Søgere 2 nye holdkammerater
19. september 2018 kl. 21:22
Lunatic
Hej Hej Dust2 Community

Vi er et team som hedder Guardians, tilhørende under Odysseus Gaming og vi søger 2 spillere, som er friske på at give sin tid og har lyst til at træne 4 dage i ugen, henholdsvis mandag, tirsdag, onsdag og søndag. I skal begge have mulighed for at tage med rundt til LANs i Jylland, på Fyn og Sjælland.
Vi ser helst at du er imellem 18 og 26 og ligger imellem DMG og LEM i matchmaking, samt lvl 5+ på FaceIt, da vi primært træner over FaceIt.
Det er vigtigt at I ikke er toxic og tager spillet og teamplay seriøst. Ikke noget med at flame sine teammates. Har du konstruktiv kritik kan dette snakkes om efter kampen.

Hvad vi kan tilbyde dig som en del af Guardians:
En aktiv organisation med en aktiv Discord.
Dit eget logo.
Et godt fællesskab.
Trøjer når vi tager ud til LANs rundt i Danmark.

Smid mig en besked omkring mere info.
#1(Med 0 svar)
19. september 2018 kl. 23:04
Wambo
hey kan jeg være en del af det hold jeg vil gerne skrive med jeg i en privat besked steamcommunity.com/id/pmg29cbu/ tak
#2(Med 0 svar)
20. september 2018 kl. 20:44
Lunatic
Hej jeg tilføjer dig lige, har været på arbejde.
#3(Med 1 svar)
21. september 2018 kl. 12:01
hugodelboss
mangler 1 stadig 2 spillere? :)
#4(Med 0 svar)
21. september 2018 kl. 18:15
Lunatic
Hej hej hvad er dit Steam link, vi mangler faktisk kun dig da vi også har gang i kommunikation med en anden :)
#5(Med 0 svar)
21. september 2018 kl. 20:33
hugodelboss
#6(Med 0 svar)
22. september 2018 kl. 19:52
Abildgg
hej kan vi snakke discord, jeg kan ikke følge kravene men vil gerne tilbyde mig har haft erfaring i et par år
kh frederik
#7(Med 0 svar)
24. september 2018 kl. 21:19
Zezz
noget der stadig er muligt eller i i full lineup. er ihvertfald interesseret ;)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.