Søger et dedikeret hold!
23. juni 2018 kl. 20:23
fa1thh
Hej Dust2
Jeg hedder Magnus “fa1th” Sorth og søger et dedikeret team!

-Hvad jeg forventer
Jeg forventer et dedikeret hold som bruger lige så mange timer i CS som jeg gør.
Jeg forventer derudover et hold som vil pracce 4 dage og at vi så kan finde ud af at udnytte de timer vi har sammen, så meget som muligt for at udvikle os ikke kun individuelt, men også som hold.
Jeg ser gerne da jeg selv er 19 år at aldersgrænsen ligger på 16 år, fordi jeg føler at alt under kan blive for useriøst.
Jeg forventer også at folk har styr på deres roller og der ikke er forvirring i teamet jeg kommer ind til, derudover at IGL’en har styr på sit hold ingame og at han er god til at forberede os som hold med strats og andet

-Ingame og roller
Jeg er en dedikeret AWP’er og har spillet det over en længere periode og føler mig utrolig komfortabel i min rolle som AWP’er med et solidt hold omkring mig.
Jeg er en solid AWP’er, som tør tage offensive chancer, men på samme tid ved hvornår passivt spil er bedst. Derfor vil jeg selv mene at jeg er utrolig god at have med på holdet, da IGL’en blandt andet ikke har brug for at babysitte mig rundt og fortælle mig hvad der er bedst i den givne situation. Jeg har oplevet i flere situationer, at IGL’en har svært ved at flytte rundt på spillere midgame, men jeg vil sige at jeg har et utrolig godt flow i mit gameplay, hvilket kan være med til at gøre IGL’ens job nemmere.

Svagheder:
Jeg har et rigtig højt topniveau, men arbejder stadig på at opbygge mit bundniveau og dermed være mere consistent.
Eftersom jeg ikke har været på hold på det seneste er jeg lidt usikker på min kommunikation, men har tidligere fået ros for den.

Styrker:
I vigtige runder har jeg en god tendens til at steppe op, især hvis jeg har muligheden for at awpe.
Hvis vi er nede en mand eller står generelt i en dårlig situation er jeg utrolig god til at vende runden i vores fordel og har generelt en god gamesense.
Jeg er utrolig dedikeret til at forbedre mit aim og min gamesense hver dag og vil heller end gerne hjælpe individerne på mit kommende holdet med at forbedre sig uanset hvad for en afdeling vi snakker om.
Jeg er god til at tage initiativer til forskellige plays, dog helst med AWP.

-Info omkring mig
19 år gammel.
Frederikssund, Sjælland.
Omkring 3k timer CS:GO og spillet en del CSS spredt lidt ud over et par accounts (Nuværende account har jeg omkring 1500 timer).
Jeg er lige blevet færdig med gymnasiet og har derfor sabbatår og en masse tid til CS:GO.
Jeg har ikke spillet for utrolig mange teams førhen, men mest fokuseret på mig selv som individuelt spiller.
Jeg har dog deltaget i flere LANs og turneringer, men kan desværre ikke prale med en førsteplads endnu da det mest har været mix teams jeg har spillet med.

-Måder at komme i kontakt med mig på:
Faceit: faceit.com/en/players/fa1thh
Steam: steamcommunity.com/profiles/76561198292399194/

I må have en fortsat god dag og hvis i har nogle spørgsmål eller gerne vil snakke kan i altid adde mig på enten faceit eller steam og så vil jeg komme i kontakt med jer så hurtigt som muligt. :)
#1(Med 1 svar)
24. juni 2018 kl. 02:02
PrinceMaren
+rep
#4(Med 0 svar)
26. juni 2018 kl. 13:35
fa1thh
ty mr. Maren <3
#2(Med 1 svar)
24. juni 2018 kl. 15:15
Frohlich
+ rep! Mega Nice irl og god hovede skyder ;) <3
#3(Med 0 svar)
24. juni 2018 kl. 21:35
fa1thh
ty babe <3
#5(Med 1 svar)
28. juni 2018 kl. 12:07
divinelobster
+Rep. En seriøs spiller med høj skill og god evne til at sætte sit præg på kampen.
#7(Med 0 svar)
28. juni 2018 kl. 22:05
fa1thh
thank you! :)
#6(Med 1 svar)
28. juni 2018 kl. 16:19
Emzuar
+rep 8)))
#9(Med 0 svar)
30. juni 2018 kl. 12:59
fa1thh
ty!!
#8(Med 1 svar)
30. juni 2018 kl. 00:51
ChopChop
+rep, god spiller :)
#10(Med 0 svar)
30. juni 2018 kl. 19:24
fa1thh
ty! <3
#11(Med 1 svar)
5. juli 2018 kl. 20:32
Hewstinho
Great abs! 11/10 would have on my team!
Ej, virkelig god og seriøs spiller med ambitionerne i orden! Håber sgu du finder noget!

(Jeg løj ikke om de abs der)
#12(Med 0 svar)
6. juli 2018 kl. 21:56
fa1thh
ty <3
#13(Med 1 svar)
8. juli 2018 kl. 23:53
divad643
+rep
#14(Med 0 svar)
9. juli 2018 kl. 11:20
fa1thh
ty my man <3
#15(Med 0 svar)
10. juli 2018 kl. 18:21
fa1thh
bump
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.