Coach stabilt hold
2. juni 2019 kl. 03:13
KRONE
Jeg søger et hold som mangler en coach. Da jeg selv har mistet lysten til at spille mere en hygge pugs, men stadig ikke kan slippet spillet helt efter så mange år.

Jeg hedder KRONE ingame, jeg er 27 og fra Odense, min tid går med fuldtidsarbejde og træning ved siden af. derfor vil der også være nogle dage hvor jeg ikke vil kunne være med til træninger osv.
Jeg har aldrig nået det ville inde for cs, har spillet i diverse turneringer og ligaer dog aldrig blevet til mere end det.

Jeg har fungeret som caller på næsten alle hold, jeg har spillet på, derfor føler jeg en coach rolle vil passe mig fint .
Jeg har altid ville spille en meget struktureret måde med en masse defaults og executes.

Jeg har nogle krav til de hold som vælger at de evt kunne bruge mig som coach da jeg har en meget "speciel" måde jeg gerne vil spille cs på, hvor jeg ikke vil gå med kompromi med.
1: Der vil på de fleste maps, blive spillet efter hvor man spawner i spawn både på t og ct side, . Da det ekstra 1-2 sek hurtigere fremme på nogle spot kan være forskellen på et kill eller death.
2: Der vil blive spillet meget stramt/strukturet med default og executes.
3: Granader og trade kills vil blive en der som vil blive øvet og gået meget op i, for ser jeg også at i på holdet kan de basale, på de maps der bliver spillet.
4: Ct siden synes jeg tit folk glemmer når man snakker taktikker, men det er en del jeg går meget op i da jeg mener man virkelig kan få sparket en masse forståelse og god kommunikation hurtig frem på et hold via ct siden.
5: alle maps vil blive gået igennem, hvor der bliver blive sat navn på alle spot mere eller mindre da ingen kan bruge til nået når der bliver givet forkert eller dårlig info ud.
6: Jeg vil komme til at stille krav om diverse ting til træning, som at der skal opvarmes med evt skydinng af bots dm osv, og der vil også blive givet "lektier" ud til nogle træninger med eks. granader der skal øves.
7: Der vil blive praccet min 3 forskellige maps om ugen, så holdet hurtigere vil kunne spille en flere maps, i stedet for at man praccer det samme map i lang tids som folk så til sidst går død i.

Jeg går meget op i kommunikation da det kan vinde en kamp på egen hold.

Jeg ser meget gerne steam bliver sat til offline og evt at man spiller under andet alias ved pracc, da efter mine erfaringer skal der ikke mere end en dårlig pracc kamp til før mange hold er ved at blive splittet op, hvis man har en dårlig kamp eller ens teammate skyder under 20.
derfor vil mange tit komme til at gå efter kills i stedet for at udfører taktikkerne korekte og evt dø.

Min klart stærkeste side ved rollen som caller har altid været at jeg er yderst god til at se de fejl og gode ting der bliver lavet i løbet af en kamp.
Min svage side er mit temperament til tider godt kan komme til overfladen hvis jeg føler folk ikke vil gøre hvad der bliver sagt eller lamer rundt når der bliver gennem gået taktikker.

Jeg vil kunne hjælpe med taktikker, fejl og gode ting der bliver lavet ingame, hjælpe med planlægning af træning hold og individuelt. og sikkert også mange andre ting.

Jeg har ikke krav til alder på jeres spillere. Men folk skal have tiden, være modne og have lysten til at kunne spille på den måde jeg gerne ser der bliver spillet.

Jeg søger et hold som er etableret og har spillet samme længe.
et hold med ambitioner som vil nået med cs, det vil sige i vil bruge tid på cs egen træning, og en masse tid på taktikker og et hold der selv bidrager til det.
I spiller gerne 4-5 gange om ugen.
I ligger alle med timer på 2 uger over 40.
Jeg hader at sætte krav om lvls osv, men jeg søger helst hold hvor alle er lvl 10 på faceit. Så jeg ved det basale er på plads.
Og den obligatoriske ingen whine og dårlig kemi.

Den måde jeg vil spille på, vil kunne tage langtid før man vil kunne se resultater, derfor forventer jeg at i ved. En god og stærk mappool tager mange måneder at bygge.

Jeg beklager den lange ansøgning og de mange krav, men jeg gider ikke spilde min tid med hold som jeg ikke føler jeg vil kunne sætte mit præg på.


Jeg kan kontaktes på steam: steamcommunity.com/id/OFFICIALKRONE
#1(Med 0 svar)
2. juni 2019 kl. 09:18
birk1986
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
HF med projektet.

Håber du finder et hold, der kan få¨gavn af dine evner som coach.
#2(Med 5 svar)
2. juni 2019 kl. 09:29
raxtuzz
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
DPL Admin
Så kort sagt, så leder du efter et hold at coache, som kun ville spille cs på den måde som du synes er korrekt?
Ikke noget med at hjælpe spillerne med at finde den måde de spiller bedst på?

Men ellers gl hf med projektet ;)
#3(Med 4 svar)
2. juni 2019 kl. 15:35
KRONE
Nej det korrekt, jeg søger et hold som vil prøve en anden til gang til hvordan cs spillets. Men jeg vælger også kun et hold som jeg føler vil kunne spille på den måde. det gamle sk i 1,6 havde jo succes med at spille med nogle af de ting jeg nævner, så det kan lade sig gøre
#7(Med 3 svar)
2. juni 2019 kl. 16:40
Winspai
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nu er der dælme også forskel på 1.6 og CSGO ;D
#9(Med 2 svar)
2. juni 2019 kl. 16:52
KRONE
det kan vi da kun blve enige om, men jeg kan ikke se hvad det gør af forskel på hvorfor det ikke skulle kunne virke. peekers advantages er da kun blevet bedre i csgo, og i flere maps vil du som ct med det bedste spawn kunne komme frem og få "free peek" på evt en t + du vil i de fleste tilfælde være mere klar på et rush
#10(Med 1 svar)
2. juni 2019 kl. 17:03
Winspai
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Er ikke uenig i det du skriver, men det er noget andet at lave teoretisk end i kamp situationer.
Håber det lykkes for dit projekt :D Lyder spændende :D
#11(Med 0 svar)
2. juni 2019 kl. 22:10
KRONE
Jo tak håber os der er et hold som vil prøve at gå mod metaen :)
#4(Med 2 svar)
2. juni 2019 kl. 15:55
Hani
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Håber du finder er ungt ustruktureret hold der tør at prøve din spillestil. Jeg tror sagtens det kunne have en positiv effekt. Ikke nødvendigvis at det er bedre end andre måder at spille på, men det kunne være et forsøg værd hvis holdet ikke opbygget noget endnu.

Hvis du er frisk på at gå lidt yngre og måske bygge mere på selv, så kunne det måske også være en tilgang som Sørby måske ville være villige til at forsøge sig med, på et af deres potential hold.
De er generelt rimelig åbne for nye ideer, og kan så vidt jeg ved altid bruge nye trænere.

GL med det!
#5(Med 1 svar)
2. juni 2019 kl. 16:06
KRONE
Jeg vil bestemt ikke udelukke sørby eller andre foreninger, hvis nogle af de hold ville prøve min til gang
#8(Med 0 svar)
2. juni 2019 kl. 16:44
LakeTown
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hej KRONE, jeg sender en ansøgning på steam, så kan vi lige snakke løst og fast omkring Sørby og mulighederne der vil følge.

jeg synes det er meget spændende læsning og er meget interesseret i at høre mere om dig og om ikke andet vil jeg hellere end gerne sætte dig i kontakt med en masse folk på forenings scenen så fremt sørby ikke virker interessant.
#6(Med 0 svar)
2. juni 2019 kl. 16:24
Regn
Håber du finder et hold.

Good luck med projektet.
#12(Med 0 svar)
3. juni 2019 kl. 21:07
Regn
B
#13(Med 0 svar)
6. juni 2019 kl. 20:51
KRONE
B
#14(Med 1 svar)
7. juni 2019 kl. 00:12
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Gal en jern hånd .. Hvis du på et tidspunkt dropper dit project og vil være en coach i baggrunden der hjælper med idéer og analysere modstanderen, skal du være velkommen til tryout hos os :)
#19(Med 0 svar)
7. juni 2019 kl. 09:01
KRONE
Det skal jeg huske 😀
#15(Med 1 svar)
7. juni 2019 kl. 01:10
majsenxd
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Kæmpe gl her fra krone, har spillet med dig en del gange. Du skal nok blive en god træner for de unge knægte når du har fået noget mere erfaring. Min “konstruktive” kritik til dig er at holde hovedet koldt og lærer at “læse” modstanderen bedre. GL HF
#20(Med 0 svar)
7. juni 2019 kl. 09:02
KRONE
Tak majsen
#16(Med 1 svar)
7. juni 2019 kl. 08:46
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg kan ikke med sikkerhed sige at Kolding Esports main hold kan give dig alle de ting du søger - men det er et ungt og talentfuldt hold som bl.a. har lavet enkelte upsets mod nogle af sub-top holdende i Danmark (udenfor top 10) og har spillet sammen i en god portion tid. De har en sund tilgang til spillet og grinder :-). Jeg har smidt linket herfra til en fra deres hold.
#22(Med 0 svar)
7. juni 2019 kl. 09:05
KRONE
Vil meget gerne tage en snak med dem for at se om de vil passe godt til mig 😊
#17(Med 5 svar)
7. juni 2019 kl. 08:51
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
"Jeg søger et hold som er etableret og har spillet samme længe."

- et hold som er etableret og har spillet længe, har vel allerede en spilfilosofi, og en vis forståelse af hinandens beslutningstagen og løbemønstre eksempelvis.

Så kommer du og vil sætte et helt nyt system i værk, hvis det ikke matcher din stil? Ville det så ikke være bedre at gå efter nyetablerede hold?
#18(Med 4 svar)
7. juni 2019 kl. 09:00
KRONE
Jeg giver skam holdet muligheder for at komme med idéer. Men grunden til jeg skriver et hold der har spillet sammen, er at mange nye hold bare ikke holder ret længe. Så vil gerne have et hold der har bevist de kan holde sammen
#21(Med 1 svar)
7. juni 2019 kl. 09:04
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Køre du jern hånd eller ikke? :b hvis du bare vil have et stabilt hold så skriv dog det:b
#23(Med 0 svar)
7. juni 2019 kl. 09:09
KRONE
Jeg vil gerne have sat mit præg på hvordan holdet spiller. Men derfor påtvinger jeg ikke nået på et hold
#26(Med 1 svar)
7. juni 2019 kl. 19:41
walle
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Synes du skal gøre det lidt mere klart så, evt. i en opdateret ansøgning - det kan muligvis skræmme nogle hold at du vil lave hele deres system om
#27(Med 0 svar)
9. juni 2019 kl. 15:28
KRONE
Vil jeg prøve hvis jeg ikke finder et hold
#24(Med 0 svar)
7. juni 2019 kl. 10:07
Cyyza
Prøv at kontakte koste fra Kolding Esport, ved de søger en coach :D
#25(Med 0 svar)
7. juni 2019 kl. 10:08
M1kuta
Lyder spændende! gl med det! ;D
#28(Med 0 svar)
24. juni 2019 kl. 02:53
MadLuck_
Har du fundet nogen?
#29(Med 0 svar)
28. juni 2019 kl. 21:21
Zjoke
Mig og min vener klar skriv på steam steamcommunity.com/profiles/76561198381504139/
#30(Med 0 svar)
28. juni 2019 kl. 22:16
Cacci
Han har vidst fundet et hold team ^^
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.