om winspai da jeg ikke kender ham. Han påstår han kender hans coaching metoder, men uden at komme med nogle argumenter, eller beviser for det. Jeg spørger hvorfra han ved så meget om det hvor han konstaterer at han kender ham, og hans coach gerning.

Det er jo total utroværdigt, hvis vedkommende ikke står frem, og i det mindste fortæller hvad der gør hans coaching er ringe fra hans synspunkt, og hvad han bygger det på.

Han sidder på et forum, og ytre en meget kraftig beskyldning om at en coach er pis more or less. SElvfølgelig vil der stilles spørgsmålstegn til hvad der bliver bygget på, og om det er troværdigt. Det er logisk.

EDIT: Ved at være anonym, uden at poste nogen former for argumenter der bakker hans beskyldninger op, så fremstår han mest af alt som en internet troll, der bare er ude på at træde på en person uden grund.
#53 Afloringerdk
2019-06-19 21:42
Zemax. Hvis jeg postede noget argumenterbart, så der ingen grund til at være anonym. Så det jo lige til at gætte.

Jeg har allerede beskrevet hans baggrund, tror det er rigeligt.
#54 Zemax
2019-06-19 21:59
Har stadig ikke set nogen argumenter for at han skulle være en dårlig coach, eller ikke bringe noget til holdet. Alle kender hans baggrund i suppose, og det er ikke ensbetydende med at han ikke er en gevinst for Tricked. For mig at se virker det bare som om du har noget personligt imod ham.
#50 sirr
2019-06-18 13:09
Delete:D