må man godt så være så sur efter et dpl-a game
30. januar 2019 kl. 15:16
MsK
fed kommentar man lige får efter et dpl-a game fra selveste zentic

clips.twitch.tv/ZealousBlueLobsterKappaClaus?fbcli..

håber i kan lide videoen
#1(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 15:18
Thobo
man tryharder, hvis man køber nades og ikke løber hovedløst op mid igennem smokes 🤷
#2(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 15:21
Koste
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Underligt at svine sin egen familie til O.o
#3(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 15:24
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
En lille timeout incoming?
#4(Med 2 svar)
30. januar 2019 kl. 15:52
NikoHeiseN
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Utroligt folk altid skal være toxic online
#14(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 16:38
zentic
heisen man xd
#111(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 21:40
nic0w
forstår ikke man er så lidt
#5(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 16:01
e1z
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det undrer mig ikke :))
#6(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 16:06
JsV
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 11 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
folk er bare barnlige online..
#7(Med 4 svar)
30. januar 2019 kl. 16:21
fuzion
Har overvejet at prøve DPL mange gange. Netop situationer som dette afholder mig fra det.
#173(Med 1 svar)
1. februar 2019 kl. 00:14
kasparS
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
U know i got u back brother!
#181(Med 0 svar)
1. februar 2019 kl. 13:08
fuzion
<3
#174(Med 1 svar)
1. februar 2019 kl. 00:30
zentic
Synes stadig du skal gøre det et forsøg.

Denne situationen er jo noget som tilhørte bag et dpl-a game, og var ikke en del af midgamet.

Hvis du forstår.

synes faktisk dpl-a er hyggeligt til tider - man har tid gode stunder, og hyggeligt stunder - hvor man samtidige med at kan tage games seriøst, at man også sidder og har det hyggeligt - der bliver grint frem og tilbage samtidig med en del seriøsitet imo.

Hvis du er lvl 10, ville jeg foretrække at give dpl-a et forsøg.
Der er nogen enkelte som faktisk whiner utrolig meget, og kan sætte spørgsmålstegn ved din spille måde.
Ignorér den, smid en report - og prøv igen.
Sådan nogle games kan ske, desværre - men der er satme også mange gode/hyggelige games derinde - 100%.
#180(Med 0 svar)
1. februar 2019 kl. 13:08
fuzion
Kan være, at det skal tages op til genovervejelse. Tak for et godt, uddybende svar!
#8(Med 8 svar)
30. januar 2019 kl. 16:28
zentic
Hold nu op... :D

Du har selv været utrolig arrogant, og sagt en masse lort til mig gennem tiden; Hvorfor viser du ikke det?

- Folk siger utrolig tit det ene og det andet til andre - det er selvfølgelig ikke noget man 100% mener.

Der er tit folk der dør, og så siger; "Fuck nu ham der" osv - det sku da ikke noget man mener - hold nu op. ;-)
Du skal ikke komme og sige til mig, du aldrig har sagt noget om andre mennesker, evt. ment i "sjov"
#11(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 16:35
Patti
Dansktoppen
Major deltager
Dust2 MVP
ECSTATIC
Men det er jo ikke første gang du opfører dig som en giga idiot :)
#13(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 16:39
zentic
Nogen kan tage mit banter seriøst, andre ved evt at 90% af alt det jeg siger, er ment i ironi / sjov.

Og hvis de ikke kan tage lidt sjov/spas osv fra min side - så skal de måske bare lade vær med at starte i første omgang, eller, evt. bygge den bro med mig :-)
#30(Med 3 svar)
30. januar 2019 kl. 17:01
QPR
Kender dig overhovedet ikke. Men bare dine kommentarer herinde får dig til at fremstå utroligt umoden og usympatisk. Prøv i stedet at vise lidt respekt og tolerance og du vil nok opdage at du opnår meget bedre respons fra folk
#32(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 17:03
zentic
Du har nok ret, QPR.

Men, mange kender mig, og de kan vel stå ved, at jeg bare er sådan som person - at lave lidt sjov her og der - og man ikke skal tage mig seriøst til diverse tider.

Nu har der været en banter mellem MsK og jeg i en længere tid, og det skyldes også alt dette - men som sagt, skal det ikke tages seriøst for mig i denne sag.

Men ja, uanset hvad - var det forkert af mig at sige - ville jo evt. aldrig stå og sige det direkte til personen - Det var til en irl mate, som bare evt. skulle få et smil frem på vores læber. Ikke andet.

Hvis han tog det seriøst og tungt - er det selvfølgelig min fejl, og der skulle have været handlet anderledes, 100%.
#119(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 23:15
dude
Så du synes, det er ok at tale sådan om andre, når bare det giver dine venner et smil på læben? Det er sørgeligt.

Du får endda at vide, han streamer.
#169(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 19:51
BredYmer
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
+1
#73(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 18:27
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
"Fuck nu ham der" Godt eksempel, når det du siger i videoen er 100 gange værre end det der
#78(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:43
zentic
At en person ligner min oldefar?

Man kan jo bare høre i den sætning, at det er ren og skær "troll".
#9(Med 22 svar)
30. januar 2019 kl. 16:30
zentic
Det jo ikke fordi man er mid-game og kamp flamer en person.

MsK har selv været total arrogant, og været efter mig osv - det ser man selvfølgelig ikke her.

At man efter en kamp, siger noget banter til ens mates - hvordan kan du tage det seriøst
#16(Med 21 svar)
30. januar 2019 kl. 16:41
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Men mener du selv at det du siger i klippet er ok? Og er det sådan du vil have at folk skal se dig som person?
#18(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 16:43
zentic
Nej, slet ikke.

Jeg kender jo ikke MsK, og kan derfor ikke udtale mig korrekt.
Derfor er det også bare, som nævnt tidligere, banter til en irl mate - som aldrig skulle længere ud, da det selvfølgelig ikke er noget man mener.

Jeg er bare en person, som fyrer en masse sjov/spas/banters afsted.
Tror jeg mange mennesker kan se sig enig i.. :D
#19(Med 19 svar)
30. januar 2019 kl. 16:44
zentic
Han fyrer en masse efter mig; Jeg ved ikke om det er for sjov eller ej.

Vi har haft en banter lidt frem og tilbage mig og MsK - men, det sku da bare en banter, som man selvfølgelig ikke 100% mener, da man ikke kender til personen irl altså.

Hvis jeg fx mødtes med ham irl, ville jeg også tage det hele som "spas" :-) og grine af det hele, i stedet for at tage det seriøst.
#40(Med 18 svar)
30. januar 2019 kl. 17:22
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Der var også nogen, som mente at deres trusler mod vores admin bare var en joke. De blev så lige udelukket fra dansk cs.

Tænk dig om, du aner ikke hvordan tingene bliver modtaget. For mig lyder det der slet ikke som noget uskyldigt, internt banter.
#44(Med 8 svar)
30. januar 2019 kl. 17:23
zentic
Jeps - forståeligt!

Blev disse trusler sagt direkte til adminen?

Jeg ville også selv mene, at der er forskel på men trussel og evt. lidt friendly banter til en irl mate..

Men ja, kan godt se det var forkert handlet.
#54(Med 7 svar)
30. januar 2019 kl. 17:36
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Nej, det blev sagt på stream og skrevet i en twitch chat.

Men det her er da overhovedet ikke friendly banter? Jeg kan da se MsK har skrevet længere nede, at det ikke var nice
#57(Med 5 svar)
30. januar 2019 kl. 17:40
zentic
ja - Det var det nok ikke helt fra hans perspektiv.

Det skulle aldrig være kommet ud, da det bare var noget jeg evt. sagde i "sjov" til min irl mate....

Har også undskyldt til MsK, hvis han tog det personligt - det var jo ikke min hensigt - jeg kender jo ikke MsK.

Jeg troede bare mig og MsK havde lidt banter, da vi har drillet hinanden lidt her og der - Måske trak jeg den for langt ud, men det var ikke meningen at ramte ham personligt - det var også derfor, at det ikke blev sagt personligt til ham evt.

Min hensigt var ikke at ramme ham personligt, da det som sagt bare var banter - jeg skulle nok have tænkt mig om én ekstra gang, inden jeg sagde det der.

Men, at jeg fx siger at han ligner min "oldefar" til en irl mate - det skal man ikke tage seriøst, ville jeg mene.. At det "ramte" ham - er selvfølgelig min fejl, og mig der handlede forkert.
#84(Med 4 svar)
30. januar 2019 kl. 18:46
w1lliam
kan ikke rigtig se hvordan han ikke skal tage det personligt når du kalder ham "verdens grimmeste", specielt hvis han har lavt selværd... nu kender jeg ham ikke, eller ved hvordan han ser ud, men hvis man går og har det nedern med sig selv, er det nok lidt svært ikke at tage sådan en kommentar personligt.
#87(Med 3 svar)
30. januar 2019 kl. 18:52
zentic
Jeg tager jo heller ikke de ting han siger til mig personligt.
#89(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:54
telum
så mange ting man kan skrive her, men tror det er ind af det ene ud af det andet sååårh
#91(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 18:56
w1lliam
for at være fair, virker det også til at du ikke vidste han kunne høre hvad du sagde.

det var mere til det der "Har også undskyldt til MsK, hvis han tog det personligt - det var jo ikke min hensigt" når man kommer med en personlig kommentar som den, kan folk jo godt gå hen og tage den personligt. men som sagt, virker det til at du ikke vidste msk ville høre det.
#92(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:56
zentic
Nej, ofc not.

Det blev bare "fanget" på stream, fordi jeg sagde det til en fra mit hold.

Hvis min hensigt evt. var at han skulle vide det, og at det skulle ramme ham; Så havde jeg vel bare sagt det til ham / eller skrevet det til ham? :D
#60(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 17:44
zentic
Tjek lige PB her på Dust2 :)
#136(Med 8 svar)
31. januar 2019 kl. 16:54
egonrolf86
Hej til folket! Nu har den gamle ræv også lyst til at være med!

Jeg synes måske i er lidt for gode til at smide med bans til folk uden at lytte til deres side af historien, det scenarie du snakker om er vel om ham ipak gutten? Jeg har fulgt lidt med i alt det her, og er ret sikker på ham og den admin i mener han skulle ønske "død" er venner på steam. Desuden så tror jeg alle fra den sag er kede af hvad de har gjort! Mon ikke man snart bør høre på folk, og tage dem ind igen når de faktisk har ændret sig?

Ved ikke hvordan dette forum fungere - men god dag til alle !
#137(Med 7 svar)
31. januar 2019 kl. 17:02
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Virker en smule useriøst. Jeg er da også venner med mange på steam af alle mulige mærkelige årsager - også nogen jeg har bannet som har tilføjet fordi de vil prøve at tale deres egen sag. Jeg er også ret sikker på alle dem der blev bannet har sagt undskyld til den pågældende admin.

Det ændrer bare ikke på, at I momentet var der ingen, som syntes det var sjovt, og der er ingen af vores ansatte der på nogen måde skal føle ubehag ved at udføre det arbejde VI har bedt dem om.

At der sidder nogle mennesker med en sindsforvirret forestilling om man kan opføre sig som det passer en og bare calle 'friendly banter' bagefter, for "man mener det jo ikke" giver jeg absolut 0 for. Folk skal opføre sig ordentligt, der sidder altså et menneske på den anden side, som du ikke aner hvordan modtager dine vamle - ja, trusler og personlig hetz er vammelt - kommentarer.
#140(Med 6 svar)
31. januar 2019 kl. 17:14
egonrolf86
Kan kun give dig ret! Mange glemmer at der er en anden person på den anden side, men jeg tror ikke det er tilfældet med de fem i gav bans! Det virker som i ikke rigtig vil give folk chancer. Hvis nu de kom tilbage og gjorde det samme igen, kunne man snakke om den var gal!
#141(Med 5 svar)
31. januar 2019 kl. 17:16
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Nej, du får ikke en chance for at true vores ansatte. Det skal bare ikke ske, og derfor skal det gøre ondt på dem, som vover sig ud i det. Længere er den ikke.
#143(Med 4 svar)
31. januar 2019 kl. 17:21
egonrolf86
Men ipak sagde vel aldrig direkte han ville tæske den admin? Var der ikke bare tale om en hel masse menesker der var inde og gejle det op? Jeg sad selv og så det meste af den stream, der var omkring 50 menesker der så streamen, de er vel lige så slemme for at skrive i chatten? Mange skrev, da han var færdig lan. Mon ikke i skulle have snakket med de personer i ønskede bannet? Nu er jeg ikke admin, men i situationer hvor man vil smide længere bans, bør man nok dykke ned og snakke med de menesker, man mener er voldlige og få dem til at undskylde fremfor man bare smider dem til siden.
#145(Med 3 svar)
31. januar 2019 kl. 17:27
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Jeg gider ikke diskutere, hvad der blev sagt. IPak og hans venner har været gode til at benægte alt, men vi fik heldigvis downloadet VOD'en som vi gennemgik i mange timer, og vi banner altså ikke folk uden grund. Der var mange mennesker inde over for at vurdere det her.

Og så gentager jeg bare mig selv: Truer du vores ansatte, er det farvel og tak. Længere er den ikke.
#146(Med 2 svar)
31. januar 2019 kl. 17:30
egonrolf86
Har set på det gamle opslag at der er mange som gerne vil se vod'en! Hvad med at udgive den ?
#147(Med 1 svar)
31. januar 2019 kl. 17:32
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Nej. Ipak har selv valgt at slette den, og vi har ikke tænkt os at offentliggøre den. Det ændrer intet.
#149(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 17:45
egonrolf86
Ja okay! Han har vel sine egne grunde, men igen! Jeg har andet at lave end at sidde og snakke med folk på et forrum. Synes bare i bør overveje at udgive vod'en når i bare har bannet personen. Jeg vil personligt selv aldrig ændre mit syn på den person jeg nu ser på ipaks stream
#10(Med 22 svar)
30. januar 2019 kl. 16:34
yazrim
Jamen hvis msk røver en bank, gør du så også?
#12(Med 21 svar)
30. januar 2019 kl. 16:37
zentic
Det der argument hører slet ikke hjemme i denne sag.

Der er mange person der har lidt banter på nettet - at jeg så sidder og fyrer lidt banter afsted til en irl mate, evt. ment i delvis "sjov" - hvordan kan en mand tage sådan noget seriøst, haha.

Hvis man kan være total arrogant, og møg irriterende - og så ikke kan tåle at få lidt igen..
Altså... Det jo totalt dobbeltmoralsk
#15(Med 20 svar)
30. januar 2019 kl. 16:39
yazrim
Stå nu bare ved at du er toxic, og ubehagelig at spille med til tider.

Du prøver jo at gemme dig bag andres handlinger lige nu. Tag ansvar.
#17(Med 19 svar)
30. januar 2019 kl. 16:41
zentic
utroligt at du kan opføre dig som om at du kender mig.

Jeg sidder og laver friendly banter med en irl mate altså - hvordan kan du tage det seriøst.

Hvis man er toxic, så sidder man vel direkte fx på teamspeak og råber af en, hvis han er dårlig.
Det gør jeg ikke.
#20(Med 17 svar)
30. januar 2019 kl. 16:44
yazrim
Jeg behøver ikke kende dig.
Det ses tydeligt i tråden her, at din opførsel ikke er en engangsforseelse, men et tilbagevendende problem - ergo er mit statement med toxic og ubehagelig til tider vel korrekt.

Tag ansvar Zentic.
#21(Med 16 svar)
30. januar 2019 kl. 16:45
zentic
Altså - jeg behøves ikke forklare mig til dig, når du åbenbart alligevel ikke lytter.

Jeg fortæller dig nu, for sidste gang, at det er/var banter til en irl mate - om man tager det tungt eller let - det er jeg total ligeglad med.

Til mange tider, skal man bare ikke tage mig seriøs :-)
#22(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 16:50
yazrim
Det behøver du skam ikke, helt korrekt.

Men du læser og svarer vel fordi du kan se det er korrekt, og det gør lidt ondt på din stolthed at det bliver nævnt på et offentligt forum.

Men det nemt at komme tilbage med svaret, “det bare friendly banter” synes du ikke?

Men lad os da håbe admins tager ansvar så, og giver folk med tilsvarende ubehagelige tendenser lidt nedkøling. Så kunne det være endnu flere ville være en del af DPL-systemet!
#24(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 16:53
zentic
Hold da op.. :D

nej - jeg læser og svarer, så evt. folk ikke tror, at jeg bare ville hakke manden ned.

Jeg sidder med min irl mate / hold spiller på TS, og efter en kamp, hvor der har været banter, sidder og siger det der, som jeg har fortalt - du må selvom du tager det seriøst eller ej, det kan jeg ikke hjælpe dig med ;-)

Er ligeglad med, om det er "nemt" at komme tilbage med sådan et svar, når det er sådan det er.

Hvis jeg virkelig havde ment det - hvorfor havde jeg så ikke skrevet det in-game, eller fortalt ham det direkte mig selv? :-)
Fordi, det bare var noget jeg sagde til en irl mate, for at lave lidt spas.

Jeg ved ikke hvorfor du er så sur, men det behøves ikke gå ud over mig.
Find en anden debat, og hak ned på en person, og gør som om du kender ham.

God dag, yazrim ;-)
#23(Med 13 svar)
30. januar 2019 kl. 16:53
Thobo
Er det ikke et mærkeligt image at skabe for sig selv? Altså at man ikke skal tage dig seriøst?
#25(Med 12 svar)
30. januar 2019 kl. 16:55
zentic
Når det handler om sådan noget som i klippet, så skal man ikke tage mig seriøst.

Når jeg ikke kender MsK, så har jeg jo ingen grund til at sidde og sige sådan noget, uden at det var ment i spas.

Jeg ville vel aldrig sidde direkte til MsK og sige sådan noget der - fordi, så ville det jo virke som om at man mener det, og det er slet ikke min hensigt.

Folk kommer tit med kommentare når de evt. dør mid-game - hvor mange af personerne, mener det som de sagde der?
#26(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 16:58
MsK
Men du har vel set mit hltv billede som tydeligvis offender dig exceptionelt meget
#29(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 17:00
zentic
Du må selvom du tager de ting jeg siger seriøst - som sagt, kender jeg dig ikke.

Du kan vel selv indrømme, at der har været lidt banter mellem os, og at det her en frem-og-tilbage sag. Vi har været lige gode om det ;-).

Når jeg ikke kender dig, og sidder til en irl mate og siger noget her og der - så behøves du virkelig ikke tage det seriøst.
Her kunne du tage fat i mig, og spørge hvad hensigten var med det, og så ville jeg svare dig med et smil på læben, at det var banter og ikke noget man 100% mener ;-).
#27(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 16:58
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hvornår skal man så tage dig seriøst? Står du ved hvad du har sagt eller gør du ikke? Hvis ikke du kan stå ved det, så lad være.
#28(Med 4 svar)
30. januar 2019 kl. 16:59
MsK
Og det også fair nok du laver sjov med mit ansigt en gang, men de næste par gange er grænsen g
#31(Med 3 svar)
30. januar 2019 kl. 17:01
zentic
MsK - forfanden altså.. :D

Jeg kunne sige noget om verdens mest handsome mand, bare for at sige noget i spas - som sagt, er det hele banter, og ikke noget du burde tage seriøs.

Hvis du har taget alt seriøst mellem os indtil nu - så skal jeg nok tie stille. Troede dog bare lidt, at det var lidt "for sjov online banter" som vi kørte. Men fair nok.
#151(Med 2 svar)
31. januar 2019 kl. 18:28
knx
Du har efterhånden gentaget dig selv 50 gange i den her tråd.
Forstår du snart ikke, at folk ikke hopper på det galde du skriver?

Du påstår, at folk ikke kender dig eller misforstår dig og din humor - men selv din irl mate i klippet fanger ikke at det er "lidt god banter" du laver, når du siger at MsK ligner et fugleskræmsel.

Når din egen ven ikke opfatter det som en joke, hvordan kan du så på nogen måde tro, at MsK og alle andre hopper på så tåbelig en påstand?

Det der er ikke andet end en personligt tilsvining, som du ikke tør stå ved, til trods for man tydeligt kan høre du mener, at du er en stor dreng i klippet.

Du er godt nok en kujon.

Når det så er sagt, så er MsK godt nok også lidt af et snefnug.
#154(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 18:37
zentic
Hold da op :-)

Fået det forkerte ben ud af sengen idag? :-)
#155(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 18:39
zentic
Som du kan se - så er der utrolig mange af mine mates / irl mates, som også har kommenteret, og hentydet til - at de evt. godt kender mig, og ved at jeg er bare bygget på en masse banter.

Du må tro på mig eller ej, men jeg er faktisk ret ligeglad med dig, knx.
Så, du kalder mig bare det ene og det andet igen - hvordan gør det pludselig til et bedre menneske? ;-)
#34(Med 3 svar)
30. januar 2019 kl. 17:09
Thobo
Men hvis det er en del af jeres "online banter" er det så ikke til ham du skal sige det? Og ikke snakke bag hans ryg på en stream i jeres ts, eller er det mig der er forkert på den?
#35(Med 2 svar)
30. januar 2019 kl. 17:10
zentic
Altså - hvis jeg sagde det direkte til ham, så ville det jo virke som om at jeg mener det, og at jeg virkelig har noget imod manden.

Men, det vælger jeg jo ikke at gøre, da det ikke er hensigten ;-).
#37(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 17:14
Thobo
Fair nok hvis du ser det sådan. Ville bare gøre det anderledes, hvis jeg var så sikker på at vi havde en "friendly online banter". :D Så ville jeg vide at maten kunne tage det
#39(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 17:19
zentic
Forståeligt nok :D

Men, vi har vel kørt lidt frem og tilbage på hinanden mig og MsK - Jeg kunne sikkert også høste noget op fra ham af - men w/e - jeg ved jo ikke om han har ment det, eller om han evt som mig, bare kører det som et online banter.

Det er jo bare noget man siger til hinanden online én gang imellem - i dette tilfælde, er det bare banter, som nævnt 500 gange - og derfor skal han ikke tage det seriøst.

Hvis han tager det så seriøst, så skal jeg nok stoppe - men, så skal han også stoppe :)
#142(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 17:18
egonrolf86
Altså nu kender jeg ingen, da min tid var i 1.6, men zentic du bør lære at dine ord er lige så toxic hvis de blev sagt til menesket selv, med det sagt så skal man også huske at han nok aldrig ville sige det til menesket selv, og derved ville det aldrig komme ud! At en person vælger at stream det er jo hvad det er. Men for at være ærlig synes jeg nogle af de bans herinde er lidt mærkelig, da man vel håber på at lære de banned at de har lavet en fejl og skal lære af det!
#33(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 17:07
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Fuck cares? :D
#36(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 17:11
zentic
Amen altså.. :D
#38(Med 5 svar)
30. januar 2019 kl. 17:17
atephon
zentic må have være blevet skudt godt og grundigt, da han går direkte fra "try hard" til at blive personlig og kalde den anden person grim. Så ved man pludselig, at han absolut intet har at skyde med selv.
#42(Med 4 svar)
30. januar 2019 kl. 17:21
zentic
Atephon - hvis jeg virkelig havde hadet mand utrolig meget - så havde jeg evt. stået ved mine ord.

Men i dette tilfælde, var det ren og skær banter og memes, hvor meningen var, at der skulle grines lidt på alle punkter - og det ikke skulle tage seriøst.
#45(Med 3 svar)
30. januar 2019 kl. 17:25
atephon
Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er. Jeg kan kun forholde mig til dine handlinger. Den jargon du fører, viser at du i hvert fald ikke er særlig moden. Hvis du en dag bliver moden, så vil du også indse, at det lort du lukker ud, ikke gør verden til et bedre sted.

Men lad os kalde det "banter" og prøve at gemme os bag "ironi". Det er jo så pisse skægt, ikke?
#47(Med 2 svar)
30. januar 2019 kl. 17:30
zentic
Som sagt, nu hvor jeg ved at MsK syntes det var for meget, og ikke tog det som en del af vores banter mere - så er det også forkert af mig.

Hvad mere kan jeg sige for at gøre dig glad? :D
#61(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 17:44
atephon
Min glæde skal du ikke bekymre dig om ;)

Bare la' vær med at svine andre til en anden gang. Det ville klæde alle.
#63(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 17:46
zentic
Du har ret, ja.

At svine andre er selvfølgelig altid forkert, med mindre man evt. er gode mates, og man ved det man siger er i "ironi" - eller ment i sjov.
#41(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 17:20
Daffu
Dansktoppen
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 15
shocking :D
#43(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 17:22
zentic
gg daf
#46(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 17:29
zentic
OVERALL:
Jeg synes ikke der skal køres mere i dette.

Der har været lidt banter på nettet frem og tilbage mellem mig og MsK.
Online banter, er jo som sagt, ikke noget man skal tage til sig. Men, tag det som lidt spas.
At MsK tog dette "seriøst / tungt" - det er selvfølgelig min fejl, og jeg skulle nok ikke have kørt banteren så langt ud - men som sagt, ville jeg nok bare få et grin ud af det, istedet for seriøsiteten
Folk har vel online banter, hvor der bliver kastet lidt sten her og der -
#48(Med 4 svar)
30. januar 2019 kl. 17:32
ZARQ
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Steven kom ind i kampen og opfør dig modent nu du er flyttet fra reden ;)
#51(Med 3 svar)
30. januar 2019 kl. 17:33
zentic
Mads, nu holder du op.. :D og hent din mus snart i stedet
#55(Med 2 svar)
30. januar 2019 kl. 17:36
ZARQ
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
HEY! Sagde du ikke lige at du ikke var seriøst halv delen af tiden på nettet osv længere oppe der prøvede jeg dig lige af og andet var det egentlig ikke i det. Læg evt mærke til min smiley :D .

Er du så træt af og have min mus liggende da? Du kunne også smide den forbi her du har mere tid end jeg har. Ej lad os finde ud af det.
#59(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 17:41
zentic
Haha, hold nu op - Jeg laver så meget sjov - og man skal ikke tage meget af det jeg siger seriøst.. At det ramte MsK personligt, er ikke min hensigt på nogen måde.

Nu bliver jeg jo nødt til at være seriøs Mads.. :D

Der er åbenbart ikke plads til at man kan lave meget spas rundt omkring ;-(

Ej - Den ligger i Ballum.. :D Du henter den bare.. :D
(tror jeg den gør)
#70(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:15
ZARQ
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Steven jeg kender dig udemærket godt irl og ved hvordan du er så det var slet ikke sådan ment fra min side af :D .

Nej det er ikke alle folk der er lavet en den støbning som vi er hernede ved os så man bliver nød til og være lidt seriøs så alle kan være med.

Jeg mangler den ikke lige som sådan du kan vel bare tage den med af Tønder når du lige er i Ballum en dag ;)
#49(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 17:33
babgren
#52(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 17:34
zentic
hahaha
#50(Med 2 svar)
30. januar 2019 kl. 17:33
Vster
Hvis man syntes det var en "stor" sviner så skulle man prøve en dag og spille dpla hahaha
#53(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 17:34
zentic
Kan forstå det, hvis jeg sagde det direkte til ham - men altså.. :D

Sådan noget her , skal man evt. bare ikke tage seriøst.. :D JeSuuuUZZZ
#56(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 17:39
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det gør det da overhovedet ikke bedre
#58(Med 5 svar)
30. januar 2019 kl. 17:41
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Passiv aggresivt stinker bare ud af alle i det der klip.

Lige præcis det her klip er en virkelig god grund til folk tilter hinanden derinde..

Man lader lidt somom hele tiden at man er hævet over det hele ved at sige "tryhard" eller whatever i det toneleje der, og på et eller andet tidspunkt er der en der ikke kan klare det mere... Når man skyder frem og tilbage på hinanden på den måde.

Derfor lader man være, fordi det altid vil eskalere.
#62(Med 4 svar)
30. januar 2019 kl. 17:45
zentic
Du har fuldstændig ret!

Det er bedst helt bare at lade vær med at køre lidt på hinanden frem og tilbage, fordi til sidst kan det eskalere - og selvom den ene ikke har i hensigt at ramme ham den anden - så kan det stadig ske.
#64(Med 3 svar)
30. januar 2019 kl. 17:50
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Lige præcis!
Jeg kan sagtens se der kan have foregået en masse "banter" inden. Men problemet er bare, at nogle gange ved man ikke hvor grænsen går og så går man over den.
Nogle gange kan personen hvis grænse er overtrådt også være for stolt, og så er det også svært at vide.. Sådan en situation her er bare Lort, og jeg har oplevet den forholdsvist tit i forbindelse med unge mennesker, heldigvis lærer vi sq alle sammen af vores erfaringer! :)
generelt set ser jeg også ordet "banter" blive tolket forkert, men det er en anden sag!
#65(Med 2 svar)
30. januar 2019 kl. 17:53
zentic
Jeps - her har du også fuldstændig ret.

Vores "banter" trak jeg nok lidt for langt ud, og det er ikke hensigten at det skulle ramme MsK, og det er også et stort bevis på, at man i første omgang, bare SLET IKKE skulle have kørt i den banter vi havde.

Jeg kan som sagt godt selv se, at det var forkert af mig at sige disse ting - dog skal der bides mærke i, at det jo selvfølgelig ikke er noget jeg som sådan mener, da jeg ikke kender MsK.

Det er dog ikke en undskyldning - uanset hvad, skulle det bare ikke have været ud.
#66(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 17:58
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg forstår hvad du mener! :)
#68(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:03
zentic
Bare andre også på denne tråd ville forstå det.. :D
#67(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:01
grand
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Generation 2000, lets go! Lær at ignore det pige fnadder og kom videre i teksten. Ingen af jer kommer særlig langt med den attitude I ligger for dagen. Og specielt ikke "Jamen han har tidligere kaldt mig dit og dat". Og hvad så?
#69(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 18:07
VHzt4r
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
Du skulle nok have stoppet da du fik at vide der var stream på Steven :D
#80(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:44
zentic
:(
#71(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 18:16
Troubleswag
Havde læst en del af kommentarene inden jeg så klippet... havde troet det var 10x værre - det her er jo blot for at få opmærksomhed
#79(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:44
zentic
Tak Trouble :P
#72(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:22
Murlin
. wasted lige lidt af mit liv der.
#74(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 18:34
mart9n
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Der er seriøst også nogle herinde som skal pudse deres glorie.

Nu er det her blevet klippet på twitch, men jeg vil da vædde med, at der nok skal sidde nogle af dem herinde som modtaler zentic, som selv har smidt en sviner eller to afsted hvor der ingen stream har været.

Det sker hver dag, det vil blive ved med at ske, kom videre.
#82(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:45
zentic
<3
#77(Med 8 svar)
30. januar 2019 kl. 18:42
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Hahahahah steven ffs :D
#81(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 18:44
zentic
Hahaha
#86(Med 6 svar)
30. januar 2019 kl. 18:51
zentic
Det sjove er - at folk som ikke kender mig, skal sidde og opføre sig som om, at de kender mig.

Det utroligt at folk kan få noget som et online banter, til at eksplodere.

Der bliver sagt sååå mange ting frem og tilbage på nettet idag; også meget af det ment i "sjov".

Problemet er bare, at mit blev fanget på stream, og derfor får folk ondt i røven.. :D
#88(Med 5 svar)
30. januar 2019 kl. 18:53
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Du har altid snakket som et dumt svin og svinet folk, det er ikke godt for folk fatter ikke hvordan du mener det og det ved du :D


Du får endda afvide at der er stream på din Hat xD
#90(Med 4 svar)
30. januar 2019 kl. 18:55
zentic
AArghh rolig nu, ellers tjener i ikke flere penge på mig ved pioner bar.. :D

90% af mit "bullshit" bliver snakket til mates osv - og det skal man bare ikke tage seriøst, haha.

Det ved du også =D
#93(Med 3 svar)
30. januar 2019 kl. 18:58
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Årgh okay, slap af xD

Jeg har fået utallige svinere af dig og ved du intet har i det, men det er fandme også fordi jeg kender dig :D
#95(Med 2 svar)
30. januar 2019 kl. 19:11
zentic
Hvornår har du det?


Bot NARKY xD
#108(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 21:23
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Okay toxic, laver ikke flere drinks til dig xD
#109(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 21:30
zentic
Jo du gør... =D
#96(Med 5 svar)
30. januar 2019 kl. 19:13
aNDERSk
Jeg stoppede personligt med at spille DPLA efter at have spillet med zentic et par gange. Magen til umodenhed skal man lede længe efter.
#126(Med 4 svar)
31. januar 2019 kl. 10:45
droob
er du sikker på det ikke var fordi du var for dårlig??
#134(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 14:38
dinesen
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
xD
#153(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 18:35
zentic
=D
#192(Med 1 svar)
4. februar 2019 kl. 09:09
stjerN
r/wooosh
#193(Med 0 svar)
4. februar 2019 kl. 15:31
droob
:(
#99(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 19:56
Luc4s
Nååååårh, fordi ingen udover zentic har nogensinde flamet eller svinet folk, om det er ment i sjov eller ej?
Det er så sygt, at der skal gøres så sindsygt meget ud af et lille klip som dette.
FØJ
#100(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 20:24
zentic
Er fuldstændig enig :-)
#101(Med 8 svar)
30. januar 2019 kl. 20:34
SARN
Jeg er hans storebror, og jeg kan confirm.
Han mente alt det han sagde og sådan er han bare - også over for familie, desværre.

eksde
#102(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 20:40
ZARQ
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
HAHAHAAHHAH :D!
#103(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 20:41
zentic
værste bror btw

:DDDDDDDDDD

eksde
#116(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 23:06
kevy
Hahaha Thomas!!!!
#129(Med 1 svar)
31. januar 2019 kl. 12:52
zonace
+1 på den haha
#131(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 13:35
zentic
simon.. nu også dig din nab =D
#130(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 13:16
Basta1n
Guld Sæsonkort Sæson 15
Fuck hvor er du grim mor, du ligner din far?
#187(Med 0 svar)
3. februar 2019 kl. 20:26
ZARQ
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
+ 1
#188(Med 0 svar)
3. februar 2019 kl. 20:28
entity
HAHHA :D
#104(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 20:43
vedde
Krænkelse og offermentalitet skal man dæleme ikke lede længe efter nu til dags. Nu kom den åbenbart også til dust2, nå øvbøv
#112(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 21:44
Zebbe
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Guld Sæsonkort Sæson 17
AHAHAHAHAHAHAHHA STEVEN MAN
#117(Med 1 svar)
30. januar 2019 kl. 23:07
kevy
Steven din store idiot 😂😂
Men det er jo sådan du er... 🤦‍♂️😅
#120(Med 0 svar)
30. januar 2019 kl. 23:21
zentic
Hahahaha - godt du ved det.. :D

Nogen mennesker kan tage det sure med det søde, og andre kan ikke. That's life d:-)

Der er jeg nok mere personen som er henne imod spas :-)
#124(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 00:15
danielR
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Steven....... :D
#127(Med 16 svar)
31. januar 2019 kl. 10:53
zev0x
Gal folk kører meget i det. Det sker hele tiden i DPL-A haha, uheldigt at det er dig der har fået lorten zentic, kunne ligge en masse andre op hvis det var. GG
#133(Med 15 svar)
31. januar 2019 kl. 13:37
zentic
Ja, men er ret w/e

Der er så mange der spiller hellige, og gør som om de aldrig har sagt noget online banter til andre folk før.. :D
#138(Med 14 svar)
31. januar 2019 kl. 17:12
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Har du fået ban? ;D
#152(Med 13 svar)
31. januar 2019 kl. 18:35
zentic
Haha, nej.

Hvis folk fik ban hver gang der blev sagt lidt "sjov" om andre her på nettet - hvor mange vil så ikke få ban hver dag? ;-)
#159(Med 12 svar)
31. januar 2019 kl. 19:07
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Fik ban for at svarer gibbo tilbage :)))

Og det ban har været 6-7 måneder nu :D
#161(Med 3 svar)
31. januar 2019 kl. 19:11
zentic
=D

Kan jeg desværre intet udtale mig om tho :/

Tror forskellen her er, at min hensigt var ikke at sige det direkte til MsK, men bare som et evt "banter" til min holdkammerat =D men dno :/
#163(Med 2 svar)
31. januar 2019 kl. 19:12
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Stadig vildt man kan få permban for at svarer gibbo tilbage alle ved han er en tard som gerne sviner folk :D
#168(Med 1 svar)
31. januar 2019 kl. 19:50
zentic
hahaha =D

Pas nu på hvad du skriver... :D

Nu kommer samtlige folk og hakker dig ned på det her opslag, og gør som om de kender dig :DDD
#183(Med 0 svar)
3. februar 2019 kl. 18:13
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sådan er alle i cs :D
#184(Med 1 svar)
3. februar 2019 kl. 19:00
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Ja for du nåede ikke at få 100 advarsler
#185(Med 0 svar)
3. februar 2019 kl. 19:10
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Fik 2 fordi jeg ikke gad finde mig i folk skulle skrive lort til mig, forstår godt at du er en som bukker nakken, men andre finder sig ikke i det.
#189(Med 5 svar)
3. februar 2019 kl. 20:35
eyM
Nu skal jeg lige vide noget....

Er gibbo admin på dpl?

Han var nok det værste menneske, man kunne havne på hold med tilbage i 1.6.
Altså en gennemgående ubehagelig, personangribende og barnlig sjæl.

Jeg siger ikke, folk ikke kan ændre sig.... But I doubt it.
#190(Med 1 svar)
3. februar 2019 kl. 20:38
Vster
Nej er han ikke, Men han er skam stadig på samme måde til du beskriver ham
#194(Med 0 svar)
4. februar 2019 kl. 21:27
eyM
Jeg havde også svært ved at forestille mig andet! :D
#191(Med 2 svar)
3. februar 2019 kl. 20:44
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Nope han lagde en video op hvor jeg sagde han var en fucking perker efter jeg havde fået en sviner hvilket gav mig ban :D
#195(Med 1 svar)
4. februar 2019 kl. 21:29
eyM
Ja det lyder meget plausibelt...
Og jeg har en god fornemmelse af, hvor nitten han har været for at få dig til at sige det :D
#196(Med 0 svar)
5. februar 2019 kl. 16:42
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Haha 1,6 gibbo <3
#128(Med 15 svar)
31. januar 2019 kl. 11:07
NiveK
Hvis du opfører dig på samme måde irl løber du en dag ind i en røvfuld Zentic. Det gælder sådan set alle der opfører sig sådan. Jeg skriver det kun fordi, at jeg faktisk er i tvivl om, om det er noget i har overvejet. (Jeg er ikke selv hellig i forhold til online opførsel )
#132(Med 7 svar)
31. januar 2019 kl. 13:36
zentic
Altså - hvis jeg en dag løber ind i en røvfuld, pga. lidt online spas
Så fortæller det mere om ham den anden, end det gør om mig :)
#156(Med 5 svar)
31. januar 2019 kl. 18:44
kenni
Haha bare send et billed af dine "over arme" så der ikke noget pis !! ;) hæhæ



vatarm <3
#157(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 18:55
zentic
hahahaha :DdDDDD
#160(Med 3 svar)
31. januar 2019 kl. 19:05
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
zentic er skinny irl, han vejer det samme som mit ben man
#162(Med 2 svar)
31. januar 2019 kl. 19:11
zentic
okay, må du godt sige det der

Du er 1.55 høj søtte :* =D

Jeg vejer ca 86kg
#164(Med 1 svar)
31. januar 2019 kl. 19:12
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Ja 86kg med Rikke på ryggen😂😂
#166(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 19:48
zentic
-_-
#177(Med 0 svar)
1. februar 2019 kl. 11:11
NiveK
Ja det gør det nok, men det er sku ikke er helt normalt samfund vi har efterhånden 😊
#139(Med 6 svar)
31. januar 2019 kl. 17:12
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Tænker du næppe er den som uddeler den ;)
#144(Med 4 svar)
31. januar 2019 kl. 17:22
Basta1n
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg har aldrig hørt om en Steven der er dårlig til at slås, just saying
#148(Med 2 svar)
31. januar 2019 kl. 17:43
Mrnobody
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Haha NiveK kan ikke engang tæve en 1 klasses elev.
#150(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 18:22
Basta1n
Guld Sæsonkort Sæson 15
Fail, jeg så det som i du svarede Zentic -.-
#176(Med 0 svar)
1. februar 2019 kl. 11:10
NiveK
Hvad jeg kan og ikke kan har ikke noget med det her at gøre, selvom det ikke tog dig lang tid at demonstrere hvad en keyboard warrior er. Alt jeg siger er, at hvis man opfører sig sådan irl så vil man få problemer. Jeg har aldrig sagt at jeg skulle være ham som tildelte røvfulden. Men godt brølt lille løve 😁
#175(Med 0 svar)
1. februar 2019 kl. 08:32
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg kan sagtens demonstrere hvordan det er at hedde Steven og ikke kunne slås. Jeg er nok lige så toxic eller mere, så det burde være en let sag at komme i klammeri Kappa
#178(Med 0 svar)
1. februar 2019 kl. 11:14
NiveK
Det har du ret i, men en dag kan man godt rende ind i den forkerte
#135(Med 1 svar)
31. januar 2019 kl. 14:39
dinesen
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
😂😂
#158(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 18:55
zentic
:D
#165(Med 5 svar)
31. januar 2019 kl. 19:18
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg ser frem til den dag, hvor folk forstår at opføre sig bare nogenlunde ordentligt og tænke over hvordan ting bliver modtaget og ikke bare fejer det af banen med "jeg mente det jo ikke".

Det er jo ikke for sjov at det er eskaleret og bla. North er gået aktivt ind i kampen mod idoti.
#167(Med 4 svar)
31. januar 2019 kl. 19:49
zentic
Tror der er større chance for at der er 2 sole på himlen imorgen mate ;-)
#170(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 19:59
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Fingers crossed for a tan, then.
#171(Med 2 svar)
31. januar 2019 kl. 21:18
RUNE
Det handler bare om at opføre sig anstændigt.
#172(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 23:15
MsK
^ :)
#197(Med 0 svar)
5. februar 2019 kl. 16:51
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Præcis. Og det er åbenbart sværere end som så at tale ordentligt til hinanden og ikke opføre sig som en der ikke burde have kontakt til andre mennesker 🤷‍♂️
#182(Med 0 svar)
1. februar 2019 kl. 13:56
dakineee
Kender ingen af jer, men hvorfor overhovedet dele klippet offentligt, send det til en dpl admin hvis det virkelig er et problem, det andet er for useriøst^^
#186(Med 0 svar)
3. februar 2019 kl. 19:08
zentic
nevermind
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.