Azit esport søger spillere til nyt hold
5. april 2019 kl. 09:23
Contra
Azit Esport, en online organisation, vi holder løbende tryouts og lukker for tilmelding til disse så snart holdet er på plads.

Vi søger alle roller.

Krav for at kunne komme på holdet
- Du skal være mellem 20 og 35 år
- Du skal have mulighed for lans/bootcamps i hele Danmark
- Du skal være villig til at betale for dig selv til lans
- Du skal være villig til at træne aim/smokes udenfor træningstiderne
- Du skal mindst være DMG eller level 4 på faceit
- Du skal have tid til 2-3 træninger om ugen
- Du skal være indstillet på at betale 600kr om året for dit medlemskab
- Du er dedikeret og deltager til vores træninger.

Regler:
- Vacbans under 365 dage er ikke tilladt
- Gameban under 365 dage er ikke tilladt
- Racisme og Nazisme er heller ikke tilladt

Hvad tilbyder vi som organisation?
- Pracc server
- Trøjer (Disse får man efter 3 måneder i organisationen eller til første Lan)
- Hjemmeside
- Bootcamps
- Betalt deltagelse i YouSee Esportligaen eller lignende liga.
- Personlig udviklings- og træningsplan
- Faste træningstider (træningstider bliver aftalt når der er fuldt team)
- Deltagelse i lan events rundt omkring i landet

Hvis dette lyder interessant, kan du skrive til [email protected], eller sende en privat besked.

Med venlig hilsen
Daniel Schultz
Holdleder for Team Blue - Azit esport
#1(Med 3 svar)
5. april 2019 kl. 09:37
Johnnyw0w
"Deltagelse i lan events rundt omkring i landet" - Hvordan er det her noget i tilbyder når det er af egen lomme? + et 600krs medlemskab
#2(Med 2 svar)
5. april 2019 kl. 10:22
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Må give Johnny ret her og stille mig meget kritisk overfor den måde det er sat op på :D Kan på ingen måde se hvordan man får noget ud af de her 600kr hvis man kun får betalt en liga og ikke andet.
#3(Med 1 svar)
5. april 2019 kl. 11:56
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Direktøren skal da have lidt skejser ;)?
#4(Med 0 svar)
5. april 2019 kl. 12:31
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jamen det er da ikke fedt at melde sig ind hvis man ikke får noget for pengene :D
#5(Med 2 svar)
5. april 2019 kl. 12:47
Contra
Hey alle, jeg forstår godt jeres kritik, det er svært at skrive sig ud af. Jeg prøver her :)
Det er jo et tilbud om at man som hold kan tage afsted. Vi tilbyder at betale for ét Lan event pr år, da det er det kontingentet dækker. Hvis man har lyst til at deltage i flere, så er det af egen lomme, da vi ikke stiller krav om mere end én deltagelse, hvilket vi så også betaler for. Vi betaler for de krav vi kommer med og vil man mere, så er det bare fedt, men så betaler man også selv, det er uanset om det er online eller offline turneringer man vil deltage i. Grunden til at vi skriver rundt omkring i landet er jo også, at det ikke nødvendigvis er alle hold der vil deltage i samme Lans. Det afhænger jo af hvor man bor, hvor og hvornår man har mulighed for det og så meget andet.
#6(Med 1 svar)
5. april 2019 kl. 20:45
xdpiratmanden
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Er det så billetten i dækker? Eller er det også transport og logi eller er det bare billetten og en online liga i vil betale? Og kan man så vælge cph games som det Lan event eller stiller i krav til at det skal være et lille Lan event? Hvis det ikke er kost og logi oveni og det ikke kan være et af de store lans som cph games, npf etc så ser jeg egentlig ikke rigtigt at man får noget ud af at betale kontingent udover at man faktisk mister penge hvis man selv betalte det. Det virker stadig som en mærkelig måde at gøre det på.
#7(Med 0 svar)
5. april 2019 kl. 21:25
JaySomz
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Husk nu på niveauet der søges på, formålet er nok mere foreningssammenholdet og nogle der kan organisere noget fællesskab og forhåbentlig udvikling ;-)
#8(Med 0 svar)
6. april 2019 kl. 09:23
Contra
Tusinde tak JaySomz! Det er præcis det vi gerne vil, og derfor er niveauet også sat rimelig lavt. xdpiratmanden, jeg forstår godt at du mangler info. Der er ikke noget krav, og vi betaler alt det vi kan med de penge der til rådighed. Der er ikke nogen af pengene der går til personer bag organisationen.
Som jeg skrev i forrige post, er det svært at skrive sig ud, da jeg simpelthen ikke kan dække alle vinkler. Det er super fedt at du spørger om disse ting, tusinde tak.
Du må meget gerne komme med et forslag til hvordan vi så kan gøre det. Det er en ny verden, og vi prøver os frem. Jeg er ked af hvis vi taber nogen på vejen, men jeg lover at vi vil udvikle os, så meget vi kan, med de ting du og andre peger på.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.