mathiazk søger hold.
24. oktober 2018 kl. 12:42
mathiazk
Hey gutterne.
Jeg har altid haft en stor gejst og gåpåmod indenfor cs.
spillede utallige af pugs(DPLB/A. og største delen kender mig, eller har spillet med mig, men det er sku ikke det samme at spille pug, som at være med i et hold, og skabe et utrolig fedt samarbejde!
og derfor skriver jeg denne tråd i håb om at finde det rigtige hold for mig!
Jeg savner sku den kommunikation hvor alle gør noget for at vinde, og virkelig gerne vil vinde. samarbejder, hjælper hinanden, og ikke er bange for at dø, eller for at blive timet ved at flashe maten ud.

Lidt om mig.
Jeg er en stille og rolig fyr på 20 år
Som pt bare går hjemme og nyder livet i mit sabbat år.
Bosat på sjælland(Roskilde)
3700+ timer i csgo.
mit nuværende level 8(1837) elo, Jeg var oppe og ramme 2300+ elo for noget tid siden, men der gik for meget hygge i den sammen med vennerne.
Men nu har jeg besluttet mig for at finde et hold og få motivationen op igen, og møde nogle som vil ligeså meget indenfor cs som jeg!
Jeg har spillet siden source/1.6. og har spillet/haft en del hold., så har en hel del hold erfaring.
Jeg er åbne overfor de fleste roller, og kan også igl hvis jeg føler folk er der 100%.
Jeg er ligeglad med levels osv, Så længe folk har forståelsen og ved hvordan man spiller spillet, samt arbejder sammen som et hold.
Jeg har altid massere af gåpåmod
Jeg kan pracc stortset alle dage, alle tidspunkter.
Familien kommer altid i første række, men så længe der ikke sker noget på den front, er jeg frisk på at pracce når som helst og som igl ville jeg have massere af tid, til at finde på nye ideer samt udforske de forskellige maps.
Tager altid imod konstruktiv kritik, Så længe man kan formulere sig ordenligt. istedet for sådan noget ubrugeligt kritik.
Ser gerne i er 18+ eller ihvertfald er modne.
Møder til tiden og ser også i gør det samme.
Altid åbne for nye udfordringer/nye roller.
Nede på jorden og god attitude.
Jeg forventer selvfølgelig ikke alt klikker første game, og der vil selvfølgelig være mange mangler, men alt kommer med tid!
Ved nærmere interesse smid en besked steam.
- God dag!

steamcommunity.com/id/mathiazzcsgo/
faceit.com/en/players/mathiaZK

#1(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 12:45
zakk0
+rep, god spiller og dejlig person. han kan sagtens komme langt :)
#2(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 13:08
zax
+rep, vild spiller
#3(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 13:30
G4LaX
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
+rep God, klog spiller
#4(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 14:00
domestic
Du er tilføjet :)
#5(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 14:28
Malleren
+Rep, Flink og Aim stærk spiller af hvad jeg husker ;) Fra DPL-B før jeg blev bot...
#6(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 15:17
JSand
Dust2 fantasy vinder
+rep Rigtig god spiller, men samtidig også en rigtig nice person. Jeg kan klart anbefale at prøve ham ud og se, hvad det fører til!
#7(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 15:46
tobotto-
+rep, herlig fyr og god til at se up's and downs ved alle situationer. Knalddygtig spiller også :)
#8(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 16:29
Hotherrr
sådan ok spiller duved
#9(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 17:48
YBGY
Guld Sæsonkort Sæson 17
+rep møder altid til tiden :) xd
#10(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 18:31
Re1ax
+rep god spiller
#11(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 19:05
Chipie
+rep flink fyr
#12(Med 0 svar)
24. oktober 2018 kl. 20:18
Kert
Stærste +rep i livet



Han er god, men kæft han tilter mig <3
#13(Med 0 svar)
26. oktober 2018 kl. 21:53
JSand
Dust2 fantasy vinder
+rep
God spiller
Top 1 DPL-B
#14(Med 0 svar)
28. oktober 2018 kl. 11:40
Del0x
Har added dig mate :-)
- Del0w
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.