5 mands søger hold
22. november 2018 kl. 18:33
RalleMadsen123
5 𝙢𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙨ø𝙜𝙚𝙧 𝙝𝙤𝙡𝙙

Vi er lige pt et par gutter der har spillet sammen i et stykke tid nu, vi har vist nogle resultater som vi ikke selv troede vi ville lave. Så lige nu søger vi efter en org/hold at komme ind under.

𝐇𝐯𝐚𝐝 𝐯𝐢 𝐟𝐨𝐫𝐯𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐟 𝐨𝐫𝐠𝐞𝐧/𝐡𝐨𝐥𝐝𝐞𝐭

Vi forventer at der er en teamspeak vi kan være på til pracc, chill og meget mere.
Vi forventer også at "Ejeren" tager det 110 procent seriøst ligesom vi gør
Der skal helst være nogle pracc servers vi kan pracce på

𝐈𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐫 𝐨𝐦 𝐨𝐬 𝟓

Malthe "Mahhe" Bendtsen
15 år
lvl 10 faceit

Mathias "MSH" Flindt
14
lvl 9 faceit

Rasmus "sLice" Madsen
15 år
lvl 7 faceit

Viktor "Bendix" Bendix
15 år
lvl 8 faceit

Lucas "sw1sh" Hansen
18 år
lvl 10 faceit


#1(Med 0 svar)
22. november 2018 kl. 18:34
kevve
+rep
#2(Med 0 svar)
23. november 2018 kl. 09:27
Del337ed
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Hvis at man skal tage det ligeså seriøst som jer, så skal der da ikke særligt meget til. Jeres ansøgning er ikke ligefrem det mest imponerende nogen sinde. I beder om en TS, hvilket jeg kan sørge for, men man har ingen idé om hvem i er, hvor lang tid at I har spillet sammen "et stykke tid beskriver ikke nok". Det er lidt skuffende at læse da i forventer en org.

Informationer om jer er navn, faceit level og alder. Der mangler sku noget erfaring, måske noget studie orientere, jeres motivation, grunden til at spiller cs, etc. Slet jeres opslag og opdater det med lidt mere saftige detaljer og uddybende information omkring jer, så er jeg sikker på at jeres chance bliver bedre.
#3(Med 0 svar)
23. november 2018 kl. 10:06
Dance
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg her helt enig med Del337ed ovenfor.
Giv det meget mere tid. Det skal ikke tage 5 minutter at skrive et opslag.

Hvor er I fra?
#4(Med 1 svar)
23. november 2018 kl. 10:11
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
+1 på det del337ed skriver, udover det hvad er jeres motivation for at finde en org? I vil have en ts server, der er så mange ts servers man godt kan få et rum på eller bruger uanset om man har rum eller ej. Så ja hvorfor vil i have en org, det er mere vigtigt bare at få praccet og måske splejse de 10 kroner i måneden hver hvis i så gerne vil have en ts server, men det er self bare mig.
#5(Med 0 svar)
23. november 2018 kl. 14:03
Del337ed
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Nemlig. Spørgsmålet "Hvorfor vi vil have en org" skal også vendes om med, "Hvorfor skal en org ville have jer" og lige nu tror jeg ikke at der er nogen grund til at de skulle vælge dem desværre :/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.