Mic skratter ingame
20. april 2019 kl. 08:20
Pallyn
Hey Dust2.

Jeg har købt helt nyt gamersetup Og alting kører fantastisk, men er stødt på et problem med min Mikrofon.

Når jeg snakker ingame MM (push to talk) skratter det helt vildt, så mine teammates kan ikke høre andet end larm.
Problemer er kun ingame, mikrofonen fungere fint alle andre steder (lobby, discord, teamspeak)

Jeg har et Cloud Alpha 2 hvis det kan hjælpe jer

Jeg har søgt nettet igennem og fundet meget lidt og prøvet lidt forskelligt ud fra det, men uden held.

Håber der sidder nogle computer/opsætningseksperter har på sitet som kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Mvh Jesper / Pallyn
#1(Med 3 svar)
20. april 2019 kl. 08:25
M1kuta
Jeg har et hyperx cloud 2, hvor jeg har samme problem. Vis man holder sin snakke knap nede (push to talk) så burde det virke en smule bedre, gør det i hvert fald ved mig :) håber det hjælper
#2(Med 2 svar)
20. april 2019 kl. 21:47
Pallyn
Tak for svar m8, men jeg kører altid med Push to Talk. Når jeg så holder knappen nede er der mest skratten og en lille smule lyd.
#3(Med 0 svar)
20. april 2019 kl. 22:45
WeiZ
Har du tjekket om steam/CS tager og bruger den som inputs enhed :D
#4(Med 0 svar)
21. april 2019 kl. 11:22
LolGirafPr0n
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
og tjek kvalitet på lyden på mikrofon i lyd indstillinger.
Har oplevet Windows har justeret min ned til den dårligste kvalitet er par gange efter Windows update.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.