Coach søges til Lokalt projekt i Aalborg
10. december 2018 kl. 18:28
Fightpwn
Vi søger lige nu en coach til vores 5 udvalgte drenge :)

Se tråd nedenunder:

dust2.dk/Community/6882-aalborg-spillere-sges-til-..
#1(Med 1 svar)
10. december 2018 kl. 18:39
MSAA
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg savner lidt information vedrørende spillerne og deres niveau. Derudover er det ret vigtigt, at du skriver, hvad du kan tilbyde en potentiel coach.

Held og lykke med det :-)
#3(Med 0 svar)
10. december 2018 kl. 19:02
JSand
Dust2 fantasy vinder
Jeg er fuldkommen enig med #1.

Der mangler lidt information om spillerne, deres alder, niveau mm. Derudover savner jeg også lidt information vedrørende, hvad du søger i en coach? Skal han kunne stille op til træning fire gange om ugen, skal han have en bestemt alder osv?

Ellers må du/I have held og lykke med projektet, og jeg håber, at I finder den rette coach til jer:D
#2(Med 2 svar)
10. december 2018 kl. 19:04
Fightpwn
Helt fair :)

Alle drengene ligger lvl 10 Faceit hvis det er vigtigt :)

Line-up hedder følgende:

Burla

Luckyshot

ChriiiisK

RoyalQ

Mortn

Drengene er mellem 17 og 27. Vi forventer en coach kan stille op til de planlagte dage hvor vi mødes i lokalerne, derudover også komme med som "6" mand på diverse teambuilding ting vi laver.
Erfaring er selvfølgelig rigtig godt, men jeg vil hellere have en coach ind som virkelig vil CS og prøve at coache nogle drenge i gode omgivelser.

Vi tilbyder det samme til coach som vi tilbyder til spillerne i det linkede opslag :)
#4(Med 1 svar)
10. december 2018 kl. 19:04
JSand
Dust2 fantasy vinder
Bare glem #3. Dit svar var ikke kommet op ved mig, og alt det du skriver der er det, jeg søgte af manglende info, så det er jo super:D
#5(Med 0 svar)
10. december 2018 kl. 19:15
Fightpwn
Perfekt jo :D!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.