AxelGR søger hold!
16. januar 2019 kl. 23:09
AxelGr
hej folkens
jeg er en ung fyr ved navn Axel ''AxelGR'' Grønborg på 14 år, jeg går i 8 klasse går til esport en gang om ugen, selvom at det ikke er noget vildt seriøst. Har ikke noget job så har massere af tid til pracc og andre ting med holdet og ville være åben i de fleste weekender og eventuelt ferier.

tider jeg ville kunne pracce:
Mandag: 19:30 - 22:30/efter aftale
Tirsdag: 19:30 - 22:30/efter aftale
Onsdag: 19:30 - 22:30/efter aftale
Torsdag: 19:30 - 22:30/efter aftale
Fredag: 19:30 - 22:00/efter aftale
Lørdag: efter aftale
Søndag: efter aftale

Faceit elo: 2100+
spiller normalt Dpl-A

info om mig ingame:
ser mig selv som en spiller der kan mange forskellige ting og roller helst med rifle og ikke for meget med awp. føler mig god i positioner som Entry-frag og Lurk. kan godt holde hovedet koldt i clutch situationer. synes selv at jeg kommunikere godt og trader mine teammates og forbedrer mig hele tiden!

mine svagheder: har ikke spillet på et hold før så jeg må vænne mig til at spille i sådan et miljø. kan godt blive frustreret men det er kun på mig selv og mine egne fejl.

mine styrker: kan godt tage imod kritik så at jeg kan udvikle mig og blive bedere. og kan også selv give andre kritik , for at hjælpe mine mates så meget som muligt. og flamer eller tilter ikke på mine holdkammerater.

hvad jeg forventer: vil gerne spille med nogen som lægger noget ind i det og som gerne ville komme videre som spiller og som hold. nogen som er villige til at dedikere tid ind i det, og være hårdt arbejdene.

håber at nogen derude kan bruge mig eller er intereserret eller vil hjælpe mig med at finde et hold så jeg kan arbejde med cs på et hold
i kan kontakte mig på steam
hav en god dag!
steam account: steamcommunity.com/profiles/76561198355091315/
faceit account: faceit.com/en/players/AxelGR

#1(Med 3 svar)
16. januar 2019 kl. 23:18
arNolder
Vinder af Dust2 Masters
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
hjernedød spiller med godt aim. god til at tage kritik og udvikle sig. klart en stabil person at hive ind på et hold! gl axel
#2(Med 0 svar)
17. januar 2019 kl. 07:32
AxelGr
Ty Nolder :D
#5(Med 1 svar)
31. januar 2019 kl. 19:57
Pertew
Fedterøv ;)
#7(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 20:16
arNolder
Vinder af Dust2 Masters
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
ey :D
#3(Med 1 svar)
27. januar 2019 kl. 14:44
ImperatorCS
Hey, mig og en ven er i gang med at lave/findet et nyt hold, jeg skriver lige noget info om os her, og så kan du bare add mig på steam her: steamcommunity.com/id/ImperatorCSGO/ hvis du er interesseret (husk at kommentere på min steam account først, så jeg ved hvem det er der adder).

Her er en masse info om mig: dust2.dk/Community/7505-imperator-sger-..

Noget info om min ven:
17 år gammel
Hedder "Zutte" in-game
Bor i Nordvestjylland
4k timer i spillet
Spiller næsten aldrig FaceIT, så er kun i lvl 4

På mit tidligere hold spillede vi 5 dage om ugen fra 16-18 og 20-21 (længere i weekenden), og det er også noget i retningen af det Zutte og mig gerne vil have at træningstiderne skal være på det hold vi laver/kommer på.
Vi kommer til at melde os til LAN-events på Sjælland når tiden kommer.

Jeg kan se at du har skrevet ved dine prac tider at du kan fra 19:30 - 22:30, er det kun om aftenen du kan eller kan du også spille før aftensmadstid?
#4(Med 0 svar)
31. januar 2019 kl. 16:52
AxelGr
leder helst efter noget højere lvl på faceit men held og lykke med at finde/lave hold!
#6(Med 1 svar)
31. januar 2019 kl. 19:59
Pertew
Sinds aim, utrolig modtagelig for feedback som han tager til sig og hurtigt mestrer.

+rep
#10(Med 0 svar)
3. februar 2019 kl. 00:15
AxelGr
tak Rasmus :)
#8(Med 1 svar)
1. februar 2019 kl. 10:03
jUUUdaz
+rep!
Sindssygt hyggelig dreng, og tager imod alt feedback med åbne arme. Stabilt aim og helt igennem fin gamesense :DD
#9(Med 0 svar)
3. februar 2019 kl. 00:15
AxelGr
Tak brorz :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.