Dignitas henter Magiskb0Y

Danske Dignitas har længe været sat i forbindelse med Emil "Magiskb0Y" Reif, og nu er skiftet endelig offentliggjort.

Team Dignitas har skrevet kontrakt med Emil "Magiskb0Y" Reif, det skriver organisationen på deres hjemmeside. Magiskb0Y har stået uden hold siden han forlod Team X, men nu har han taget endnu et skridt op af stigen med skiftet til Dignitas.

Han kommer ind på holdet i stedet for Jesper "tenzki" Ploughmann, som har været udsat for meget kritik gennem de seneste måneder. Dignitas har ikke klaret det så godt, og senest blev det til en total skuffelse, da de tabte til Astralis i Køln, da sidstnævnte spillede med to standins.

Det var dermed næsten kun et spørgsmål om tid, før Dignitas blev nødt til at reagere på de skuffende resultater, da tilføjelsen af Rene "cajunb" Borg ikke umiddelbart har hjulpet. Selv udtaler Magiskb0Y til Dignitas' hjemmeside, at han føler, at Dignitas mangler det sidste for at blive blandt verdens otte bedste hold, og det føler han, at han kan bringe ind på holdet.

Danmark Dignitas:

  • Danmark Mathias "MSL" Lauridsen
  • Danmark Kristian "k0nfig" Wienecke
  •  Ruben "RUBINO" Villarroel
  • Danmark Rene "cajunb" Borg
  • Danmark Emil "Magiskb0Y" Reif

Dermed står tenzki uden hold fra dags dato. Efter ESL One Cologne foretog Dust2.dk ellers et interview med tenzki, hvor han sagde, at han håbede, at holdet kunne fikse deres problemer uden at skifte ud. 

Dignitas' første LAN med Magiskb0Y bliver Power LAN CS:GO Mesterskab #1 i slutningen af august.

Mathias "MSL" Lauridsen er ikke vendt tilbage på Dust2.dk's henvendelse for at få en kommentar, og det har ikke været muligt at få fat på Magiskb0Y. Vi arbejder dog fortsat på kommentarer fra de involverede parter.

#1(Med 0 svar)
15. juli 2016 kl. 15:45
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Jeg håber at de på samme tid kan finde en løsning på MSL's svingende præstationer. Der er vist ingen tvivl om det taktiske han bringer til holdet, men hvis vi kunne se ham med et lidt mere stabilt spil, så ville det uden tvivl gavne dem gevaldigt. :)
#2(Med 0 svar)
15. juli 2016 kl. 15:49
exigo
Vel forventet at han skulle hives ind! synd for jesper, men det har været lidt svingende for ham og hele diggy det sidste stykke tid, så med nyt blod og mere focus kan de blive farlige igen!
#3(Med 28 svar)
15. juli 2016 kl. 16:23
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Forkert beslutning anyway, tenzki er super undervuderet, hvorimod MSL slet ikke kan følge med på det niveau individuelt... Han er virkelig dårlig, og det kommer ikke til at gøre nogen forskel.
#4(Med 27 svar)
15. juli 2016 kl. 16:51
Trier
Hvilken taktikker skulle de tage med i stedet for MSL?
#6(Med 1 svar)
15. juli 2016 kl. 17:09
exigo
Taktik 5 awper!!!
#7(Med 0 svar)
15. juli 2016 kl. 17:15
grand
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
:D :D
#8(Med 7 svar)
15. juli 2016 kl. 17:32
exigo
der ingen caller udover msl og karrigan på den danske scene der kan følge nogenlunde med individuelt og gøre et godt job med strats. aint no body goood enough
#11(Med 0 svar)
15. juli 2016 kl. 17:40
Trier
Præcis!
#13(Med 5 svar)
15. juli 2016 kl. 17:52
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Spørgsmålet er, om gla1ve stadig kan calle? Han var jo en chefcaller, men han mangler måske lige at komme helt tilbage, men på lang sigt ville det være et spændende valg :)
#14(Med 3 svar)
15. juli 2016 kl. 18:08
exigo
tror ikke det er den rolle han gerne vil have sådan som det er lige pt.
#16(Med 2 svar)
15. juli 2016 kl. 18:33
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ved jeg så ikke, men mon ikke det bare er et spørgsmål om penge :D?
#21(Med 1 svar)
15. juli 2016 kl. 18:50
exigo
kan det vel sagtens være, plejer som regel at hjælpe haha :)

Men det er ikke altid lige fedt at sidde og havde en rolle, som du egentligt ikke vil have. Det kan tage meget på din selvtillid in game at du ikke skyder 25 hver kamp som du plejer at gøre. Ved ikke, det os bare min mening og det jeg har hørt fra hans teammates etc. Men alle kan vel lokkes til at spille en rolle som de normalt ikke spiller? men om de så er dårlig til det eller god er en anden sag :D
#23(Med 0 svar)
15. juli 2016 kl. 19:22
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ja det er også nederen, hvis han virkelig bare hader det.
#15(Med 0 svar)
15. juli 2016 kl. 18:08
vaMp
Ja, hvis han overhovedet stadig gider at calle.
#9(Med 16 svar)
15. juli 2016 kl. 17:38
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Hvorfor skal der være en "taktikker"? Individuelt skill er langt mere vigtigt i et spil som CSGO, hvis man har en mand som gennemsnit skyder 8-9 stykker, så er det ikke nok. 5x individuelt stærke spillere er med sandsynlighed bedre end 4 også en bot. Hold som SK og fnatic f.eks. er bare heldige med at de har en "caller" som også kan finde ud af at skyde nogen. Derfor er de bedst.
#10(Med 7 svar)
15. juli 2016 kl. 17:40
Trier
Det er så mange gange bevist, at du ikke bare kan løbe hovedløst rundt som fem aimstars og vinde noget som helst, der kræver mere end en bo1.
#18(Med 6 svar)
15. juli 2016 kl. 18:39
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Hvilke professionelle hold løber hovedløst rundt? Det nævner jeg slet ikke. Man er bedre 5 mand end 4 mand ligemeget hvad. Byt MSL ud med en random suprême spiller og han ville gøre det bedre :)
#25(Med 3 svar)
15. juli 2016 kl. 20:38
grand
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Arh... Bare stop inden det går mere galt.
#30(Med 2 svar)
16. juli 2016 kl. 13:21
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Du skal slet ikke snakke. Du ved intet :)
#32(Med 1 svar)
17. juli 2016 kl. 11:12
grand
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg ved nok til at vide, at det du skriver er noget bras.
#35(Med 0 svar)
17. juli 2016 kl. 23:48
vedde
Lad nu drengebarnet grand :D
#29(Med 1 svar)
16. juli 2016 kl. 09:09
Trier
Ingen, for de har en caller. Det jeg mener er, at vi har så mange gange set fem der tager til events sammen, hvor holdkortet er spækket med aimers, men det virker aldrig. De opnår intet, og slet ikke i det lange løb.

Dignitas er ikke fire mand, de er fem. MSL har været vanvittig i GO og det er ikke fordi, han har haft en pause (eller en længere end af slagsen), så man kunne forvente, det var spørgsmål om tid, før han genvinder hans form. Nu er der mere styr på holdet, så nu kan de koncentrere sig om at blive sammenspillet.
#33(Med 0 svar)
17. juli 2016 kl. 17:56
MENIX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Ja, de er egentlig 6 med Ruggah bag dem.

Spørgsmålet er om Due lyster at calle, det er han jo ret habil til - og de så hiver en fragger ind.

Men pas!
#12(Med 4 svar)
15. juli 2016 kl. 17:58
exigo
det derfor faze er verdens bedste hold jo. NÅr neeeeeej :D
Men der er ikke et hold der kan vinde på at være 5 gode individuelle spiller, du skal have en person som kan styre strats og styre hvad de andre på holdet skal gøre. Jobbet for msl er ikke at skyde 30. Hans job er at sætte folk som rent faktisk har den rollle op til at skyde 30. Konfig/cajun etc.
Så det med at sige han trækker dem ned individuelt er rigtigt? men så trækker han dog op på mange andre måder, som du ikke kan se på score boardet. Som det altid har været når man har sådan en rolle som IGL
#17(Med 3 svar)
15. juli 2016 kl. 18:37
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Fordi FaZe er 5 individuelt gode spillere eller hvad? Fjern fox og fjern jkaem, tilføj s1mple og tilføj NiKo. Så har du et top5 hold. :) du nævner ikke mine andre eksempler? Er sikker på fnatic ikke er så "disciplineret" de er simpelthen bare for gode individuelt. Tacs eller ej. Og ja du skal have en "leder" derfor coach er vejen frem. :)
#19(Med 2 svar)
15. juli 2016 kl. 18:46
exigo
Faze er nok det hold man tænker på når du nævner individuelle spiller, som KUN fokusere på at outaime modstandere. Når du ser dem spille, og kigger på fnatic så kan du stadig se fnatic har meget mere struktur og bedre taktikker. Jeg er dog enig i at fnatic os lever på noget af det samme, fordi de os er helt hjernedøde. men 4 ud af de 5 spillere har spillet sammen med pronax i like 2år? hvor de har lært alt fra det taktiske synspunkt og som de kopier den dag idag, så de er langtfra udvidne om hvordan en taktik skal køres. I modsætning til Faze gutterne som bare kaster en flash/smoke også forcer sig ind på et site.

Min pointe er bare at du ikke kan spille cs uden en leder, en person som kan styre de 4 andre og fortælle dem hvad der skal gøre i den givne runde/situation. Mit bedste eksempel på det er Fallen.
#27(Med 1 svar)
16. juli 2016 kl. 06:00
domax
Men FalleN snyder jo, dårligt eksempel :(
#31(Med 0 svar)
16. juli 2016 kl. 18:09
exigo
nej det kun FNX!
#26(Med 2 svar)
15. juli 2016 kl. 20:44
HUNDEN
Major deltager
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Begge ting kan med sikkerhed fungere. Sk og fnatic har begge en coach som står for rigtig meget af det taktiske, og specielt deres Anti strat.
FaZe er begyndt at blive meget mere stabilt efter deres "taktikker" har fået tid og massere timer på csgo kontoen, altså deres coach robban.
Der skulle fandme også mange udskiftninger og rokeringer før deres "hs" hold begyndte at være et stabilt top8 hold i verden, men de er der nu synes jeg - og det er rigtig meget pga robban vil jeg tro pga den struktur han har fået indført.

msl vil altid være den som er i modvind pga folk altid kun vil kigge stats overall. men ligeså snart de vinder og han stadig har dårlig stats men får 12 T runder på gode calls. Har han så ikke gennemført hans opgave og gjort det godt på det map selvom han måske ikke var den som fik alle killsene?
Jeg har rigtig meget respekt for den måde msl har ført dignitas til den succes de har haft. Manden er gået først for aizy, Kjaerbye, konfig osv, død efter han har fået entry eller sat en af hans tre stjerner op til ihverfald 2-3 kills.

Jeg ved godt det ikke er acceptabelt at man stabilt skyder 3-10 pr kamp, men rating er noget værre noget. Men man skal måske se mere overordnet på, og se hvor mange kampe de vinder på deres taktiske niveau - for hvis han vinder 4 ud af 10 kampe på deres taktikker og hans calls og de 3 andre på indviduelt CS - så har han vel også klaret sin opgave som caller, selvom han har minus rating?
#34(Med 0 svar)
17. juli 2016 kl. 18:05
MENIX
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Og jeg giver dig fuldstændig ret. Så har han klaret sin opgave.

Der sker så meget bag gardinerne som man ikke lægger mærke til, og når man ser kampene kigger man nærmest kun stats. Du kender det alt for godt selv (<3) - men det folk bare ikke ved er hvad du ellers bidrager med!

Os som kendte dig fra Source tiden, og har arbejdet sammen - og spillet engang mellem med dig ingame, ved hvor meget du f.eks bidrager til ingame, momentum, gejst og alt det. Hvis det så vejer op i sidste ende for præstation ingame, vil jeg sku hellere have det - end at have 5 der er super tiltet pga man taber idiot runder.
Folk på HLTV tværtimod, er så snæversynet at de intet fatter - deres hoved sidder på scoreboardet.

Coach / caller har så meget at skulle have sagt i sidste ende, og jeg har fuldt respekt for hvad Mathias har opbygget. Hele det hold er der nærmest kun pga ham - og hvordan han har fået "oplært sine spillere" og sparket dem videre.

Det er ligesom at se både dig i source, rejin, ruggah osv - oplære nye talenter, der bliver sparket videre.

Dignitas har udentvivl opnået det meste grundet messels tacs, og hold nu kæft den knægt har udviklet sig merkant siden starten af Go - hvor han slet ikke havde 'overskud' til det - han er hvertfald vokset med jobbet, udentvivl.

Spørgsmålet er mere om en person bag dem, som Due overhovedet gider at calle? eller hvad hans rolle mere præcist er i denne sammenhæng? - fordi Dignitas har hvertfald improvet en del siden hans entry.
#36(Med 0 svar)
17. juli 2016 kl. 23:58
Coronaz
"Jeg ved godt det ikke er acceptabelt at man stabilt skyder 3-10 pr kamp"

Hej HUNDEN :DDDDDDDDDDDDDDDDD
#5(Med 0 svar)
15. juli 2016 kl. 16:53
Trier
Det er godt nok synd for Jesper. Han er virkelig vild, når han er i topform. Undervurderet spiller uden tvivl. Jeg håber ikke, der går længe inden vi ser ham på et hold igen.
#20(Med 0 svar)
15. juli 2016 kl. 18:48
Frankness
Lidt et forventet skifte :)
#22(Med 0 svar)
15. juli 2016 kl. 19:09
Apnemt
Kommer som ingen overraskelse..
#24(Med 0 svar)
15. juli 2016 kl. 19:36
artifyy
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
UPGRADE:d
#28(Med 0 svar)
16. juli 2016 kl. 06:03
domax
Håber du får fundet dig et nyt hold asap Jesper :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.