Sh4des søger hold
2. august 2018 kl. 00:52
Sh4des
Hey derude!
Jeg søger hold efter at have holdt en lille pause på 1-2 måneder uden hold og er faktisk lidt træt af faceit nu :D

Info om mig personligt:
- Mit navn er Mathias Miguel Martinez Andersen
- Jeg kommer fra Midtjylland i en lille by der hedder Odder (20 km fra Århus)
- Jeg er 17 men bliver 18 her den 28 August (har kørekort så kan køre til lan og bootcamps)
- Når sommerferien er over går jeg til hverdag i skole, jeg går på HF skanderborg og skal til igang med mit sidst år, når jeg er done tager jeg 2 år ud for at arbejde og spille cs.

CS:GO relateret info:
- Jeg er lige i en loosing streak og gået fra 2150 elo til 1971 så er pt level 9, men lå stabilt i level 10 for 3-4 måneder :))

RANK b+ i esea

2720 timer i csgo (har ikke spillet nogle af de andre cs)

Jeg spiller helst 1-2 Entry eller support/lurker

Jeg har spillede på omkring 5-8 hold, i gennem de 2720 timer jeg har i csgo, men de 2 hold der sådan er værd at nævne er:

Froeslev som var sammen med: fakeZ, mig, Cow123/Trip, LGK og prestige
vi kom i finalen i den der tv syd turnering

Addicted gaming/Reaper black: Viggo/Vebo, Master , Slow1y, mig og Metro
vi kom i divison 3 i woawliga og division i den næstkommende pre season :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mine svageheder og styrker

Styrke:
- En god team player
- Jeg kommer altid til tiden og hvis jeg ikke gør giver jeg besked i god tid, ellers er der en VIRKELIG god grund til jeg kommer de 1-15 min forsent
- Mit aim, jeg vil selv mene at jeg har et rimeligt godt aim
- Jeg er altid i godt humør og jeg er villig til at gå det ekstra skridt for at blive bedre som hold men også individuel

Svageheder:
-Jeg kan til tider finde på at komme med ideaer til hvad man bør gøre i nogle runder, hvor jeg bare burde lade det hele være op til den IGL der nu er på holdet men det er os noget jeg arbejder meget med.

- Jeg er ikke den bedste til at clutch, jeg ved virkelig ikke hvorfor men når jeg skal clutch så mit hjerte det banker bare på livet løs og så kan mit aim godt ryste lidt, men igen det er noget jeg arbejder utroligt meget med og kan mærke det ikke er så stort et problem som det engang har været, men synes bare den skulle med nu hvor det er en lille svagehed :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvilke forventninger har jeg til holdet?
- Jeg forventer gerne at holdet er fint stabilt, som står og mangler 1-2 spillere.
- Jeg vil meget gerne prac 3-4 gange om ugen. eksklusiv "officials".
- Jeg kunne også godt tænke mig, at holdet gerne vil med til et par lans og deletage i en masse online turneringer.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det var så min lille ansøgning til hold ;) hvis i føler der mangler noget er i mere end velkommen til at spørge i kommentarten eller ADD min steamprofil og skrive med mig derover :)

steamcommunity.com/profiles/76561198329144184/

hvis i gerne vil have mig på tryout så kan i os ADD min steam og fortælle om jer selv og så kan vi aftale en tid der passer os alle bedst til tryout :)

Håber vi snakkes :) forsat god aften og ferie til jer der har ferie:)

#1(Med 0 svar)
2. august 2018 kl. 00:56
CAVER
Fin velskrevet ansøgning. God vind
#2(Med 0 svar)
2. august 2018 kl. 01:05
Sh4des
takker :)
#3(Med 0 svar)
2. august 2018 kl. 01:05
Nugg3t
Kæmpe talent! virkelig god hold spiller, håber du finder dig et hold <3
#4(Med 0 svar)
2. august 2018 kl. 01:07
Sh4des
tak <3
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.