Søger 1 CSGO kvinde +18 år til vores Team hvor vi har 4.
8. december 2018 kl. 08:18
JackstyleDK
Hejsa CSGO Kvinder.

CTS | eSport er en eSport organisation med 1 hold i CS:GO, 2 hold i League of legends og et hold i PUBG.

Vi vil gerne have et hold mere i CS:GO og har besluttet os at få et rent kvinder hold.

Ind til videre har vi fået samlet 4 kvinder, så vi mangler kun en mere!
Så står du og tænker at det er lige noget for dig så skriv da!

Hvad vi kan tilbyde jer som hold:

En coach som kan hjælpe jer med at blive bedre til spillet.

En organisation bag jer som hold med en hjemmeside.

En CTS | eSport T-shirt med jeres eget navn/gamertag samt holdets navn (Dog er dette stadig væk en ting vi arbejdere på at få lavet)

Et godt samarbejde mellem alle.

Hvad vi forventer af dig:

At du er 18+ gamle.
du er faceit level 3-4+
du er rank DMG eller højere
du har mulighed for at træne 3 gange om ugen
du skal have game sense.
du skal have viljen til at kunne rette dine egne fejl.
du har mulighed for at bruge discord.
du skal kunne skrive under på vores kontrakt på længer sigt.

Vi håber at høre mere fra dig, og hvis der er nogen spørgsmål så kan du blot skrive til mig.

Hvis man gerne vil se vores hjemmeside så har du muligheden her: cts-esport.dk/home-1/

Med Venlig Hilsen
Michael

Owner af CTS |eSport
#2(Med 0 svar)
9. december 2018 kl. 13:15
zeromons
Jeg er ikke en babe, og gør det ikke for at få flere likes på instagram eller youtube. Jeg gør det fordi jeg synes det er pisse fedt at spille cs. Jeg er kun GN4, men kæmper for at komme op til de store.. Så Michael, hvis I ikke finder jeres DMG +, så skriv gerne tilbage, hvis du tør træne en GN4 ;)
#7(Med 0 svar)
10. december 2018 kl. 03:29
flip1t
Jeg håber man gør sin research og tjekker denne tråd inden man snakker videre dust2.dk/Community/7385-sger-1-csgo-kvinde-18-r-ti..
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.