Starter nyt hold/klub :) Læs med
12. oktober 2018 kl. 17:12
Destrr0
Hej læser.

Jeg søger nogle rare mennesker at spille noget csgo med. Jeg vil undlade at stille nogen krav til lokation i landet/niveau/alder osv, alt det kan vi bare snakke sammen om, hvis det skulle fange din interesse.

Lidt om mig selv:
Jeg er 23 år, og er bosat i Kgs. Lyngby lidt uden for Kbh. Lige pt. holder jeg sabbatår, og savner noget at fylde min tid ud med. Jeg har længe været glad for at spille cs, og har til tider også forsøgt mig med et af de her tusinde hold, der alle vil nå toppen af poppen. Det er bare desværre slet ikke mit mål at nå toppen af noget som helst, udover toppen af mit eget niveau inden for csgo. For mig er det blot en hobby, og jeg kunne godt tænke mig at få samlet en gruppe spillere, som har det lidt på samme måde som mig selv. Så tager vi den bare derfra :)

Lidt om mit "niveau" i cs (for ens elo/rank/timer i cs betyder jo alt ikke):

Cirka 4-5k timer fordelt udover et par forskellige accounts.
Global blev ramt for et par år siden.
Her for et par måneder siden, fik jeg den ide at jeg ville grinde mig til 3k elo i soloq på faceit. Det fik jeg så gjort, men blev også en smule udbrændt, og mistede stort set interessen efter det mål var fuldendt. Følte også et stort pres, over konstant at skulle præstere mit bedste, når jeg bare havde lyst til at spille en fkin pug for sjov. Og det er netop derfor jeg spiller. For sjov. Det er jo blot en hobby. Man starter vel heller ikke til fodbold, fordi man har en ambition om at være den nye Ronaldo. Det starter man på for at få et socialt input, og have det sjovt med at spille en gang bold. Nå, nok om det.

Hvis det har fanget din interesse, så skriv til mig på Facebook. Ellers smider du bare en kommentar med dit steamlink, og så vender jeg tilbage til dig.
facebook.com/adam.ingversen

Så kan vi se på at spille noget mm/faceit/scrims eller whatever vi har lyst til i det lange løb. Hvis man har det sjovt sammen, udvikler man sig også, og i længden kunne det da være sjovt at prøve noget lan eller bootcamp, hvis der er lyst til det :)

Tak for at læse med,

Hilsen
Adam "Destrr0" Ingversen
#1(Med 1 svar)
12. oktober 2018 kl. 21:50
Troubleswag
Køb da dpl, det tror jeg fungerer godt for dig :-) hvis jeg havde liiidt mere tid, så var jeg også game!
#2(Med 0 svar)
12. oktober 2018 kl. 21:59
Destrr0
Det er noteret. Vil overveje det :)
#3(Med 2 svar)
12. oktober 2018 kl. 23:11
corell96
Super flink gut :)
#6(Med 1 svar)
16. oktober 2018 kl. 15:27
Destrr0
Tak dude.. :) Går det fremad med holdet?
#7(Med 0 svar)
16. oktober 2018 kl. 15:51
corell96
ty, Ja det går da fremad :D
#4(Med 1 svar)
13. oktober 2018 kl. 10:42
JnS
Sendt pb :-)
#5(Med 0 svar)
16. oktober 2018 kl. 15:26
Destrr0
Har svaret :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.